Wéét je dat nog?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef Laureline het volgende:
Of in de trein met één schoen, zoals DAD!
Mooi lijstje!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga gewoon lekker nog een keer m'n lijstje posten
O: 2 knackebröd: 1x kipfilet, 1x 30+ kaas
T: volkoren eierkoek
L: 400 gr zomerfruitsalade (bosbessen, watermeloen, aarbei & ananas) + 1 klein bakje magere griekse yoghurt
T: Twijfel tussen appel / knackebrodje. Suggesties?
D: Vegalasagne met ricotta
T: ?
Ik vind 'm goed, al zeg ik het zelf!
Prima!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
L: 400 gr zomerfruitsalade (bosbessen, watermeloen, aarbei & ananas) + 1 klein bakje magere griekse yoghurt
Jij was eerder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooi lijstje!
Ik zou voor het knackebrodje gaan, omdat je als L ook al veel fruit hebt. Vezels zijn ook goed om suikerdips te voorkomen.
Thnx! Dacht er zelf ook al aan, ivm de fruitsaladequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooi lijstje!
Ik zou voor het knackebrodje gaan, omdat je als L ook al veel fruit hebt. Vezels zijn ook goed om suikerdips te voorkomen.
Da's ook best veel gebak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind 'm ook not bad at all, XM. Lékker lijstje, ook
ik heb net van alle taarten een stukje op, en zo'n massieve cupcake met chocoglazuurNu voel ik me redelijk vadsig
En dat heb ik toch niet snel
ZIet er lekker uit, XM! Waarom geen knackebroodje belegd met appel als T? En dan 's avonds nog wat rauwkost met dip ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik maak denk ik nog een tomatensalade met balsamico voor erbij vanavondquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ZIet er lekker uit, XM! Waarom geen knackebroodje belegd met appel als T? En dan 's avonds nog wat rauwkost met dip ofzo.
* Lastpost is even aan het opmeten en komt tot het volgende: 97 cm.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Laureline het volgende:
En Lastpost, ik ben net je verhuistopic aan het lezen en ik lach me dood om je droge commentaarOok die beginfoto van de 'hal' intrigeert me enorm. Die lijkt niet breder dan 40 cm
Ik heb drie pakjes boter gebruikt gister. en een pond poedersuiker, en een pond chocolade, en een pond bruine suiker, en een kwart liter slagroomquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook best veel gebak.Het klonk allemaal wel heel lekker!
Ja, ik zag het verhaal zo levendig voor mequote:
Nou, dat is bijna allemaal zuivel! Hartstikke gezond!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb drie pakjes boter gebruikt gister. en een pond poedersuiker, en een pond chocolade, en een pond bruine suiker, en een kwart liter slagroom
Nou ja. Er zat wel veel fruit door, ook
Nee, ik moest eigenlijk na de trein nog een stuk met de bus, maar ik heb fluisterend m'n moeder gebeld of ze me alsjeblieft van het station wilde halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik zag het verhaal zo levendig voor meDat hele topic was trouwens geweldig: die fluoriscerende string van VMW, en Anosmie die even een symbolische arrogante aftocht wilde maken voor de puberjongens en knalhard tegen de ruit zeilde...
![]()
Moest je moeder je toen niet een schoen nabrengen oid?
Damn...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb drie pakjes boter gebruikt gister. en een pond poedersuiker, en een pond chocolade, en een pond bruine suiker, en een kwart liter slagroom
Nou ja. Er zat wel veel fruit door, ook
Nou ehh, ik heb misschien 1/20e ervan opquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joh, je bent maar één keer per jaar jarig!
Ik heb nu al zin om de chocoladewhiskytaart voor m'n vader te maken.. Of koekjes bakken, maar ik heb geen royal icing... En eigenlijk moet ik gewoon studeren natuurlijk.
.
Ooh, dat valt reuze mee dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ehh, ik heb misschien 1/20e ervan opZo'n vreterd ben ik dan ook wel weer niet (mijn collega's daarentegen
![]()
).
Royal icing, is dat met eiwit?
Ja, bij voorkeur met eiwitpoeder ivm salmonellagevaar, anders, maar dat heb ik niet en is hier ook nergens te krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ehh, ik heb misschien 1/20e ervan opZo'n vreterd ben ik dan ook wel weer niet (mijn collega's daarentegen
![]()
).
Royal icing, is dat met eiwit?
Dat jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:49 schreef laziness het volgende:
DaD![]()
![]()
![]()
Waren het dure schoenen? Baalde je er van?
Neuh, ze waren niet zo duur. Ik heb 'm nog een hele poos daarna op het spoor hier in Groningen zien liggen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:49 schreef laziness het volgende:
DaD![]()
![]()
![]()
Waren het dure schoenen? Baalde je er van?
Leuk topic ja!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik zag het verhaal zo levendig voor meDat hele topic was trouwens geweldig: die fluoriscerende string van VMW, en Anosmie die even een symbolische arrogante aftocht wilde maken voor de puberjongens en knalhard tegen de ruit zeilde...
![]()
Moest je moeder je toen niet een schoen nabrengen oid?
Nee. Maar wel in de buurt van waar we eventueel willen gaan wonen. En het lijkt een beetje op ons huidige huisquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef laziness het volgende:
Oh die is mooi Tink. Is het in de buurt van waar je nu woont?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Speciaal voor DaD:
[ afbeelding ]
Even een moment stilte allemaal voor de schoen van DaD
Leuk huisje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Dat met die string kan ik me ook nog herinneren![]()
Ik ben een beetje verliefd geworden op dit huis: [ afbeelding ]
Het lijkt best groot! Woon je nu ook zo ruim? Vast wel want je woont in Duitslandquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in de buurt van waar we eventueel willen gaan wonen. En het lijkt een beetje op ons huidige huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |