Ik eet goed op de dagen dat ik vrolijk ben en eet waardeloos op de dagen dat ik niet vrolijk benquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwahahahaha, ik zei het toch!![]()
En ik heb altijd gelijk![]()
Chico-san! Hoe is het met mijn eet-collectief-partner-in-crime?
Een Chico zonder sport is als een clown zonder minitrampoline!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eet goed op de dagen dat ik vrolijk ben en eet waardeloos op de dagen dat ik niet vrolijk ben. Maaar ... ben wel al 2,5 afgevallen. Het gaat langzaam, maar sporten begint te werken enzo
. Oh ja, steeds mn brood vergeten op school is ook niet echt handig
. Ik eet al 2 dagen croissantjes/pistoletjes met rundersalade (dat laatste is goedkoop! 27 ct voor rundvleessalade en 35 ct voor meergranenpistoletje
). Vandaag was er eentje in categorie 2
. En morgen ga ik naar vliegshow op vliegbasis Volkel, dus gaan er bolletjes mee ... nuja, dat zal ook wel weer niets worden qua gezond. En patat als avondeten. Gelukkig ook trainen.
En met jou gaat het een stuk beter zo te zien. Hoe waren je kip en overmaat aan sperziebonen Help ik zeg overmaat, geef de practica de schuld
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog even snel reageren:
[..]
Een Chico zonder sport is als een clown zonder minitrampoline!Fijn dat het weer kan, en meteen zn vruchten afwerpt! Nu nog netjes eten voor zover mogelijk en ik ben 100% trots op joe
![]()
Hoe het qua afvallen gaat ga ik morgen checkenIk voel me niet echt slanker, maar body jam en zumba is nog steeds tof, dus het sporten gaat iig vrij goed!
![]()
En nu echt weg!
Nee omdat je zei dat het een echte mijlpaal was. En ik zie 16-18-21-50 als mijlpalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:33 schreef Laureline het volgende:
Hehe Vik, een jonge moeder ben ik wel (volgens mij al eens verteld hier dat 2 meisjes op de creche mij uitlachten:"Ben jij een moeder!"![]()
) maar hip? PF dacht laatst nog dat ik 50 werd volgens mij, omdat ik een braaf dinertje voor vrienden gaf voor mijn verjaardag ipv een groots drugs- en dansfestijn
![]()
Maar in de materie wat is hip voor 8-jarigen ben ik wel goed ingevoerd. Zo kan ik iedereen hier mededelen dat MonsterJam uit is. Lego Yoda poppetjes blijven daarentegen nog steeds in waarde stijgen!
Je vergeet 35 en 40, dat zijn ook echte mijlpalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee omdat je zei dat het een echte mijlpaal was. En ik zie 16-18-21-50 als mijlpalen
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vergeet 35 en 40, dat zijn ook echte mijlpalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jep!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
GroepsdrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houden wij even op over koeienpootjes, dan
Slankerd
Maria, ik zal slechts een bakje van 50 gram nemen in plaats van de hele zak, hoe's dat![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
GroepsdrukLeuke rok Slankie! Ja, Slankie met een hoofdletter S!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like your shoes too![]()
en waar staat die spoiler dan?quote:
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef cyclechick het volgende:
oh nog even gefeliciteerd voor de geslaagden en jammer dat t zusje van GB daar niet bjihoort, maar volgend jaar beter!
lief dat er nog naar me gevraagd werd, met mij gaat het wel ok: heb uiteindelijk de hele ochtend in bed gelegen, en keihard huilend mijn moeder opgebeld "maahaam, ik voel me zohoo kuuuuuttt en ik weet niet waarohom...snotter, huil, snikze zei dat ze het al had gemerkt aan me, en het was heel fijn te horen dat ik het me niet verbeeld.. morgen hard studeren hopelijk en daarna kijken of ik mcgiro kan overtuigen van mijn charmes die ik heus heb, maar nu even niet
Daph, ik heb jouw foto gemist, ben nieuwsgierig, pm of link?
Waarom ben je nu nog wakker?quote:
30 niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
De mevrouw voorop kijkt alsof zij diegene is die wat ontvangen heeftquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Die olifantenfoto!En die spetters ook op de kont van die eh... 'ontvangende' partij
![]()
Havermout met banaan en pindakaas? Gooi je dat erbij in de magnetron ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:04 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen![]()
Ik hoor net dat mijn afspraak om mijn scriptie te bespreken niet door gaat, fijnHeb ik voor niks 2.5 uur gereisd gisteren (en straks 2.5 uur terug) en een feestje gemist
![]()
vandaag:
O: havermout met banaan en pindakaas
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas doorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef SiTu het volgende:
[..]
Havermout met banaan en pindakaas? Gooi je dat erbij in de magnetron ofzo?*kijkt naar treurig, niet-opgeleukt bakje havermout voor zich*
Balen van die afspraak. Woon je zo ver van je uni/school vandaan?
Oh op die fiets. Vervelend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas door
Nou, ik heb een kamer op 5 minuten van de uni maar aangezien ik alleen nog maar scriptie hoef te schrijven ben ik de laatste tijd vooral bij mijn vriend (en dat is 2.5 uur reizen). Die man kon natuurlijk niet weten dat ik er zo lang voor heb gereisd, maar baal er toch wel van
brr dat klinkt heel fies!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas door
haha, dat hoor ik vaker, maar het is echt heel lekker!quote:
hehe inderdaad, ik ging ook meer voor de 35% korting sticker dan voor de natuurlijke ingrediëntenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:17 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Vervelend.
Je kant-en-klaarmaaltijd deed me denken aan de appelchips-met-aardbeiensmaak. Heel verhaaltje erop van dat het natuurljk is, want het bevat alleen appel, blabla en natural strawberry flavour . Ahuh. Als er aardbeien ingezeten hadden, stond dat er vast wel opSowieso, dat hele "met natuurlijke ingrediënten" altijd. Alsof natuurlijke ingrediënten altijd gezond zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Weer een dagje werken voor m'n geld
Net 10 minuten in een brandalarm test onder het alarm gezetenik kan zeggen: ' hij doet 't ! '
Ben mn tussendoortjes vergetendus moet even leven op een bak yoghurt tot aan 12 uur
dan maar heel veel koffie naar binnen werken
Bedanktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:29 schreef Totziens het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel succes met je tentamen SiTU en Daph met haar arbeidsvoorwaardengesprek![]()
Maarehm Daph ik dacht dat je contract niet werd verlengd?Of heb je alweer een nieuw baantje?!
Ik werd vanochtend wakker door de kerkklokkenIs weer eens wat anders dan het gejammer om half 5 in de ochtend
Haha nou dat hoop ik dan voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
helemaal niets.. tenzij iemand de snoepschaal bijvult, maar daar snoep ik nooit uit, eigenlijk....
Wie weet trakteert er weer 's iemand op gebakshizzle van Bakker Bart en hebben ze ook kaasstengels gehaald
Kaasstengels van de Bakker Bart zijn echt
Ik word echt heel erg droevig van dat topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
succes!!!!
allemaal die dat nodig hebben
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
Geniaal en triest tegelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
succes!!!!
allemaal die dat nodig hebben
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
Ik was me al aan het oriënteren op een nieuwe baan.. Daarvoor heb ik nu een arbeidsvoorwaardengesprek. Maar klopt inderdaad, mijn huidige contract wordt niet verlengdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:29 schreef Totziens het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel succes met je tentamen SiTU en Daph met haar arbeidsvoorwaardengesprek![]()
Maarehm Daph ik dacht dat je contract niet werd verlengd?Of heb je alweer een nieuw baantje?!
Ik werd vanochtend wakker door de kerkklokkenIs weer eens wat anders dan het gejammer om half 5 in de ochtend
25 ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
moet je ff in d'r postgeschiedenis kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
25 ook.
Toen ik 24 was, voelde ik me een meisje en nu ik 25 ben voel ik me een jonge vrouw.
Waar staat die foto van slanke Daph_?
Goeiemorgen. Ik moet zo naar m'n arbeidsconsulent
.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was me al aan het oriënteren op een nieuwe baan.. Daarvoor heb ik nu een arbeidsvoorwaardengesprek. Maar klopt inderdaad, mijn huidige contract wordt niet verlengd
Een stuk leukerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Totziens het volgende:
[..]
Slim en hopelijk een leuker bedrijf/manager
Elisa, wordt niet alles en iedereen afgekraakt op fok?
Ik ben eigenlijk zo jaloers dat jij gewoon in istanbul zit, ik wil daar ook nog heel graag een keer heen! hoe lang blijf je daar nog?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Totziens het volgende:
[..]
Slim en hopelijk een leuker bedrijf/manager
Hey, jij hebt dus niet met McGiro afgesproken gisteren? Ik was juist zo benieuwd wat 'ie nou te vertellen had...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zo jaloers dat jij gewoon in istanbul zit, ik wil daar ook nog heel graag een keer heen! hoe lang blijf je daar nog?
Daar doe ik nog een schepje bovenop, ik heb zelden een college gehad waar geen enkele taalfout in zat!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
overigens is het taalniveau überhaupt, ook onder havisten en vwo-ers best treurig de laatste jaren..
iedereen gebruikt de pc en daar zitten spellingcontroles op.. zodra ze zelf iets moeten schrijven, zonder spellingcontrole gaat 't fout!
nee, dat is vanavond pas.. ik ben net zo benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, jij hebt dus niet met McGiro afgesproken gisteren? Ik was juist zo benieuwd wat 'ie nou te vertellen had...
Verder een dikkevoor jou.
Ik vertrek al over een weekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zo jaloers dat jij gewoon in istanbul zit, ik wil daar ook nog heel graag een keer heen! hoe lang blijf je daar nog?
Nou ja, weet je, vaak zijn er niet echt duidelijke redenen voor aan te wijzen waarom iemand geen zin meer heeft. Dan is het gevoel gewoon weg en dat valt niet te beredeneren. Heel frustrerend voor de andere partij, maar goed... shit happens. Ik ben ook eerder geneigd te denken dat 'ie face to face gaat zeggen dat 'ie het niet meer ziet zitten ipv dat 'ie wil praten over iets wat jij in zijn ogen verkeerd gedaan hebt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nee, dat is vanavond pas.. ik ben net zo benieuwdAan de ene kant vind ik het positief dattie er nog " over wil praten" , maar aan de andere kant heb ik eigenlijk niks verkeerds gedaan, dus waarom hij er opeens geen zin meer in heeft?
![]()
thanks,
En ik heb zelden een sollicitatiebrief en/of CV onder ogen gehad zonder fouten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Daar doe ik nog een schepje bovenop, ik heb zelden een college gehad waar geen enkele taalfout in zat!
Geloof me, je kan alles precies hetzelfde doen en dan nog beginnen mannen over gevoelens die op en neer gaan en afnemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nee, dat is vanavond pas.. ik ben net zo benieuwdAan de ene kant vind ik het positief dattie er nog " over wil praten" , maar aan de andere kant heb ik eigenlijk niks verkeerds gedaan, dus waarom hij er opeens geen zin meer in heeft?
![]()
thanks,
d/t fouten.. erg, ok.. maar 'me' als bezittelijk voornaamwoordquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik heb zelden een sollicitatiebrief en/of CV onder ogen gehad zonder fouten.
'Ik heb me diploma gehaalt', dat soort werk.
quote:Dan bent u verzekert van een professionele website
Ja en nee. Tuurlijk gaat alles en iedereen wel eens door de mangel, maar dat doorlopende domme VMBO-bashen steekt er wel met kop en schouders bovenuit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:58 schreef Totziens het volgende:
Dat dus. Al wijzig ik vaak genoeg mijn post nog even als ik merk dat er een typo inzit. Of als de zin niet goed loopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik baal altijd als ik online typo's maakmaar sollicitatiebrieven lees ik altijd panisch door in de hoop dat er geen fouten in zitten
Het HBO-bashen stoort me niet. Dat is vind ik namelijk bs.quote:
Het meest vreemde daarvan vind ik nog wel dat bijna heel Fok! pretendeert een universitaire opleiding te hebben gedaan, of op zijn minst toch HBO (of daar nog mee bezig). Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en nee. Tuurlijk gaat alles en iedereen wel eens door de mangel, maar dat doorlopende domme VMBO-bashen steekt er wel met kop en schouders bovenuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |