gelukkig maar, een vieze poes is geen gezichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat stinkt nog steeds naar slootZe is gelukkig al wel weer schoon voor 't oog
Die drie ommetjes doen het 'mquote:
Ik zeg al altijd 'mijn kat' terwijl het een poes is en dan krijg je alsnog dit soort grapjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gelukkig maar, een vieze poes is geen gezicht
Je hebt er maar één?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja ik val ook weer af, ik voel het aan mn sleutelbeen
?Como?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja ik val ook weer af, ik voel het aan mn sleutelbeen
Ach, als we de foto uit het H&M topic bekijken legt je etenspatroon je geen windeieren iig!quote:
bril, maar 100% gecorrigeerd .quote:
de plek waar ik het eerst afval en als ik veel afval lelijk mager en botterig word terwijl de rest dan nog dik isquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, als we de foto uit het H&M topic bekijken legt je etenspatroon je geen windeieren iig!Joe be nijs en slank.
oke, cilinder heb ik volgens mij ook, en ik heb iets van -2,5 ofzo dacht ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bril, maar 100% gecorrigeerd .
Heb -1 en -1,5 met wat cilinderafwijking... vooral dat laatste is vrij tricky om 100% gecorrigeerd te krijgen..
Ze zijn al lang blij dat er een praeses isquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
XM, maatje 38Ik heb een rokje maat M gekocht, dat wordt mijn streefding
Moet er nog zeker 5 cm van de hips af
En pakken met enkel water erbij?
MoBlo, vroeg ik me nog af: zijn ze bij jouw studie happy als mevrouw de praeses van de studievereniging helemaal niet van plan is om door te gaan met de studie? Of vertel je dat niet?
Viking, marineren in balsamico kan, maar ik vind het ook wel wat zuur. Lekkerder vind ik dan bijv citroensap met wat honing en dille, bijvoorbeeld. In het algemeen wordt kip wel lekker als je het marineert in iets zuurs (maar dat kan bijv. ook ketchup zijn).
Dat is waar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat is lief
Ik wil alleen m'n eetpatroon weer een beetje op orde krijgen, dit is niks natuurlijk.. En daarbij al 4 weken niet gesport
Nah, wat doe je me aan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, ik hou het voor gezien met Zumba. Ten eerste is dat gespring echt nog k***er voor je knieen dan hardlopen. En daarnaast vind ik dat totale gebrek aan ritme/flair bij zowel anderen als mezelf niet om aan te zien
En nu ga ik lekker een heel groot bord geroosterde aubergine eten, met yoghurt-tahinprutEn daarna heb ik nog bugles met paturain light
Meneer is er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |