Oh op die fiets. Vervelend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas door
Nou, ik heb een kamer op 5 minuten van de uni maar aangezien ik alleen nog maar scriptie hoef te schrijven ben ik de laatste tijd vooral bij mijn vriend (en dat is 2.5 uur reizen). Die man kon natuurlijk niet weten dat ik er zo lang voor heb gereisd, maar baal er toch wel van
brr dat klinkt heel fies!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik doe de banaan in de magnetron er al bij, en als het klaar is roer ik er wat pindakaas door
haha, dat hoor ik vaker, maar het is echt heel lekker!quote:
hehe inderdaad, ik ging ook meer voor de 35% korting sticker dan voor de natuurlijke ingrediëntenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:17 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Vervelend.
Je kant-en-klaarmaaltijd deed me denken aan de appelchips-met-aardbeiensmaak. Heel verhaaltje erop van dat het natuurljk is, want het bevat alleen appel, blabla en natural strawberry flavour . Ahuh. Als er aardbeien ingezeten hadden, stond dat er vast wel opSowieso, dat hele "met natuurlijke ingrediënten" altijd. Alsof natuurlijke ingrediënten altijd gezond zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Weer een dagje werken voor m'n geld
Net 10 minuten in een brandalarm test onder het alarm gezetenik kan zeggen: ' hij doet 't ! '
Ben mn tussendoortjes vergetendus moet even leven op een bak yoghurt tot aan 12 uur
dan maar heel veel koffie naar binnen werken
Bedanktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:29 schreef Totziens het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel succes met je tentamen SiTU en Daph met haar arbeidsvoorwaardengesprek![]()
Maarehm Daph ik dacht dat je contract niet werd verlengd?Of heb je alweer een nieuw baantje?!
Ik werd vanochtend wakker door de kerkklokkenIs weer eens wat anders dan het gejammer om half 5 in de ochtend
Haha nou dat hoop ik dan voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
helemaal niets.. tenzij iemand de snoepschaal bijvult, maar daar snoep ik nooit uit, eigenlijk....
Wie weet trakteert er weer 's iemand op gebakshizzle van Bakker Bart en hebben ze ook kaasstengels gehaald
Kaasstengels van de Bakker Bart zijn echt
Ik word echt heel erg droevig van dat topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
succes!!!!
allemaal die dat nodig hebben
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
Geniaal en triest tegelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
succes!!!!
allemaal die dat nodig hebben
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
Ik was me al aan het oriënteren op een nieuwe baan.. Daarvoor heb ik nu een arbeidsvoorwaardengesprek. Maar klopt inderdaad, mijn huidige contract wordt niet verlengdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:29 schreef Totziens het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel succes met je tentamen SiTU en Daph met haar arbeidsvoorwaardengesprek![]()
Maarehm Daph ik dacht dat je contract niet werd verlengd?Of heb je alweer een nieuw baantje?!
Ik werd vanochtend wakker door de kerkklokkenIs weer eens wat anders dan het gejammer om half 5 in de ochtend
25 ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vergeet 35 en 40, dat zijn ook echte mijlpalen
moet je ff in d'r postgeschiedenis kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
25 ook.
Toen ik 24 was, voelde ik me een meisje en nu ik 25 ben voel ik me een jonge vrouw.
Waar staat die foto van slanke Daph_?
Goeiemorgen. Ik moet zo naar m'n arbeidsconsulent
.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was me al aan het oriënteren op een nieuwe baan.. Daarvoor heb ik nu een arbeidsvoorwaardengesprek. Maar klopt inderdaad, mijn huidige contract wordt niet verlengd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |