He, dat is Neil Patrick Harrisquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi ja, en die toiletbril die weer omhoog gaat als je hem naar beneden doet![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
manoman wat gaan jullie hard! Ik kan niet eens even vieren dat m'n zusje geslaagd is voor het gymnasium, en we zijn alweer een topic verder! Straks maar even bijlezen!
Kan gewoon in de magnetron, hoe lang is afhankelijk van het aantal watt en de grootte van de aardappel in kwestie. Voor een echt grote aardappel denk ik dat het ongeveer 10 minuten duurt (je moet de aardappel zo met een vork kunnen inprikken). Daarna de aardappel even in aluminiumfolie wikkelen (glimmende kant naar binnen) en dan even laten rusten. Eventueel kruidenboter of knoflooksaus erbij.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
manoman wat gaan jullie hard! Ik kan niet eens even vieren dat m'n zusje geslaagd is voor het gymnasium, en we zijn alweer een topic verder! Straks maar even bijlezen!
Jaquote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
Ja, hij is echt grappig. Ken je HIMYM al? Kijken hoor! Lijkt me wel wat voor jouquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:01 schreef neen het volgende:
Ik zag hem laatst weer in Harold & Kumar, wat een geniale films zijn dat ook
RTL 5, maar ik zou het gewoon neerladen als ik jou was!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:01 schreef neen het volgende:
Volgens mij ben ik er wel eens langs gezapt, op welke zender is het altijd?
Ik zag hem laatst weer in Harold & Kumar, wat een geniale films zijn dat ook
John Cho!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Woehoe! En die dude die Harold speelt is ook de reden dat Off Center tof is!
De fiero!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik probeer dat filmpje te vinden van in die oude auto van marshall, hoe heette dat kreng nou ook al weer?
zie filmpje hier boven: How I Met your mother..quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Wat is HIMYM? Verder geen idee waar jullie het over hebben.
Christ, ik ben zo moe. Val bijna in slaap.
Kijk de filmpjes daaaaaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Wat is HIMYM? Verder geen idee waar jullie het over hebben.
Christ, ik ben zo moe. Val bijna in slaap.
Je kan toch ook muziek luisteren/films kijken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Versta ik toch niks van met m'n dove koooooooooop.
Dan neerlaad je heeeeeeeeeeeet met subsquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Versta ik toch niks van met m'n dove koooooooooop.
Ja das anders. Films zijn ondertiteld en ik kan muziekteksten opzoekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan toch ook muziek luisteren/films kijken?![]()
You're welcomequote:
apple orchard banana cat dance 8 6 6 3!!!!!!quote:
dit zijn de ingredienten van de burrito zure room mix-saus van Knorrquote:Ingrediënten van de Burritos-saus: Maltodextrine, gemodificeerd zetmeel, zout, knoflook, witte peper, suiker, smaakversterker E621, chilipoeder, dille, peterselie, plantaardige olie, citroensap, voedingszuur E330, lavas, rode bietenextract, lavasextract, kleurstof E160c.
Ik ga in mijn vakantie alle afleveringen maar eens opnieuw kijken denk ikquote:
Zonder mij had ze meer kunnen leren en betere cijfers gehaald hoor hahahahaha maar toch bedankt MoBloquote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, het is allemaal goed gekomen toch?
Rotterdam Rulezzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:55 schreef neen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Sluijter of sluiter ofzo, gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |