Ik eet goed op de dagen dat ik vrolijk ben en eet waardeloos op de dagen dat ik niet vrolijk benquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwahahahaha, ik zei het toch!![]()
En ik heb altijd gelijk![]()
Chico-san! Hoe is het met mijn eet-collectief-partner-in-crime?
Een Chico zonder sport is als een clown zonder minitrampoline!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eet goed op de dagen dat ik vrolijk ben en eet waardeloos op de dagen dat ik niet vrolijk ben. Maaar ... ben wel al 2,5 afgevallen. Het gaat langzaam, maar sporten begint te werken enzo
. Oh ja, steeds mn brood vergeten op school is ook niet echt handig
. Ik eet al 2 dagen croissantjes/pistoletjes met rundersalade (dat laatste is goedkoop! 27 ct voor rundvleessalade en 35 ct voor meergranenpistoletje
). Vandaag was er eentje in categorie 2
. En morgen ga ik naar vliegshow op vliegbasis Volkel, dus gaan er bolletjes mee ... nuja, dat zal ook wel weer niets worden qua gezond. En patat als avondeten. Gelukkig ook trainen.
En met jou gaat het een stuk beter zo te zien. Hoe waren je kip en overmaat aan sperziebonen Help ik zeg overmaat, geef de practica de schuld
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog even snel reageren:
[..]
Een Chico zonder sport is als een clown zonder minitrampoline!Fijn dat het weer kan, en meteen zn vruchten afwerpt! Nu nog netjes eten voor zover mogelijk en ik ben 100% trots op joe
![]()
Hoe het qua afvallen gaat ga ik morgen checkenIk voel me niet echt slanker, maar body jam en zumba is nog steeds tof, dus het sporten gaat iig vrij goed!
![]()
En nu echt weg!
Nee omdat je zei dat het een echte mijlpaal was. En ik zie 16-18-21-50 als mijlpalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:33 schreef Laureline het volgende:
Hehe Vik, een jonge moeder ben ik wel (volgens mij al eens verteld hier dat 2 meisjes op de creche mij uitlachten:"Ben jij een moeder!"![]()
) maar hip? PF dacht laatst nog dat ik 50 werd volgens mij, omdat ik een braaf dinertje voor vrienden gaf voor mijn verjaardag ipv een groots drugs- en dansfestijn
![]()
Maar in de materie wat is hip voor 8-jarigen ben ik wel goed ingevoerd. Zo kan ik iedereen hier mededelen dat MonsterJam uit is. Lego Yoda poppetjes blijven daarentegen nog steeds in waarde stijgen!
Je vergeet 35 en 40, dat zijn ook echte mijlpalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee omdat je zei dat het een echte mijlpaal was. En ik zie 16-18-21-50 als mijlpalen
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vergeet 35 en 40, dat zijn ook echte mijlpalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jep!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
GroepsdrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houden wij even op over koeienpootjes, dan
Slankerd
Maria, ik zal slechts een bakje van 50 gram nemen in plaats van de hele zak, hoe's dat![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
GroepsdrukLeuke rok Slankie! Ja, Slankie met een hoofdletter S!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like your shoes too![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |