Nou moet je ophouden hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is waar!![]()
En goed eten en wel sporten is altijd tof! Gezonder worden is ook goed als je al slank bentmaar je hebt echt een mooi figuur!
Honest!
[..]
Jouw pilateservaring is echtquote:Nah, wat doe je me aan!![]()
Nee grapjeIeder z'n ding toch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Pilates uit mijn sportpatroon aan het schrappen ben
Ik vind dat zo erg
Vooral omdat ik er zo slecht in ben
Ik voel me net een vadsige bejaarde met de fysieke kracht van een doperwt met een hernia
![]()
Dan word jij de Pilateskoningin en ik la Reina del Zumba, dealio?![]()
En alles goed en wel, maar step awaaaaaay from the bugles!Bewaar die voor je mister!
You iz a strooong wohmahn.
Dat dus!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huge-ass post of despaaaaair!
En ik wil XM's maat 38 rokje ook zien!
Ik was al dramatisch hard aan het zoeken naar een online fotootje, maar helaasquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Rokjes maat 38![]()
Studiewisselingen![]()
Scripties die bijna af zijn![]()
Zumba en pilates![]()
Mijn eetlijstje van vandaag
Kick-ass Tink die voor zichzelf heeft gekozen!![]()
Trusten poepsieboepsie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik slapen, want morgen om 06:00 op, met de auto naar Den Haag, werken van 07:30 - 14:45, naar de fysio en dan in de file terugkruipen naar Gouda.
Joy
Weltrusten schattepatattekes
Fair enough!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, alles wel leuk en aardig, maar als je net gekochte nieuwe broeken tóch wat krap worden wordt dat toch echt een prioriteitIk treur toch liever mét kleding aan mijn kont.
Hihiquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye! Dan word jij de Prinses van Zumbapilates!![]()
En Daph, ik vind 5.5 km hardlopen best wel veel!Nou ben ik er ook niet zo goed in, maar ik moest ook nog veel wandelen enzo
Dus ren jezelf niet voorbij! harhar, woordspeling galore Of heb je al een beetje een basisconditie?
I'll show you mine if you show me yoursquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was al dramatisch hard aan het zoeken naar een online fotootje, maar helaas.
Maar ik denk het niet ladies, dat ik de moeite ga doen om dat ding aan te trekken en daner een foto van te laten maken, hem die ergens online te laten zetten, etc.
Sorry
Je bent leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is waar!![]()
En goed eten en wel sporten is altijd tof! Gezonder worden is ook goed als je al slank bentmaar je hebt echt een mooi figuur!
Honest!
[..]
Nah, wat doe je me aan!![]()
Nee grapjeIeder z'n ding toch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Pilates uit mijn sportpatroon aan het schrappen ben
Ik vind dat zo erg
Vooral omdat ik er zo slecht in ben
Ik voel me net een vadsige bejaarde met de fysieke kracht van een doperwt met een hernia
![]()
Dan word jij de Pilateskoningin en ik la Reina del Zumba, dealio?![]()
En alles goed en wel, maar step awaaaaaay from the bugles!Bewaar die voor je mister!
You iz a strooong wohmahn.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Daph, ik zag je foto in een ander topic: Wat heb jij een prachtig figuur!
Mwahahahaha, ik zei het toch!quote:
Nee. Ik heb alleen mijn kleding van 10 kg zwaarder nog. Maar maakt niet uit hoor, ik vind dat ik sowieso maar weer eens normaal moet gaan eten. Mijn huidige eetpatroon slaat echt nergens op. Volgens heb ik vandaag nieteens groente of fruit gegeten. Het gezondste was nog het harinkje op de markt en het broodje kroket (ijzerquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je bent leuk
@Tink: hmmm lastig. Kleren aanpassen is erg fijn, maar onbezorgd zijn in zo'n periode ook wel ... heb je geen kleren meer van een paar kg geleden die nog wel mooi is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |