Ik weet nog niet eens of ik dat andere baantje krijg, maar zo ja, dan heeft dat de voorkeur... ´t is misschien minder interessant werk (telefoniste bij een woningcorporatie) maar dat verdient een stuk meer (scheelt 3 euro per uur) en ik kan daar meer uren werken. Maar ik heb nu dinsdag dat 2e gesprek, en dan mag ik zien of ik het wat vind ('t is via een uitzendbureau)quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef Phaidra het volgende:
Wat goed Ewelina!Zeg je het andere vakantiebaantje dan af of kan je nog wachten op de uitkomst van dit gesprek?
Wat jammer!quote:
Klinkt leuk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef Ewelina het volgende:
Receptioniste bij een uitgeverij, ´t is vakantiewerk.
^^ Dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Lastpost het volgende:
Ik lust geen koffie.
Ik word dan ook niet als echte vent gezien weet geloof ik, met m'n flessen rose, geouwehoer en lounge rooms.
Ja, want nu heb ik net een belletje gekregen van het andere uitzendbureau... of ik woensdag op gesprek wil komenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:51 schreef Phaidra het volgende:
Ewelina, ik dacht dat het andersom was, dat je bij deze meer uren kon maken. Maar idd, meer uren is wel fijner en zeker als het zoveel scheelt in uurloon! En al helemaal lekker als je zou kunnen kiezen
.
Net zoals ik vorig jaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:49 schreef Totziens het volgende:
[..]
Nu al definitief? joiks... Nou ja dan volgend jaar nog maar paar vakjes afronden
Vast wel, een kledingwinkel ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net zoals ik vorig jaarHopelijk gaat ze d'r wel wat naast werken
Goed dat je de les wel hebt afgemaakt Muisquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben duizend doden gestorvenhet is eigenlijk ook veel te warm om je in te spannen. Desondanks gewoon de les afgemaakt
(25 minuten op 5 km/h, ja dat is weinig maar conditie opbouwen is voor mij ontzettend moeilijk
)
Denk dat het net ietsje te koud is... ik heb iig nog mijn jas aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef P.F het volgende:
Kan ik nu een hotpants aan of is het nog niet warm genoeg!
Dan moet je eens een drankje gaan doen met Merel!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
^^ Dat dus.
+ ook geen bier?
lastig te verkondigen als man zijnde zonder niet voor vol aangezien te worden. én geen koffie lusten én geen bier
overigens lust ik dan wel weer bijna alle andere versnaperingen waar %'s in zitten. Hoe meer % hoe beter!
Drambuiepuur
Truequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef Totziens het volgende:
[..]
Goed dat je de les wel hebt afgemaakt MuisConditie opbouwen kost ook tijd en nu ben je toch in beweging geweest ondanks dat het misschien op een lager tempo was.
Of je gaat naaktquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:09 schreef P.F het volgende:
Ik wil uitgaan vanavond maar al m'n broeken zijn versleten! Ik heb alleen nog hotpants en rokjes. Maar ik wil er ook wel nonchalant bijlopen.
Of ik ga gewoon niet uit. Probleem opgelost
Of je zegt gewoon dikke sjaak en doet quasi nonchalant een versleten broek aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:09 schreef P.F het volgende:
Ik wil uitgaan vanavond maar al m'n broeken zijn versleten! Ik heb alleen nog hotpants en rokjes. Maar ik wil er ook wel nonchalant bijlopen.
Een rokje kan er ook nonchalant uitzien hoor. Gewoon gympies eronder aan doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:09 schreef P.F het volgende:
Ja die draaien nu rondjes in de wasmachinequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef neen het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dikke sjaak en doet quasi nonchalant een versleten broek aan.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een rokje kan er ook nonchalant uitzien hoor. Gewoon gympies eronder aan doen.
Ik zou het gewoon doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
Nou......
Hm.
Het ZOU kunnen werken met een nonchalant rokje en niet TE sportieve sneakers. Maar ik heb kokerrokjes en dunks.
Dus dat is een neen.
Dan komt het inderdaad vanzelf wel, je kan niet in één keer 10 km gaan hardlopen (ik niet tenminstequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trueen vanaf volgende week is het schema lopen en rennen afwisselen, dus ik denk dat dit sowieso is bedoeld om conditie op te bouwen.
Vraagje he, is het niet vervelend om in die hitte te wonen? Ik zou me constant vies want zweterig voelen denk ik
En dan moet ik zeker een foto maken en dan kan jij lachenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doenwelke kleur zijn je dunks en welke kleur je kokerrokjes?
Aiquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef Totziens het volgende:
[..]
Dan komt het inderdaad vanzelf wel, je kan niet in één keer 10 km gaan hardlopen (ik niet tenminste)
Ja je zweet behoorlijk maar ach ik heb altijd verfrissende doekjes bij me en deo dus dan is het wel te doen. Alhoewel, de warmte is hier wel een tikkie anders dan in Nederland want daar word ik gek bij 30 graden
Overigens heeft het in de eerste 3 maanden dat ik hier zat bijna meer geregend dan in Nederland
Hoezo lachenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:16 schreef P.F het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker een foto maken en dan kan jij lachen
felblauw/felgeel zijn de sneakers
en zwart is het rokje
Een nonchalant rokje met niet TE sportieve sneakers, thats me.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
Nou......
Hm.
Het ZOU kunnen werken met een nonchalant rokje en niet TE sportieve sneakers. Maar ik heb kokerrokjes en dunks.
Dus dat is een neen.
Wat voor les heb je nou gelopen danquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben duizend doden gestorvenhet is eigenlijk ook veel te warm om je in te spannen. Desondanks gewoon de les afgemaakt
(25 minuten op 5 km/h, ja dat is weinig maar conditie opbouwen is voor mij ontzettend moeilijk
)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef neen het volgende:
[..]
Een nonchalant rokje met niet TE sportieve sneakers, thats me.
Burgerlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:René is weer 's nog niet weg op z'n werk
Ziet Moblo al helemaal voor zich; Met rok tot op de knieen, halflang gekruld permanentje en schort voor kijkt mevrouw triest naar de gehaktballen die liggen te verpieteren in de pan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:René is weer 's nog niet weg op z'n werk
Hoofddoek is alleen 'verplicht' in de moskee. Turkije is een seculier land wat inhoudt dat geloof en staat gescheiden zijn, zo is het bijvoorbeeld verboden om een hoofddoek te dragen op de universiteit en als je een functie uitoefent bij de overheid.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aidat is dan weer minder..
Moet je eigenlijk een hoofddoek op, of is dat alleen verplicht als je een moskee ofzo binnen gaat?
echt, als ik bij de pliesie zit, zal hij 's weten hoe 't voeltquote:
gehaktballenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ziet Moblo al helemaal voor zich; Met rok tot op de knieen, halflang gekruld permanentje en schort voor kijkt mevrouw triest naar de gehaktballen die liggen te verpieteren in de pan.
Hihihihihihi
Nooit les gehad over Ataturk, Muis?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aidat is dan weer minder..
Moet je eigenlijk een hoofddoek op, of is dat alleen verplicht als je een moskee ofzo binnen gaat?
Ik doe dat ook!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:26 schreef Totziens het volgende:
Zeg dat Zumba zie ik best vaak voorbij komen maareh wat is dat?![]()
En tnx Maria, komt vast wel goed!
En dan spuugt ze nog eens in zijn eten. Met een glimlach. En dan roept ze haar püdel om op schoot te zittenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ziet Moblo al helemaal voor zich; Met rok tot op de knieen, halflang gekruld permanentje en schort voor kijkt mevrouw triest naar de gehaktballen die liggen te verpieteren in de pan.
Hihihihihihi
Ja, nou, het is leuk. En op youtube kan ik geen filmpjes vinden die daadwerkelijk lijken op wat ik in de lessen doe.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Totziens het volgende:
[..]
Eh ja leuk maar dat vroeg ik niet 0-)
Neequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nooit les gehad over Ataturk, Muis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |