Ja, maar geen thee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
Vraag van de dag:
Drinken echte mannen koffie met elkaar?!!
Ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
Vraag van de dag:
Drinken echte mannen koffie met elkaar?!!
Hm.Hm.quote:
Hij heeft toegezegd na het weekend te gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef Phaidra het volgende:
Vriendjes naar de dokter krijgen is a hell of a job! Succes mariaatje, anders gebruik je deze:
Een lounge room is toch ook gewoon relekster dan een stampvolle kroeg als je wat wilt ouwehoeren. Ik kom er graag om mijn mooie verhalen te delen met vriendenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Lastpost het volgende:
Ik lust geen koffie.
Ik word dan ook niet als echte vent gezien weet geloof ik, met m'n flessen rose, geouwehoer en lounge rooms.
Pannenkoekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef P.F het volgende:
Huhhh. Ik ga weer alleen eten.
Alleen is de inspiratie weg.
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:
Misschien bedoelt hij dat het naar het strand gaan hem tegen staat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Het staat hem een beetje tegen. En dat was geen goed nieuws vond hij zelf ook. Ik kan daar onmogelijk iets positiefs uit halen helaas![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
En hoe is het met het zusje van Goodbye????
en balen van je broertje PF
Leuk, wat voor werk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een tweede gesprek!
Receptioniste bij een uitgeverij, ´t is vakantiewerk.quote:
Ze smst net dat ze is gezaktquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef Totziens het volgende:![]()
Gefeliciteerd met jullie zusjes Daph en MoBlo! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het is afgelopen met het zusje van Goodbye... kan je niet even bellen GB, goedkoper voor jou
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Receptioniste bij een uitgeverij, ´t is vakantiewerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |