en waar staat die spoiler dan?quote:
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef cyclechick het volgende:
oh nog even gefeliciteerd voor de geslaagden en jammer dat t zusje van GB daar niet bjihoort, maar volgend jaar beter!
lief dat er nog naar me gevraagd werd, met mij gaat het wel ok: heb uiteindelijk de hele ochtend in bed gelegen, en keihard huilend mijn moeder opgebeld "maahaam, ik voel me zohoo kuuuuuttt en ik weet niet waarohom...snotter, huil, snikze zei dat ze het al had gemerkt aan me, en het was heel fijn te horen dat ik het me niet verbeeld.. morgen hard studeren hopelijk en daarna kijken of ik mcgiro kan overtuigen van mijn charmes die ik heus heb, maar nu even niet
Daph, ik heb jouw foto gemist, ben nieuwsgierig, pm of link?
Waarom ben je nu nog wakker?quote:
30 niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
Je vergeet 35 en 40, dat zijn ook echte mijlpalen
De mevrouw voorop kijkt alsof zij diegene is die wat ontvangen heeftquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Die olifantenfoto!En die spetters ook op de kont van die eh... 'ontvangende' partij
![]()
Havermout met banaan en pindakaas? Gooi je dat erbij in de magnetron ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:04 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen![]()
Ik hoor net dat mijn afspraak om mijn scriptie te bespreken niet door gaat, fijnHeb ik voor niks 2.5 uur gereisd gisteren (en straks 2.5 uur terug) en een feestje gemist
![]()
vandaag:
O: havermout met banaan en pindakaas
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas doorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef SiTu het volgende:
[..]
Havermout met banaan en pindakaas? Gooi je dat erbij in de magnetron ofzo?*kijkt naar treurig, niet-opgeleukt bakje havermout voor zich*
Balen van die afspraak. Woon je zo ver van je uni/school vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |