Ohhhh zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm. nou. Ik denk een beetje dat als je wat met een jongen hebt/zou kunnen hebben zegmaar, maar je WEET dat het niks wordt en hij slecht voor je is.. Je alsnog aardig doet en afspreekt en weet ik veel wat.
Snappie?
Nee, maar ik vond haar echt heel leuk en schattigquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhhh zoik snap!
PF: heb ik nog niet gezien, maar staat wel op de planningis Ginnifer Goodwin's personage het kiertjestype? Ik vind haar echt geniaal
kijken jullie Big Love?
Uh.. *even googelen*quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhhh zoik snap!
PF: heb ik nog niet gezien, maar staat wel op de planningis Ginnifer Goodwin's personage het kiertjestype? Ik vind haar echt geniaal
kijken jullie Big Love?
Ja, maar ik ben wel na seizoen 1 afgehaakt, zoals bij zoveel series. Ik vond het te deprimerend worden. Die blonde, die de 2e vrouw speelde (nichtje van die enge griezel), die vond ik ook erg goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhhh zoik snap!
kijken jullie Big Love?
Whehe... je zou denken dat het beest na een paar keer wel doorheeft dat hij daar uit de buurt moet blijven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat is alweer in de sloot gevallen.Vriendlief zag het deze keer gebeuren, ze was capriolen aan het uithalen boven op de vuilnisbak et voila. Ze was er razendsnel uit, maar ik had de schuifpui sneller dicht
Vriendlief eerst even zijn broek en shirt uitgetrokken om haar vervolgens mee te nemen naar de badkamer om haar schoon te spoelen. We raken er aardig bedreven in
![]()
Dom beest![]()
Ga How I Met Your Mother kijken, verre van deprimerendquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel na seizoen 1 afgehaakt, zoals bij zoveel series. Ik vond het te deprimerend worden. Die blonde, die de 2e vrouw speelde (nichtje van die enge griezel), die vond ik ook erg goed.
Mijn Jennifer toevallig ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Muis006 het volgende:
Er zitten trouwens 3 Jennifers in die filmokee eentje anders gespeld, maar dan nog.
Ja, die tweede keer is amper een week geledenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe... je zou denken dat het beest na een paar keer wel doorheeft dat hij daar uit de buurt moet blijven.
Hoe kan het toch dat jullie allemaal thuis zijn op een doordeweekse dag?
Me tooquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Me tooIk ben al helemaal bij met kijken
Haha, ja die moet ik nog zien! Ik denk alleen niet dat ie zo heel geweldig isquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens G'bye! Ik ga I love you, man ook nog kijken omdat Marshall erin meespeelt
En Paul Rudd
Idd, HIMYM, Greys en PP beginnen allemaal zo eind september pas weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ooken nu wacht ik ongeduldig op nieuwe afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |