quote:
Maar als je dan eerst goed stond, waarom wil je dan alsnog havo gaan doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Givemeabreak het volgende:
keihard gezakt:
wiskunde 7, nederlands 6 en verder allemaal 5ven..
nou ik zeg lekker doei tegen het VWO en hallo tegen het HAVO op de VAVO.
nog goed je examens in gaan en het dan nog verprutsen... pfff....
quote:
Een 4,8. Verbaasde me echt dat ik nog geen 6 sta voor eco met die normering van 2.. Had daar een 5,1 voor nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Matthijs- het volgende:
Wat moet je halen voor je herkansing?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Maar als je dan eerst goed stond, waarom wil je dan alsnog havo gaan doen?
Ik ben overigens ook geslaagd. yay
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef Opperkwal het volgende:
kanker
Mijn kip is platgereden!quote:
gast, doe normaal, zo veel mensen blijven wel eens zitten in hun vwo carrièrequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Givemeabreak het volgende:
[..]
aangezien ik ieder jaar met hakken over de sloot over ging, toevallig één goede toetsweek had (allemaal 8en op wonderbaarlijke wijze) uiteindelijk alsnog met cijfers tussen de 5.6 en 6.5 (met als uitschieter een 7.2 voor M&O, maar dat kwam omdat we daar opdrachten mochten maken en dan een extra punt kregen bij onze toets (dus een 5.6 werd een 6.6 bijvoorbeeld).
en dingen zoals een mondeling, schrijven en luisteren me wel goed afgaan (bij de talen) behalve lezen.. daar kan ik geen hol van.. en wat krijg je op je examen? joepie, een leestekst.
pfffik voel me echt zooooooooooooo vervelend. (ik heb zelfs het idee dat ik havo niet aan kan.. zo gedeprimeerd ben ik nu
)
vorig jaar werd ik NA de afgesproke tijd gebeld. (hij was me vergeten)quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef fusionfake het volgende:
als ik de komende 19 minuten niet gebeld word, geslaagd
Vriend van mij waren ze ook vergeten te bellen, die kwam er dus op school achterquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
vorig jaar werd ik NA de afgesproke tijd gebeld. (hij was me vergeten)
Dat was pas genaaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef intraxz het volgende:
Ik ben geslaagd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BURN!
Omg, ik snap niet hoe ze dat "vergeten"quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
vorig jaar werd ik NA de afgesproke tijd gebeld. (hij was me vergeten)
Dat was pas genaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |