1 juliquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:08 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer is de uitslag voor de her mensen ?
FAILquote:
Ben jij een kloonquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:52 schreef ASroma het volgende:
ze kunnen allemaal de klere krijgen ik ben naar de coffeeshop, hufters. En die metselopleiding mogen ze ook in hun reet stoppen
ben jij zo'n vwo nerdje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef raaavi het volgende:
[..]
met een onvoldoende voor Nederlands?
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef Matthijs- het volgende:
VWO-diploma in the pocket! En WTF ik had een 9,7 voor wiskunde plus nog wat 8'en!!!
succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Ik doe staatsexamen en hoor daarom pas 10 juli als ik geslaagd ben voor mijn HAVO examen
Moet nog mondelinge examens doen (en nee dat is niet zo makkelijk als de meeste denken, en is niet met je eigen docenten!)
goed bezigquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef Klonterpot het volgende:
Jaaaaaaa... geslaagd voor HAVO met twee 7's een paar 8'en en een paar 9'ens![]()
![]()
![]()
Gefrustreerd omdat je in de 2e klas vmbo bent blijven zitten?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat je in de 2e klas vmbo bent blijven zitten?
Ik ook, maar dan voor scheikundequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef Mandamo het volgende:
Heb een her voor wiskunde, maar ga zaterdag tot en met dinsdag lekker naar leiden voor een herkansingscursus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |