Niet iedereen. Bij ons wordt er morgen om half 4 een lijst op school gehangen met de namen van de geslaagden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Da's nu veranderd. We krijgen gewoon belletje.
dan voel je je wel kut als je je naam er niet bij ziet, dan liever een belletje naar je huis...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Bij ons wordt er morgen om half 4 een lijst op school gehangen met de namen van de geslaagden.
Nja, maar het idee erachter is dat je daarna meteen met leraren kunt bespreken wat je het beste kan herkansen in plaats van dat je dan alleen op de bank zit met dat slechte nieuws.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef d_b01 het volgende:
[..]
dan voel je je wel kut als je je naam er niet bij ziet, dan liever een belletje naar je huis...
maar ik ga weer aan het bier
Inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Daniane het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die is geslaagd
hoop dat diegene die in spanning tot morgen moeten wachten ook slagen.
Dat is wel te zien ja, vmbo-b zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
Gefliciteerd allen, ik heb 2 jaar geleden ook het vmbo gehaald
Jij bent zeker zo'n havistje dat constant vmbo basht.quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:48 schreef -Flappy- het volgende:
Hier dan maar.
GESLAAGD! w00t
Waren die 6 jaartjes VWO toch ergens goed voor.
Ja dat hoorde ik ook idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:53 schreef Christiaan het volgende:
De norm is behoorlijk chill voor VWO N&G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |