Ik ook! Dat kan worden bevestigd!quote:
Oh joh, voel je niet bezwaard. Ik wist er ook totaal niets van, het is dat ik er les over heb gehad op de middelbare school van een leraar die er heul veul over wist!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat ik nog wilde posten terwijl ik niet doorhad dat het topic dicht was:
Oh en ik hoop niet dat ik nu bevooroordeeld overkom wat betreft Turkije of de islamik vroeg het me gewoon af.
Ik vind het niet zo nonchalant, door de peeptoes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Gehaktballen is het enige vleesch ongeveer dat ik lust!
Kan dit? Er is niemand thuis om advies aan te vragen!
Het is geen rokje hèquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo nonchalant, door de peeptoes.
Volgens mij mis ik iets? Ga je de grens over met je mister???quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef laziness het volgende:
Dat duurde lang
@ Mini. Ja dat zijn best grote plannen ja maar we hebben allebei al een paar jaar het gevoel dat er weinig is dat ons aan Nederland verbind. En het blijft altijd een risico of je het nu doet of over twee jaar vind ik.
Sowieso maar zien hoe snel er echt iets van gaat komen hoor![]()
Briljant idd. Ik had overigens alleen de fluorescerende string onthouden. Sorry VMWquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik zag het verhaal zo levendig voor meDat hele topic was trouwens geweldig: die fluoriscerende string van VMW, en Anosmie die even een symbolische arrogante aftocht wilde maken voor de puberjongens en knalhard tegen de ruit zeilde...
![]()
Moest je moeder je toen niet een schoen nabrengen oid?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Speciaal voor DaD:
[ afbeelding ]
Even een moment stilte allemaal voor de schoen van DaD
Gohquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:René is weer 's nog niet weg op z'n werk
Nee hoor, dat denken zoveel mensenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
Wat ik nog wilde posten terwijl ik niet doorhad dat het topic dicht was:
Oh en ik hoop niet dat ik nu bevooroordeeld overkom wat betreft Turkije of de islamik vroeg het me gewoon af.
Mooi ver-Engelst Nederlandsquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik? De pijpen gaven het weg.
Maar het zijn nog steeds peeptoes aan je voeten.
Ja maar anders zie ik er uit als 14quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik? Maar het zijn nog steeds peeptoes aan je voeten.
Ohja, volgensmij heb ik dat eerste dansje ook gehad ja! Maar dan minder, eh zo, eh, raarquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Totziens: zumba is aerobics met veel Zuid-Amerikaanse dans-invloeden! Dus Salsa, merengue, reggaeton, etc.! Ik vind het leuk, en Goodbye ook!![]()
Hier een filmpje wat er nog een béétje op lijkt:
Het eerste liedje (hips dont lie van Shakira) hebben wij in de eerste serie lessen ook gehadZij het dan niet zo flexibel als de instructrice-dame in het filmpje
Ik ben jaloers op haar flexibiliteit
(maar minder jaloers op haar sportbh-met-maf-shirtje-combo
)
Ja minder booby-shaky en minder hopsy-hops! Maar het idee is er!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, volgensmij heb ik dat eerste dansje ook gehad ja! Maar dan minder, eh zo, eh, raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |