abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70146491
da's mooi klote
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:31:50 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70146505
*terug van Zumba*

Yaaaay er was plek! Nouja er waren er 32, terwijl 30 de max is, maar daar doen ze dan ook weer niet heel moeilijk over
Dus ik doe deze week 2x Zumba!

Dat maakt mijn sporttotaal van de week:
Woensdag Body Jam
Donderdag Zumba
Zaterdag Zumba


Alleen maandag ging dus niet door vanwege zuslief die op bezoek was! Toch, nu vind ik het wel eens tijd worden dat ik afval
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:32:11 #153
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70146518
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat stinkt nog steeds naar sloot Ze is gelukkig al wel weer schoon voor 't oog
gelukkig maar, een vieze poes is geen gezicht
pi_70146555
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zeer fraai
Goed he


  donderdag 18 juni 2009 @ 21:33:40 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70146586
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Goed he


Die drie ommetjes doen het 'm
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70146592
Ohja ik val ook weer af, ik voel het aan mn sleutelbeen
pi_70146593
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

gelukkig maar, een vieze poes is geen gezicht
Ik zeg al altijd 'mijn kat' terwijl het een poes is en dan krijg je alsnog dit soort grapjes
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70146624
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
da's mooi klote
Jij geen lenzen/bril?
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:34:36 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70146637
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja ik val ook weer af, ik voel het aan mn sleutelbeen
Je hebt er maar één?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:35:01 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70146657
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja ik val ook weer af, ik voel het aan mn sleutelbeen
?Como?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70146671
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je hebt er maar één?
benen/beenderen?
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:36:01 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70146701
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Goed he



Ach, als we de foto uit het H&M topic bekijken legt je etenspatroon je geen windeieren iig! Joe be nijs en slank.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70146719
Foto?

Kijken gaat!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70146742
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Jij geen lenzen/bril?
bril, maar 100% gecorrigeerd .

Heb -1 en -1,5 met wat cilinderafwijking... vooral dat laatste is vrij tricky om 100% gecorrigeerd te krijgen..
Ja doei.
pi_70146757
XM, maatje 38 Ik heb een rokje maat M gekocht, dat wordt mijn streefding Moet er nog zeker 5 cm van de hips af En pakken met enkel water erbij?

MoBlo, vroeg ik me nog af: zijn ze bij jouw studie happy als mevrouw de praeses van de studievereniging helemaal niet van plan is om door te gaan met de studie? Of vertel je dat niet?

Viking, marineren in balsamico kan, maar ik vind het ook wel wat zuur. Lekkerder vind ik dan bijv citroensap met wat honing en dille, bijvoorbeeld. In het algemeen wordt kip wel lekker als je het marineert in iets zuurs (maar dat kan bijv. ook ketchup zijn).
pi_70146794
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die drie ommetjes doen het 'm
Het waren er twee
pi_70146798
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70146816
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

?Como?
de plek waar ik het eerst afval en als ik veel afval lelijk mager en botterig word terwijl de rest dan nog dik is
pi_70146864
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ach, als we de foto uit het H&M topic bekijken legt je etenspatroon je geen windeieren iig! Joe be nijs en slank.

Dat is lief

Ik wil alleen m'n eetpatroon weer een beetje op orde krijgen, dit is niks natuurlijk.. En daarbij al 4 weken niet gesport
pi_70146875
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bril, maar 100% gecorrigeerd .

Heb -1 en -1,5 met wat cilinderafwijking... vooral dat laatste is vrij tricky om 100% gecorrigeerd te krijgen..
oke, cilinder heb ik volgens mij ook, en ik heb iets van -2,5 ofzo dacht ik
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:39:39 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70146882
@CF: Helaas faalde ik jammerlijk met maat 38 bij een andere winkel, maar dat mag de pret niet drukken .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70146919
Maria, ik hou het voor gezien met Zumba. Ten eerste is dat gespring echt nog k***er voor je knieen dan hardlopen. En daarnaast vind ik dat totale gebrek aan ritme/flair bij zowel anderen als mezelf niet om aan te zien

En nu ga ik lekker een heel groot bord geroosterde aubergine eten, met yoghurt-tahinprut En daarna heb ik nog bugles met paturain light Meneer is er niet
pi_70146934
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
XM, maatje 38 Ik heb een rokje maat M gekocht, dat wordt mijn streefding Moet er nog zeker 5 cm van de hips af En pakken met enkel water erbij?

MoBlo, vroeg ik me nog af: zijn ze bij jouw studie happy als mevrouw de praeses van de studievereniging helemaal niet van plan is om door te gaan met de studie? Of vertel je dat niet?

Viking, marineren in balsamico kan, maar ik vind het ook wel wat zuur. Lekkerder vind ik dan bijv citroensap met wat honing en dille, bijvoorbeeld. In het algemeen wordt kip wel lekker als je het marineert in iets zuurs (maar dat kan bijv. ook ketchup zijn).
Ze zijn al lang blij dat er een praeses is het is elk jaar smeken om bestuursleden, vorig jaar zelfs tot vlak voor de bestuurswissel, dus daar zullen ze niet moeilijk over doen..
Ja doei.
pi_70147067
waterijsje
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:46:54 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70147167
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat is lief

Ik wil alleen m'n eetpatroon weer een beetje op orde krijgen, dit is niks natuurlijk.. En daarbij al 4 weken niet gesport
Dat is waar!
En goed eten en wel sporten is altijd tof! Gezonder worden is ook goed als je al slank bent maar je hebt echt een mooi figuur! Honest!
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, ik hou het voor gezien met Zumba. Ten eerste is dat gespring echt nog k***er voor je knieen dan hardlopen. En daarnaast vind ik dat totale gebrek aan ritme/flair bij zowel anderen als mezelf niet om aan te zien

En nu ga ik lekker een heel groot bord geroosterde aubergine eten, met yoghurt-tahinprut En daarna heb ik nog bugles met paturain light Meneer is er niet
Nah, wat doe je me aan!
Nee grapje Ieder z'n ding toch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Pilates uit mijn sportpatroon aan het schrappen ben Ik vind dat zo erg Vooral omdat ik er zo slecht in ben Ik voel me net een vadsige bejaarde met de fysieke kracht van een doperwt met een hernia

Dan word jij de Pilateskoningin en ik la Reina del Zumba, dealio?

En alles goed en wel, maar step awaaaaaay from the bugles! Bewaar die voor je mister! You iz a strooong wohmahn.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:47:24 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70147190
Huge-ass post of despaaaaair!

En ik wil XM's maat 38 rokje ook zien!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70147309
Ik doe lekker Pilates én Zumba
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70147345
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is waar!
En goed eten en wel sporten is altijd tof! Gezonder worden is ook goed als je al slank bent maar je hebt echt een mooi figuur! Honest!
[..]
Nou moet je ophouden hoor

Morgen ga ik trouwens weer hardlopen.. Klein stukkie, 5,5 km. Ben benieuwd
quote:
Nah, wat doe je me aan!
Nee grapje Ieder z'n ding toch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Pilates uit mijn sportpatroon aan het schrappen ben Ik vind dat zo erg Vooral omdat ik er zo slecht in ben Ik voel me net een vadsige bejaarde met de fysieke kracht van een doperwt met een hernia

Dan word jij de Pilateskoningin en ik la Reina del Zumba, dealio?

En alles goed en wel, maar step awaaaaaay from the bugles! Bewaar die voor je mister! You iz a strooong wohmahn.
Jouw pilateservaring is echt !!
pi_70147411
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huge-ass post of despaaaaair!

En ik wil XM's maat 38 rokje ook zien!
Dat dus!!

Wel aan dus
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:53:34 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70147469
Goodbye! Dan word jij de Prinses van Zumbapilates!

En Daph, ik vind 5.5 km hardlopen best wel veel! Nou ben ik er ook niet zo goed in, maar ik moest ook nog veel wandelen enzo Dus ren jezelf niet voorbij! harhar, woordspeling galore Of heb je al een beetje een basisconditie?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:53:36 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70147471
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat dus!!

Wel aan dus
Ik was al dramatisch hard aan het zoeken naar een online fotootje, maar helaas .

Maar ik denk het niet ladies, dat ik de moeite ga doen om dat ding aan te trekken en dan er een foto van te laten maken, hem die ergens online te laten zetten, etc.

Sorry
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:55:04 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70147525
Rokjes maat 38
Studiewisselingen
Scripties die bijna af zijn
Zumba en pilates
Mijn eetlijstje van vandaag
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:56:10 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70147583
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Rokjes maat 38
Studiewisselingen
Scripties die bijna af zijn
Zumba en pilates
Mijn eetlijstje van vandaag
Kick-ass Tink die voor zichzelf heeft gekozen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:56:39 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70147604
Maar Tink, jij hebt wel ff wat anders aan je hoofd dan domme eetlijstjes . Take it easy en wees lief voor jezelf!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:57:49 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70147652
En nu ga ik slapen, want morgen om 06:00 op, met de auto naar Den Haag, werken van 07:30 - 14:45, naar de fysio en dan in de file terugkruipen naar Gouda.

Joy

Weltrusten schattepatattekes
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:58:13 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70147670
Ja, alles wel leuk en aardig, maar als je net gekochte nieuwe broeken tóch wat krap worden wordt dat toch echt een prioriteit Ik treur toch liever mét kleding aan mijn kont.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:58:58 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70147703
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik slapen, want morgen om 06:00 op, met de auto naar Den Haag, werken van 07:30 - 14:45, naar de fysio en dan in de file terugkruipen naar Gouda.

Joy

Weltrusten schattepatattekes
Trusten poepsieboepsie!

En succes morgen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:00:40 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70147770
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, alles wel leuk en aardig, maar als je net gekochte nieuwe broeken tóch wat krap worden wordt dat toch echt een prioriteit Ik treur toch liever mét kleding aan mijn kont.
Fair enough!

Bloot is ook maar zo bloot

Dus! Planningslijstjes maken en je eraan houden? Snaaiwaar weer uit huis bannen? Of gewoon snaaien en lekker veel sporten met Haar In De Wind?

You've done it before, you can do it again!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70147808
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye! Dan word jij de Prinses van Zumbapilates!

En Daph, ik vind 5.5 km hardlopen best wel veel! Nou ben ik er ook niet zo goed in, maar ik moest ook nog veel wandelen enzo Dus ren jezelf niet voorbij! harhar, woordspeling galore Of heb je al een beetje een basisconditie?
Hihi

Nou ik heb al eerder gelopen, vorig jaar Evy gedaan (niet afgemaakt, vond de muziek na les 21 niet leuk meer ) dus ik hoop dat 5,5 km lukt Mocht het niet lukken dan bel ik m'n vriendje op dat ie me op moet komen halen Ik wandel ook nog wel eens hoor, heb ik bij de Marikenloop toen ook gedaan.. Gewoon doen, anders gaat je lichaam zeuren
pi_70147842
Maria wat ben jij toch altijd ongelooflijk grappig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70147861
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik was al dramatisch hard aan het zoeken naar een online fotootje, maar helaas .

Maar ik denk het niet ladies, dat ik de moeite ga doen om dat ding aan te trekken en dan er een foto van te laten maken, hem die ergens online te laten zetten, etc.

Sorry
I'll show you mine if you show me yours

Slaap lekker btw
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:03:09 #192
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70147880
Ik ga slapen!
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:03:44 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70147908
Hé Daph, ik zag je foto in een ander topic: Wat heb jij een prachtig figuur!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70147917
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is waar!
En goed eten en wel sporten is altijd tof! Gezonder worden is ook goed als je al slank bent maar je hebt echt een mooi figuur! Honest!
[..]

Nah, wat doe je me aan!
Nee grapje Ieder z'n ding toch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Pilates uit mijn sportpatroon aan het schrappen ben Ik vind dat zo erg Vooral omdat ik er zo slecht in ben Ik voel me net een vadsige bejaarde met de fysieke kracht van een doperwt met een hernia

Dan word jij de Pilateskoningin en ik la Reina del Zumba, dealio?

En alles goed en wel, maar step awaaaaaay from the bugles! Bewaar die voor je mister! You iz a strooong wohmahn.
Je bent leuk

@Tink: hmmm lastig. Kleren aanpassen is erg fijn, maar onbezorgd zijn in zo'n periode ook wel ... heb je geen kleren meer van een paar kg geleden die nog wel mooi is?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70148073
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Daph, ik zag je foto in een ander topic: Wat heb jij een prachtig figuur!
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:08:20 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70148127
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:

[..]


Mwahahahaha, ik zei het toch!

En ik heb altijd gelijk

Chico-san! Hoe is het met mijn eet-collectief-partner-in-crime?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70148171
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:

[..]


idd prachtig figuur!! ik = jaloers!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:10:32 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70148227
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je bent leuk

@Tink: hmmm lastig. Kleren aanpassen is erg fijn, maar onbezorgd zijn in zo'n periode ook wel ... heb je geen kleren meer van een paar kg geleden die nog wel mooi is?
Nee. Ik heb alleen mijn kleding van 10 kg zwaarder nog. Maar maakt niet uit hoor, ik vind dat ik sowieso maar weer eens normaal moet gaan eten. Mijn huidige eetpatroon slaat echt nergens op. Volgens heb ik vandaag nieteens groente of fruit gegeten. Het gezondste was nog het harinkje op de markt en het broodje kroket (ijzer )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70148271
Nu moeten jullie echt ophouden hoor, ik word er verlegen van!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:14:43 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70148426
Ik ga nu iig nog even gamen en dan naar bed!

Before I go-eth:

CF: laat de bugles in leven!
Tink: *liefhebbend schopje onder bevallig achterste*
Chico, Progje en Daph: algemene
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')