Maar da's dan ook viessss gelukkigquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:39 schreef Totziens het volgende:
[..]
Nee hoor, dat denken zoveel mensenTurkije is ook wel een uitzondering in dit geval vergeleken met andere landen waarbij het overgrote deel van de bevolking het islamtische geloof aanhangt.
Maar heb wel eergister voor het eerst in 4 maanden spek gehad, varkensvlees hebben ze dus bijna nergens
Ik heb genoeg vetjes aan mijn vleesquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar da's dan ook viessss gelukkigvetjes aan je vlees, brrr
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vetjes aan mijn vlees
En toch kon je het niet laten, hequote:
Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toch kon je het niet laten, he![]()
Ik haat het dat ik geen streepjes en trema's op mijn letters kan pleuren
Ik mis het ook niet echt behalve spek afentoequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar da's dan ook viessss gelukkigvetjes aan je vlees, brrr
Gemarineerd stukje vlees of vis, daarnaast op de pan wat groente grillen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten. Heeft iemand ideeën voor wat ik even snel met m'n nieuwe grillpan kan maken? Geen ingewikkeld gedoe aub
.
Soms heb ik wel goede dingen. Heel soms!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed punt.
Als ik weer naar huis ga neem ik een bloemetje mee voor mams, want ik ben meestal niet zo'n leuke dochter.
Ja ik vindt dat eigenlijk best wel raar. Een collega had als verklaring dat ik verliefd ben en dat dus feitelijk graag met mn moeder had willen delen. Maar bij mn vorige vriendin was dit echt niet zo. Dus ja.......geen idee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hè TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
Als ze alle danspasjes uitlegt en langzaam begint zijn het veel aerobicspasjes, maar ze worden wat 'leuker' gemaakt en je moet heul veul met je heupen werk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:47 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik mis het ook niet echt behalve spek afentoe
En wat een prachtig filmpje Maria haha, maar ok nu weet ik wat Zumba is.. best grappig en het lijkt me leuker dan aerobics.
Nee ik kon het niet laten hèhèhèhèhähähäquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toch kon je het niet laten, he![]()
Ik haat het dat ik geen streepjes en trema's op mijn letters kan pleuren
Hamburger grillen, later groenten erbij in de pan (denk bijvoorbeeld aan ui/courgette/paprika) en dat op een broodje (de doormidden gesneden helften kun je ook even grillen). ketchup/mayo naar smaak erbij, klaar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten. Heeft iemand ideeën voor wat ik even snel met m'n nieuwe grillpan kan maken? Geen ingewikkeld gedoe aub
.
quote:
Jaaahahahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
En Ted zijn ringtone is inderdaad geweldigde aflevering dat Barney Swarley wordt genoemd ook trouwens
Frikandelquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
.
Hoe pof je een aardappel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hamburger grillen, later groenten erbij in de pan (denk bijvoorbeeld aan ui/courgette/paprika) en dat op een broodje (de doormidden gesneden helften kun je ook even grillen). ketchup/mayo naar smaak erbij, klaar!
Anders grill je een stukje zalm, kook je wat pasta en maak je een roomsausje. Of maak fajitas. Of gewoon simpel gegrilde groente + stukje vlees + gepofte aardappel.
Ohh met dat enorme televisieschermquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaahahahaha
Of die waar Lily bij Barney gaat 'wonen'
Hihihi ja, en die toiletbril die weer omhoog gaat als je hem naar beneden doetquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh met dat enorme televisieschermof heel duidelijk "*ahem* COULD YOU PLEASE PASS ME THE ARTS AND CRAFTS SECTION" en dat Lily dan, on cue, binnenstormt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |