abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69818659
Soms maak je wat mee op FOK. De bonte verzameling aan users die dag in, dag uit hun kunsten vertonen is zo groot dat er je haast wel iets op moet vallen aan die groep. Wat mij de laatste tijd meer en meer begint op te vallen, is dat er een aantal users bestaat dat geen tegenspraak duldt. Users die, uit angst voor nachtmerries, hun gelijk moeten halen en hun virtuele zaadlozing behalen op het moment dat de tegenstander, hun opponent, hen gelijk geeft.

De vraag rijst al snel hoe het zo heeft kunnen komen dat deze users zo'n opmerkelijke ontwikkeling hebben doorgemaakt? Zouden zij misschien vroeger alleen de zuurtjes gelust hebben als hun moeder hen een snoepje aanbood of was dit het type dat erop stond om een half uur eerder naar de peuterspeelzaal te gaan om zodoende de truck veilig te stellen en in hun eentje de gehele tijd erop rond te rijden. Neen, het moge duidelijk zijn dat zo'n karikatuur van de werkelijkheid eigenlijk de waarheid vrij dicht benadert.

Zoals al eerder gesteld, is er voor dit type user niets mooier in de wereld dan het gelijk krijgen. De inhoudelijke discussie staat als het ware ondergeschikt aan de gelijk-vraag. Vanwaar deze extreme focus op zichzelf en hun specifieke gelijk? Zou dat zo zijn omdat de onzekere charlatan een bepaalde zekerheid nodig heeft, een ego-boost om zichzelf boven anderen te plaatsen? Vele verklaringen lijken mogelijk voor dit aparte gedrag; gedrag dat op FOK toch veel volgelingen kent.

Om hun eigen gelijk te onderstrepen, zijn zij in staat om over een kleine fout uren te verhalen omdat ze hun gelijk niet krijgen. Los van gelijk in het algemeen zoals dat op vele manieren in verdekte termen opgesteld kan worden, wordt er enorm veel waarde gehecht aan het woord 'gelijk'. De hele wereld staat of valt bij dit woordje dat eigenlijk geen betekenis heeft, enigszins ironisch dat desalniettemin men er veel waarde aanhecht.

Vanzelfsprekend zal dit type user in dit topic mij tegenspreken en wijzen op mijn hypocrisie. Alsof dat een argument zou zijn tegen mijn inhoudelijke redeneringen, een hoog gehalte van het "shoot the messenger"-gehalte. Zolang zij zichzelf in het middelpunt van de wereld blijven stellen en op FOK hun eigen ego boven alles blijven stellen, dan zullen zij blijven vervallen in dezelfde opmerkelijke gedragingen.

Ik weet niet of KLB de juiste plaats is om zo'n observatie te plaatsen, maar aangezien ik me stoorde aan dit gedrag en daaraan een duidelijke klacht ontleende, heb ik ervoor gekozen om dit stuk hier te plaatsen. Hopelijk kan de pretentieuze lezer zich in staat stellen om in KLB een stuk op niveau te lezen, zonder in de gelijk-reflex te vervallen. Gelieve te focussen op de inhoud in plaats van niet ter zake doende details.

[ Bericht 0% gewijzigd door Emimich op 08-06-2009 10:26:57 ]
pi_69818698
Je hebt gelijk.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_69818708
Edit: Blijf dan gewoon weg.

[ Bericht 82% gewijzigd door de_boswachter op 08-06-2009 10:15:00 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 10:13:56 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69818724
Jij bent ook zo'n user
En door "dure" woorden te gebruiken probeer je mensen te laten geloven dat je slim bent

Voor de rest heb je wel gelijk
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:14:36 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69818733
Het ironische is dat jij een schoolvoorbeeld bent van de klacht.
pi_69818750
Heb je het over mij
U MAD?
pi_69818783
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef genakt het volgende:
Jij bent ook zo'n user
En door "dure" woorden te gebruiken probeer je mensen te laten geloven dat je slim bent
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:11 schreef Emimich het volgende:
Vanzelfsprekend zal dit type user in dit topic mij tegenspreken en wijzen op mijn hypocrisie. Alsof dat een argument zou zijn tegen mijn inhoudelijke redeneringen, een hoog gehalte van het "shoot the messenger"-gehalte.
Hier was ik al bang voor.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:16:53 #8
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69818788
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:14 schreef TNA het volgende:
Idd

Je kunt het echt niet hebben dat je op je eigen fouten word gewezen...
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_69818806
quote:
Mocht dat überhaupt al zo zijn, dat staat immers hier niet ter discussie, dan staat dat los van het punt dat ik probeer te maken.
pi_69818853
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Emimich het volgende:

[..]

Mocht dat überhaupt al zou zijn, dat staat immers hier niet ter discussie, dan staat dat los van het punt dat ik probeer te maken.

Dat dus.

TS maakt een punt. Dat hij erzelf ook aan meedoet /care. Das zijn probleem.

Maar doe eens onderwerpgerelateerd reageren allemaal pls. en niet TS afblaffen Misschien dat we dan een normale discussie krijgen hier.......
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:20:30 #11
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69818876
Ik heb veel figuren in m'n leven meegemaakt maar dit
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_69818890
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[ [url=
afbeelding]http://i.fokzine.net/templates/foksilver/i/p/3.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Dat dus.

Maar doe eens onderwerpgerelateerd reageren allemaal pls. en niet TS afblaffen Misschien dat we dan een normale discussie krijgen hier.......
Alsof een normale discussie überhaupt mogelijk is met de TS
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 8 juni 2009 @ 10:21:44 #13
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69818903
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat dus.

Pardon? Normale discussie? Ik heb ook een keer een serieus topic geopend, en toen stond emimich zelf met z'n grote waffel vooraan mij de les te lezen. En nu wordt verwacht dat we wel serieus op hem ingaan?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:22:02 #14
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69818908
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat dus!
  maandag 8 juni 2009 @ 10:22:24 #15
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69818927
quote:

[..]

Idd, als TS daadwerkelijk zo'n figuur is zal hij het hele topic blijven roepen dat hij gelijk heeft, waarmee hij zijn eigen klacht ondersteunt. Interessant.
pi_69818928
quote:
Alsof je het ooit geprobeerd hebt ?
Makkelijk he, iemand afzeiken......

Ik doe eens een voorstel aan je: Probeer het eens Of ben je zelf gewoon niet zo van de discussies ?
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:23:30 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69818951
Edit: Kap eens met die onzin. Normaal doen of opbokken.

[ Bericht 83% gewijzigd door de_boswachter op 08-06-2009 10:24:16 ]
pi_69818961
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Pardon? Normale discussie? Ik heb ook een keer een serieus topic geopend, en toen stond emimich zelf met z'n grote waffel vooraan mij de les te lezen. En nu wordt verwacht dat we wel serieus op hem ingaan?
Probeer het eens i.p.v. je mening te baseren op 1 topic

Das alles wat ik van je vraag dit topic
U MAD?
pi_69818994
Heerlijke OP waar ik me volledig bij kan aansluiten.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:25:20 #20
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69819001
Mijn buurman (die lijdt aan insomnie) kan de slaap weer vatten sinds ik hem jouw OP heb overhandigd. Hulde.
Primum non nocere
pi_69819010
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef TNA het volgende:
Idd, als TS daadwerkelijk zo'n figuur is zal hij het hele topic blijven roepen dat hij gelijk heeft, waarmee hij zijn eigen klacht ondersteunt. Interessant.
Nou, dan is in dezen dit topic een mooie graadmeter.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:25:43 #22
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69819016
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat dus.

Ik zou wel willen maar mijn gezonde verstand en ook mijn humeur heeft daar onder te lijden, want of je het nu eens bent met TS of niet.

In geval van deze TS wordt je om de oren geslagen met taalfouten, typo's, verbeteringen en betweterig gedrag. Tot aan vervelens toe.

Daarom is het ook mijn mening dat TS hier, een van de meest vervelende, mierenneukerige users op deze site is.

Dat is alles
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:25:54 #23
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_69819018
Kun je de klacht even samenvatten aan het einde van de OP? Liefst met verwachte reacties en anti-klacht. Anders moet ik straks nog het hele topic lezen, en dat is natuurlijk gekkenwerk.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_69819039
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef jagga het volgende:

[..]

Ik zou wel willen maar mijn gezonde verstand en ook mijn humeur heeft daar onder te lijden, want of je het nu eens bent met TS of niet.

In geval van deze TS wordt je om de oren geslagen met taalfouten, typo's, verbeteringen en betweterig gedrag. Tot aan vervelens toe.

Daarom is het ook mijn mening dat TS hier, een van de meest vervelende, mierenneukerige users op deze site is.

Dat is alles
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
  maandag 8 juni 2009 @ 10:27:17 #25
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69819051
quote:

Zoals al eerder gesteld, is er voor dit type user niets mooier in de wereld dan het gelijk krijgen. De inhoudelijke discussie staat als het ware ondergeschikt aan de gelijk-vraag. Vanwaar deze extreme focus op zichzelf en hun specifieke gelijk? Zou dat zo zijn omdat de onzekere charlaten een bepaalde zekerheid nodig heeft, een ego-boost om zichzelf boven anderen te plaatsen? Vele verklaringen lijken mogelijk voor dit aparte gedrag; gedrag dat op FOK toch veel volgelingen kent.

Goed laat ik dan toch een inhoudelijke reactie geven Jij stelt hier dat er niets mooiers is in de wereld dan gelijk krijgen. Ik zal hem even markeren voor je. Maar hoe verklaar jij dan dat jou hele genre aan posts hier op Fok! alleen maar bedoeld is om andere mensen te laten zien hoe slim jij bent en gewoon keihard je gelijk te krijgen? Als middel gebruik je de vandale synoniemen.net en weet ik het al niet meer. Jou woordjes zijn zo onnatuurlijk in een zin gevoegd dat je het absoluut niet slimmer maakt.(Mijn mening hoor.)
  maandag 8 juni 2009 @ 10:27:40 #26
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69819062
Ben ik nu de enige die het met TS eens is?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:28:05 #27
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69819076
ik snap er niks van.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69819097
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Tuvai.net het volgende:
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef cheqy het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen bereid om daadwerkelijk de OP in zijn geheel te lezen alvorens een oordeel te vellen.
pi_69819105
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Alsof je het ooit geprobeerd hebt ?
Makkelijk he, iemand afzeiken......

Ik doe eens een voorstel aan je: Probeer het eens Of ben je zelf gewoon niet zo van de discussies ?
Ach kom op BoWa, je weet zelf ook wel dat we het vaak zat bij Emimich hebben geprobeerd
Ik verbaas me zelfs dat juist jij dit wel serieus neemt

Maar goed, om het dan ontopic te houden
Ik ben het eens met je TS, mensen die dat doen zijn kut
Ik ken er eigenlijk maar één
Toevallig heet die Emimich
Maar overtuig mij graag van mijn ongelijk, want ik sta open voor tegenspraak!
pi_69819107
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef jagga het volgende:

[..]

Dat is alles
Als iemand je irriteert, zet dan gewoon een topicreport
Ook al 1000x gezegd geloof ik. Helaas is het oh zo makkelijk om achteraf te zeiken....
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:30:27 #31
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69819133
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Bert.Wasbeer het volgende:

[..]

WHO FUCKING CARES, LAMZAK !
  maandag 8 juni 2009 @ 10:31:12 #32
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69819158
wat ik dacht: Opbokken gast.

[ Bericht 69% gewijzigd door de_boswachter op 08-06-2009 10:33:29 ]
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:31:59 #33
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_69819181
quote:
Vanzelfsprekend zal dit type user in dit topic mij tegenspreken en wijzen op mijn hypocrisie. Alsof dat een argument zou zijn tegen mijn inhoudelijke redeneringen, een hoog gehalte van het "shoot the messenger"-gehalte. Zolang zij zichzelf in het middelpunt van de wereld blijven stellen en op FOK hun eigen ego boven alles blijven stellen, dan zullen zij blijven vervallen in dezelfde opmerkelijke gedragingen.
Lesje "selffulfilling prophecy"? Beetje laf om dat in je OP te zetten, want zo kan je iedereen om een nogal, kinderlijke en makkelijke manier in het verdom hoekje schuiven onder de noemer: "zie je wel". Je bent bang dat je denk capaciteit tekort schiet om de discussie aan te gaan met iemand die het niet eens is zeker.
pi_69819199
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Hoogstaande het volgende:

Ach kom op BoWa, je weet zelf ook wel dat we het vaak zat bij Emimich hebben geprobeerd
Ik verbaas me zelfs dat juist jij dit wel serieus neemt
Klopt. Maar dat is dus het probleem in KLB.
TS probeert een serieus topic te openen, en iedereen komt weer aanzetten met TS is... TS doet...
Boehoehoe.

Ik probeer eens een keer een discussie te creeren zonder al die shit die je in de meeste topics tegenkomt.
Nu is je kans dus, grijp um
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:33:09 #35
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69819219
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ook al 1000x gezegd geloof ik. Helaas is het oh zo makkelijk om achteraf te zeiken....
ik ben de flauwste niet, voor wat dwangmatig corrigeer-gedrag een topic-report plaatsen is wel heel drastisch, vind ik

Dat was mijn mening trouwens, niet eens om achteraf te zeiken ofzo, maar het valt gewoon op.
pi_69819222
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je nou echt niet door dat dit hele topic één gigantische troll is van Emimich zelf?
Besides, waar zie je ons zeiken, we geven alleen aan dat eigenlijk we maar één persoon kennen die voldoet aan de beschrijving in de OP en dat dat Emimich zelf is
Is toch geen gezeik?
pi_69819227
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar goed, om het dan ontopic te houden
Ik ben het eens met je TS, mensen die dat doen zijn kut
Ik ken er eigenlijk maar één
Toevallig heet die Emimich
Maar overtuig mij graag van mijn ongelijk, want ik sta open voor tegenspraak!
Dit is de omgekeerde wereld: eerst beschuldig je me ergens van en dan moet ik diegene zijn die mijn onschuld gaat bewijzen. Sowieso is dit topic niet de juiste plaats om op specifieke gevallen in te gaan, het gaat meer om de tendens die op dit moment plaats aan het vinden is.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:34:19 #38
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69819260
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Lesje "selffulfilling prophecy"? Beetje laf om dat in je OP te zetten, want zo kan je iedereen om een nogal, kinderlijke en makkelijke manier in het verdom hoekje schuiven onder de noemer: "zie je wel". Je bent bang dat je denk capaciteit tekort schiet om de discussie aan te gaan met iemand die het niet eens is zeker.
pi_69819266
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Heb je nou echt niet door dat dit hele topic één gigantische troll is van Emimich zelf?
Besides, waar zie je ons zeiken, we geven alleen aan dat eigenlijk we maar één persoon kennen die voldoet aan de beschrijving in de OP en dat dat Emimich zelf is
Is toch geen gezeik?
Voer dan een discussie i.p.v. je leuke en makkelijke oneliners richting TS.
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:34:34 #40
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69819268
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

TS probeert een serieus topic te openen, en iedereen komt weer aanzetten met TS is... TS doet...
Boehoehoe.

Ik probeer eens een keer een discussie te creeren zonder al die shit die je in de meeste topics tegenkomt.
Neem je het ons kwalijk dat wij de TS niet serieus nemen? Lees voor de gein zijn oeuvre maar is door, daar is hij alleen maar bezig andere mensen te verbeteren. En nu maakt hij een klb topic over mensen die dat doen! Gek he..dat we het niet serieus (kunnen) nemen. Beetje naif Bowa.
pi_69819281
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Boehoehoe.

quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je het over mij
__!
  maandag 8 juni 2009 @ 10:36:00 #42
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69819296
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Neem je het ons kwalijk dat wij de TS niet serieus nemen? Lees voor de gein zijn oeuvre maar is door, daar is hij alleen maar bezig andere mensen te verbeteren. En nu maakt hij een klb topic over mensen die dat doen! Gek he..dat we het niet serieus (kunnen) nemen. Beetje naif Bowa.
dit. ineens moeten de KLB'ers een rijke discussie gaan creëren.
pi_69819299
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Maar probeer het eens een keertje, nu is je kans.
Discussie. Dat is waar dit forum ooit om begonnen is
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:37:24 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69819339
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik heb een serieuze post geplaatst (andere ook) maar onze beste heer Emimich reageert niet
pi_69819354
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dit is de omgekeerde wereld: eerst beschuldig je me ergens van en dan moet ik diegene zijn die mijn onschuld gaat bewijzen. Sowieso is dit topic niet de juiste plaats om op specifieke gevallen in te gaan, het gaat meer om de tendens die op dit moment plaats aan het vinden is.
Dan interpreteer je mijn post niet zoals ik hem bedoel
Ik bedoel aan te geven dat ik het met je eens ben, wat betreft dat soort mensen
En ik haal er dan zelf een voorbeeld bij en dat ben jij toevallig! Maar dat komt omdat jij de enige bent die ik ken die dat doet!
En omdat ik van BoWa een discussie moet proberen te beginnen, vraag ik om tegenspraak!
pi_69819375
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

We zitten niet in POL
pi_69819391
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Bob-B het volgende:
De enigen die tot nu toe tot dat kinderachtige gedrag vervallen zijn, zijn een aantal verontwaardigde users die met oud zeer kampen. Nogmaals, mijn individuele gedrag staat los van de ontwikkelingen in het algemeen en dit topic is niet bedoeld om dat eerste punt te bediscussiëren maar juist om op een rationele wijze naar de huidige gang van zaken te kijken. De inhoud boven de verwijten, de ratio boven de emotie.
pi_69819394
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:38 schreef Hoogstaande het volgende:
En ik haal er dan zelf een voorbeeld bij en dat ben jij toevallig! Maar dat komt omdat jij de enige bent die ik ken die dat doet!
En omdat ik van BoWa een discussie moet proberen te beginnen, vraag ik om tegenspraak!
Je kan het wel
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:40:20 #49
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69819419
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:39 schreef Emimich het volgende:

[..]

De enigen die tot nu toe tot dat kinderachtige gedrag vervallen zijn, zijn een aantal verontwaardigde users die met oud zeer kampen. Nogmaals, mijn individuele gedrag staat los van de ontwikkelingen in het algemeen en dit topic is niet bedoeld om dat eerste punt te bediscussiëren maar juist om op een rationele wijze naar de huidige gang van zaken te kijken. De inhoud boven de verwijten, de ratio boven de emotie.
waarom doe je zoveel moeite om intelligent over te komen met allerhande rare woorden?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:40:41 #50
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69819427
Dit topic is hetzelfde als Hitler die een opmerking zou maken over het feit dat gaskamers en kampen eigenlijk toch niet zo heel erg tof zijn.

Oftewel: Apart om over iets te klagen terwijl je OP een regelrechte autobiografie van jou & je 'FOK carrière' is.
Primum non nocere
pi_69819487
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je kan het wel

Zoals ik al de hele tijd aangaf probeerde aan te geven kan ik ook wel een discussie voeren, maar is het niet mogelijk om met de TS een discussie te voeren omdat de TS zelf tot de groep mensen uit zijn OP behoort
pi_69819511
Nu ga ik maar eens naar mn tentamen toe
  maandag 8 juni 2009 @ 10:43:50 #53
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_69819525
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:39 schreef Emimich het volgende:

[..]

Veel (voor jou) moeilijke woorden, maar geen antwoord.
Waarvan akte.
pi_69819547
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zie niet in waarom de materie verduidelijkt zou moeten worden aan de hand van concrete voorbeelden en daarnaast betwijfel ik ten zeerste of ik me überhaupt schuldig maak aan eerder genoemd gedrag. Wat erger toch wel buiten kijf staat, is dat dit gedrag niet enkel en alleen door één individu vertoond wordt. Als dat namelijk zo zou zijn dan was dit topic er nooit geweest.

De eerlijkheid om toe te geven dat je het met me eens bent waardeer ik, maar ik heb geen zin om een discussie om de discussie, precies vanwege de aangegeven punten in de OP. Om eerlijk te zijn wacht ik dan liever op iemand die inhoudelijk serieus een reactie opstelt om zodoende dit topic zo zuiver mogelijk te houden.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:44:44 #55
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69819550
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:40 schreef Florian_ het volgende:
Dit topic is hetzelfde als Hitler die een opmerking zou maken over het feit dat gaskamers en kampen eigenlijk toch niet zo heel erg tof zijn.

Oftewel: Apart om over iets te klagen terwijl je OP een regelrechte autobiografie van jou & je 'FOK carrière' is.
Iemand die hypocriet is kan wel gelijk hebben, maar in dit geval is het erg ongeloofwaardig.

Een politicus die met de dienstauto naar zijn werk gaat vanwege kut OV in zijn woonplaats, kan best pleiten voor minder gebruik van de auto. Dat is wellicht hypocriet, maar hij kan niet anders. Emimich heeft wel een keuze, maar wil in ieder topic keihard zijn gelijk halen en gaat hier vervolgens over klagen. Dat is hypocriet. En ongeloofwaardig. Als je je ergens zo aan stoort, begin bij jezelf i.p.v. te zeiken op anderen.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:45:38 #56
132191 -jos-
Money=Power
pi_69819584
Wat is de relatie tussen de boswachter en Emimich?

Moeilijk topic dit
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:46:27 #57
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69819609
Maar emimichje, waarom reageer je niet op m'n post? Inhoudelijk was ie iig wel. Of wordt het te heet onder je voedjes?
pi_69819620
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:45 schreef -jos- het volgende:
Wat is de relatie tussen de boswachter en Emimich?
Is dat van belang dan voor je?
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:47:22 #59
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_69819633
Boiende discussie. Als je uiteindelijk een punt weet te dat er een soort van consensus ontstaat (lees: iemand krijgt gelijk) dan heb je meteen aan de klacht voldaan in de OP en kun je weer overnieuw!

Hulde!
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_69819672
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom de materie verduidelijkt zou moeten worden aan de hand van concrete voorbeelden
Dat is dan een verschil in visie, ik vond het nodig om dat wel te doen!
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef Emimich het volgende:en daarnaast betwijfel ik ten zeerste of ik me überhaupt schuldig maak aan eerder genoemd gedrag.
Okee, kan je inderdaad over twijfelen. Zal ik wel even de knoop voor je doorhakken: Ja dat doe je!
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef Emimich het volgende:
Wat erger toch wel buiten kijf staat, is dat dit gedrag niet enkel en alleen door één individu vertoond wordt. Als dat namelijk zo zou zijn dan was dit topic er nooit geweest.
Fout. De enige manier waarop dit topic zou kunnen ontstaan als het aangetoonde gedrag maar door één persoon vertoond zou worden is wanneer juist diegene het topic opent. En laat dat nou net het geval zijn
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef Emimich het volgende:De eerlijkheid om toe te geven dat je het met me eens bent waardeer ik, maar ik heb geen zin om een discussie om de discussie, precies vanwege de aangegeven punten in de OP. Om eerlijk te zijn wacht ik dan liever op iemand die inhoudelijk serieus een reactie opstelt om zodoende dit topic zo zuiver mogelijk te houden.
Ho eens, ik moest juist een discussie beginnen van een moderator, dus nu verwacht ik dat jij ook met mij gaat discussiëren ook!
  maandag 8 juni 2009 @ 10:49:32 #61
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69819695
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef wijsneus het volgende:
Boiende discussie. Als je uiteindelijk een punt weet te dat er een soort van consensus ontstaat (lees: iemand krijgt gelijk) dan heb je meteen aan de klacht voldaan in de OP en kun je weer overnieuw!

Hulde!
bij een discussie krijgt vrijwel nooit iemand gelijk, dus is dit niet van toepassing.

emimich kennende
pi_69819812
Ik ben het eens met de OP, heeft TS een oplossing voor dit probleem? Zo ja dan kan hij zelf als eerst dit gedrag afleren.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:54:41 #63
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69819847
Ja dan wil ik wel weten als je je er zo aan ergert waarom doe je het zelf dan heel de tijd TS ?!
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:55:57 #64
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69819874
Ik had gelijk.
><(({°>
  maandag 8 juni 2009 @ 10:56:30 #65
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69819895
Een hoog gehalte van het gehalte ?
zzz
pi_69819962
Emmich, idee. Zoek een leven en kap met kankertopics te openen.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  maandag 8 juni 2009 @ 10:58:52 #67
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_69819968
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 8 juni 2009 @ 10:59:44 #68
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69820002
Dit motto c.q. regeltje is dus van toepassing:

1: ik heb altijd gelijk !
2: mocht in een uitzonderlijk geval, ik GEEN gelijk hebben, treed automatisch regel 1 in werking.

Dus heb ik altijd gelijk
  maandag 8 juni 2009 @ 12:56:09 #69
206322 Seam
Pillz-E
pi_69823184
quote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 8 juni 2009 @ 12:56:28 #70
206322 Seam
Pillz-E
pi_69823192
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef genakt het volgende:
Jij bent ook zo'n user

Voor de rest heb je wel gelijk
pi_69823360
Emimich
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 8 juni 2009 @ 13:18:14 #72
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_69823782
LEAVE EMIMICH ALONE!!!!!!!!!!!!

Emimich pwnage
pi_69823844
TS maakt een heel topic over bepaalde users, zonder namen te noemen.

TS is een focking Bitch .
pi_69824076
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef TNA het volgende:
Iemand die hypocriet is kan wel gelijk hebben, maar in dit geval is het erg ongeloofwaardig.

Een politicus die met de dienstauto naar zijn werk gaat vanwege kut OV in zijn woonplaats, kan best pleiten voor minder gebruik van de auto. Dat is wellicht hypocriet, maar hij kan niet anders. Emimich heeft wel een keuze, maar wil in ieder topic keihard zijn gelijk halen en gaat hier vervolgens over klagen. Dat is hypocriet. En ongeloofwaardig. Als je je ergens zo aan stoort, begin bij jezelf i.p.v. te zeiken op anderen.
Of ik al dan niet hypocriet of geloofwaardig ben, doet simpelweg niet ter zake. Ik had gehoopt dat iemand zoals jij in staat zou blijken om, nu val ik in herhaling, sec naar de materie te kijken.

Het gaat niet om mijn strafblad, het gaat niet om mijn gelijk, het gaat erom dat er een grote kern van waarheid in de OP schuilt. Wie hem dan ook zou hebben opgesteld, dat zou niet mee moeten spelen in de beoordeling. Als men hier niet die denkstap kan maken, dan zullen we ook nooit wat opschieten in de discussie. Tot nu toe zijn we niet verder gekomen dan wat algemene kreten zoals TS is hypocriet en TS is ongeloofwaardig. Die opmerkingen zijn irrelevant en staan ook niet ter discussie.
pi_69824157
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef wijsneus het volgende:

Hulde!
Er hoeft geen consensus bereikt te worden, ik signaleer enkel een probleem en leg mijn visie omtrent dat probleem uit. Zo simpel ligt het en nu is het wachten op de grotere denkers van FOK om hun visie uit de doeken te doen.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:37:19 #76
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69824292
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:29 schreef Emimich het volgende:

[..]

Of ik al dan niet hypocriet of geloofwaardig ben, doet simpelweg niet ter zake. Ik had gehoopt dat iemand zoals jij in staat zou blijken om, nu val ik in herhaling, sec naar de materie te kijken.

Het gaat niet om mijn strafblad, het gaat niet om mijn gelijk, het gaat erom dat er een grote kern van waarheid in de OP schuilt. Wie hem dan ook zou hebben opgesteld, dat zou niet mee moeten spelen in de beoordeling. Als men hier niet die denkstap kan maken, dan zullen we ook nooit wat opschieten in de discussie. Tot nu toe zijn we niet verder gekomen dan wat algemene kreten zoals TS is hypocriet en TS is ongeloofwaardig. Die opmerkingen zijn irrelevant en staan ook niet ter discussie.
bij een discussie wil je altijd iets bereiken, anders is het onnodig. dus zeg het eens, wat mot je?
  maandag 8 juni 2009 @ 13:42:10 #77
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_69824411
naar aanleiding van welk topic zou dit nou zijn
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 8 juni 2009 @ 13:46:12 #78
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69824519
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

bij een discussie wil je altijd iets bereiken, anders is het onnodig. dus zeg het eens, wat mot je?
emi praat in derde persoon over zijn slechte eigenschappen, en ziet fok als praatgroep.
zijn manier om over zijn problemen te praten
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:50:03 #79
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69824619
Je hebt zojuist mijn klomp gebroken, Emimich. Goede troll jongen, en hilarisch dat een notabene een mod je ook nog helpt .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 8 juni 2009 @ 13:51:06 #80
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69824653
Tevens gaat het erom dat Emimich altijd mensen op hun spelling, grammatica en taal aan het afzeiken is, en als hij dan eens op diverse fouten wordt gewezen is hij te kinderachtig om ze toe te geven.
pi_69824676
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Roken is lekker
  maandag 8 juni 2009 @ 13:52:27 #82
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_69824685
Een stuk op niveau? Nu pretendeer je je wel heel wat. Verder heb je overigens wel gelijk.
pi_69824828
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Skylark. het volgende:
Tevens gaat het erom dat Emimich altijd mensen op hun spelling, grammatica en taal aan het afzeiken is, en als hij dan eens op diverse fouten wordt gewezen is hij te kinderachtig om ze toe te geven.
Ik zeik nooit iemand af op zijn/haar gebrek aan intelligentie en de daaraan verbonden gevolgen, ik leg beschaafd de vinger op de zere plek. Zonder enige vorm van franje ga ik rechtdoorzee op mijn doel af en daarbij schroom ik niet de waarheid te vertellen. Wat mij echter stoort, is dat iedere discussie in KLB een ik-heb-gelijk-feest aan het worden is. Niet de Pavlov-reactie waar driekwart van KLB spontaan inschiet waardoor we nu met het "nee jij"-vraagstuk te maken hebben gekregen.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:59:13 #84
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69824882
quote:
Soms maak je wat mee op FOK. De bonte verzameling aan users die dag in, dag uit hun kunsten vertonen is zo groot dat er je haast wel iets op moet vallen aan die groep. Wat mij de laatste tijd meer en meer begint op te vallen, is dat er een aantal users bestaat dat geen tegenspraak duldt. Users die, uit angst voor nachtmerries, hun gelijk moeten halen en hun virtuele zaadlozing behalen op het moment dat de tegenstander, hun opponent, hen gelijk geeft.
Het eigenlijke troll-onderwerp. Aangezien TS gisteren diverse discussies heeft verloren waarbij hij een fout maakte, probeert hij ze door heel brutaal dit topic te openen te provoceren.

De vraag rijst al snel hoe het zo heeft kunnen komen dat deze users zo'n opmerkelijke ontwikkeling hebben doorgemaakt? Zouden zij misschien vroeger alleen de zuurtjes gelust hebben als hun moeder hen een snoepje aanbood of was dit het type dat erop stond om een half uur eerder naar de peuterspeelzaal te gaan om zodoende de truck veilig te stellen en in hun eentje de gehele tijd erop rond te rijden. Neen, het moge duidelijk zijn dat zo'n karikatuur van de werkelijkheid eigenlijk de waarheid vrij dicht benadert.
De persoonlijke aanval, om de discussie wat aan te wakkeren.

Zoals al eerder gesteld, is er voor dit type user niets mooier in de wereld dan het gelijk krijgen. De inhoudelijke discussie staat als het ware ondergeschikt aan de gelijk-vraag. Vanwaar deze extreme focus op zichzelf en hun specifieke gelijk? Zou dat zo zijn omdat de onzekere charlatan een bepaalde zekerheid nodig heeft, een ego-boost om zichzelf boven anderen te plaatsen? Vele verklaringen lijken mogelijk voor dit aparte gedrag; gedrag dat op FOK toch veel volgelingen kent.
Emimich is niet zuinig met retorische vragen, wat ook wel bekend staat als een drogreden. Verder legt hij je al woorden in de mond.

Om hun eigen gelijk te onderstrepen, zijn zij in staat om over een kleine fout uren te verhalen omdat ze hun gelijk niet krijgen. Los van gelijk in het algemeen zoals dat op vele manieren in verdekte termen opgesteld kan worden, wordt er enorm veel waarde gehecht aan het woord 'gelijk'. De hele wereld staat of valt bij dit woordje dat eigenlijk geen betekenis heeft, enigszins ironisch dat desalniettemin men er veel waarde aanhecht.
Mening voor een feit, want wie zegt dat het woord 'gelijk' in een discussie geen betekenis is? Verder stelt hij dat dat gebeurt maar ik zie nergens ook maar een glimp van een bron of voorbeeld waar dat voorkwam.

Een tegenargument geven en meteen weer bestrijden, zodat je ingedekt bent tegen elke tegenstander zoals Bob-b al zei. Let op woorden zoals "vanzelfsprekend", "zullen", "alsof". Woorden die geen ruimte voor discussie overlaten.

Ik weet niet of KLB de juiste plaats is om zo'n observatie te plaatsen, maar aangezien ik me stoorde aan dit gedrag en daaraan een duidelijke klacht ontleende, heb ik ervoor gekozen om dit stuk hier te plaatsen. Hopelijk kan de pretentieuze lezer zich in staat stellen om in KLB een stuk op niveau te lezen, zonder in de gelijk-reflex te vervallen. Gelieve te focussen op de inhoud in plaats van niet ter zake doende details.
Weer indekken, je mag niet op de details ingaan terwijl Emimich zelf de koning is van het om het onderwerp heen draaien en op een miezerig detail inhaken.

maandag 8 juni 2009 @ 14:00:55 #85
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69824924
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:57 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik zeik nooit iemand af op zijn/haar gebrek aan intelligentie en de daaraan verbonden gevolgen, ik leg beschaafd de vinger op de zere plek.
Driewerf
Primum non nocere
pi_69824933
Ha-ha.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_69825002
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef Skylark. het volgende:
*verhaal*
Allemaal leuk en aardig maar inhoudelijk ben je totaal niet op de materie ingegaan. Allerlei vergezochte aannames die totaal niet onderbouwd zijn. Typerend dat je iedere alinea een zinnetje gegeven hebt in plaats van daadwerkelijk zinnig commentaar te leveren.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:04:55 #88
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69825032
Baggertopic.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 8 juni 2009 @ 14:05:26 #89
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69825049
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Emimich het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar inhoudelijk ben je totaal niet op de materie ingegaan. Allerlei vergezochte aannames die totaal niet onderbouwd zijn. Typerend dat je iedere alinea een zinnetje gegeven hebt in plaats van daadwerkelijk zinnig commentaar te leveren.
Je hele topic interesseert me dan ook niet. Als ik inhoudelijk op je inga ontwijk je toch weer, dus ik heb geprobeerd aan te duiden voor de rest van KLB wat jouw discussie-technieken zijn en dat dit overduidelijk een troll is, waar niet inhoudelijk op ingegaan dient te worden.
pi_69825112
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:05 schreef Skylark. het volgende:
Je hele topic interesseert me dan ook niet. Als ik inhoudelijk op je inga ontwijk je toch weer, dus ik heb geprobeerd aan te duiden voor de rest van KLB wat jouw discussie-technieken zijn en dat dit overduidelijk een troll is, waar niet inhoudelijk op ingegaan dient te worden.
Als het topic je niet interesseert, dan heb je hier ook niets te zoeken.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:09:25 #91
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69825169
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Als het topic je niet interesseert, dan heb je hier ook niets te zoeken.
Ik ben altijd bereid om je even met beide benen op de grond te zetten, Emimich.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:09:58 #92
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69825187
quote:

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 8 juni 2009 @ 14:11:29 #93
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69825240
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Och. Als hij z'n puddingbuks streelt met de gedachte dat hij gelijk heeft op het internet, gun ik het hem van harte.
Primum non nocere
  maandag 8 juni 2009 @ 14:11:48 #94
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69825252
oh, en trouwens, discussieren heeft trouwens totaal geen nut want je bent toch een zelfingenomen zak die nergens naar wilt luisteren.
daardoor is dit topic bij voorbaat kansloos

tijd steken in emimich is verspilde tijd, move along people
hierbij lapo
pi_69825266
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
Enigszins ironisch dat je in je vorige post nog claimde een en ander aan te duiden voor de rest van KLB. Een nobele taak, maar nogal misplaatst. Voor die quatsch maak je maar een eigen topic aan.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:14:57 #96
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69825342
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:12 schreef Emimich het volgende:

[..]

Enigszins ironisch dat je in je vorige post nog claimde een en ander aan te duiden voor de rest van KLB. Een nobele taak, maar nogal misplaatst. Voor die quatsch maak je maar een eigen topic aan.
2 vliegen in één klap.
pi_69825484
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef Skylark. het volgende:

[..]

FOK!fotograaf maandag 8 juni 2009 @ 14:19:58 #98
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_69825485
Ik volg de discussie op een afstandje
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  maandag 8 juni 2009 @ 14:24:13 #99
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69825605
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:29 schreef Emimich het volgende:

[..]

Klagen over iets waar je je zelf schuldig aan maakt heeft geen zin als dat punt de discussie vervolgens ook gaat verneuken. Dat is hier het geval. Omdat jij zelf zo'n mannetje bent die altijd z'n gelijk wil halen zal je dat hier ook gaan doen, waarmee je je punt bevestigt. Dat is het probleem van je hypocrisie.
pi_69825660
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:24 schreef TNA het volgende:
Klagen over iets waar je je zelf schuldig aan maakt heeft geen zin als dat punt de discussie vervolgens ook gaat verneuken. Dat is hier het geval. Omdat jij zelf zo'n mannetje bent die altijd z'n gelijk wil halen zal je dat hier ook gaan doen, waarmee je je punt bevestigt. Dat is het probleem van je hypocrisie.
Ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat ik hier mijn gelijk zou komen halen. Als je al met zo'n mentaliteit dit topic binnentreedt dan zal je ook nooit iets toevoegen.
pi_69825877
Gast, denk je nou echt dat je respect afdwingt door elke zin 3 keer langer te maken dan nodig is met af en toe een 'duur' woord ertussen?
-
  maandag 8 juni 2009 @ 14:39:11 #102
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69825959
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:26 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat ik hier mijn gelijk zou komen halen. Als je al met zo'n mentaliteit dit topic binnentreedt dan zal je ook nooit iets toevoegen.
zie je dat je wel altijd gelijk wilt hebben
  maandag 8 juni 2009 @ 14:39:37 #103
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69825969
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
Gast, denk je nou echt dat je respect afdwingt door elke zin 3 keer langer te maken dan nodig is met af en toe een 'duur' woord ertussen?
Dat denk ik, xyloglyptiek, wel, ik vind dat ik, diminuendo, gelijk heb en dat ik, rassureren, respect afdwing.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:40:05 #104
53267 TC03
pi_69825980
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat denk ik, xyloglyptiek, wel, ik vind dat ik, diminuendo, gelijk heb en dat ik, rassureren, respect afdwing.
pi_69826019
quote:

[..]

-
pi_69826020
quote:
  maandag 8 juni 2009 @ 14:41:31 #107
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69826021
quote:

[..]

maandag 8 juni 2009 @ 14:41:35 #108
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69826026
Voer voor een R&P topic. Het hebben van plaatsvervangende schaamte en medelijden met iemand van een internetforum.
Primum non nocere
  maandag 8 juni 2009 @ 14:42:39 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69826053
Ik vind dat Emmich gelijk heeft, en dat jammer genoeg de hele klaagbaak veremmichiseert.
Zodra iemand het over een meisje/vrouw heeft is het PICS roepen om het hardst, de TS afzeiken om (kleine) spelfoudjes en meer van dit soort "klb" gedrag.
Dit houd mij dus ook tegen om uberhaupt maar een topic te openen, omdat er toch meteen offtopic gezeik is door kerel(tjes) die graag willen bewijzen tegenover andere stoere internethelden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:44:06 #110
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69826090
quote:
SPOILERja, ik weet dat er fouDjes staat, stelletje happers
oja, en ik weet ook dat ik hier een hoop commentaar op krijg.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:45:06 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69826122
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef genakt het volgende:

[..]

Zie hier een van de vele voorbeelden.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:45:49 #112
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69826138
quote:

[..]

HAHA Ts zijn moesje is een courtisane
pi_69826337
quote:

[..]

.!
U MAD?
pi_69826404
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Emimich het volgende:

Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Tuvai.net het volgende:

Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef cheqy het volgende:

Gelukkig zijn er nog mensen bereid om daadwerkelijk de OP in zijn geheel te lezen alvorens een oordeel te vellen.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:26 schreef Emimich het volgende:

Op maandag 8 juni 2009 14:24 schreef TNA het volgende:

maandag 8 juni 2009 @ 15:06:51 #115
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69826661
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ondeugend op 08-06-2009 16:39:56 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 15:30:40 #116
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69827435
Volgens mij geeft Emimich zijn ongelijk wel toe als hij daadwerkelijk ongelijk heeft, hoor.
pi_69827604
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
Volgens mij geeft Emimich zijn ongelijk wel toe als hij daadwerkelijk ongelijk heeft, hoor.
Eindelijk een nobele ridder die, met een onbevlekt geweten, de waarheid uit durft te spreken.
  maandag 8 juni 2009 @ 15:36:58 #118
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69827645
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Emimich het volgende:

[..]

Eindelijk een nobele ridder die, met een onbevlekt geweten, de waarheid uit durft te spreken.
De meest neutrale partij in het hele topic inderdaad.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:17:36 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69828973
Wat trouwens het meest frapante is aan dit topic, dat Emimich claimt dat mensen hun gelijk altijd willen krijgen koet ke koet. Maar Ts is vandaag al een aantal keer aangespoort op foutjes en die geeft hij zelf ook niet toe. Vind ik wil heel dubieus als ik die OP zo lees. Vind het wel een objectieve constatering
  maandag 8 juni 2009 @ 16:20:54 #120
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69829077
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef phpmystyle het volgende:
Wat trouwens het meest frapante is aan dit topic, dat Emimich claimt dat mensen hun gelijk altijd willen krijgen koet ke koet. Maar Ts is vandaag al een aantal keer aangespoort op foutjes en die geeft hij zelf ook niet toe. Vind ik wil heel dubieus als ik die OP zo lees. Vind het wel een objectieve constatering
Waarom wil je zo graag horen dat hij ongelijk heeft?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:33:23 #121
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69829471
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een keertje verloren in een discussie en nu op zoek naar eerwraak.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:42:48 #122
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69829782
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Omdat hij zelf blijkbaar ook altijd de behoefte heeft om mensen op fouten te wijzen, nu wijst heel fok naar hem en verstopt hij zich onder stoelen en banken.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:43:14 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69829797
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Biels het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een keertje verloren in een discussie en nu op zoek naar eerwraak.
Neehoor, maar wees is orgineel, en praat niet altijd ememich na. Dat zou je sieren.
pi_69829996
Het is wachten tot een groot denker als IQM of Nosh wat zinnigs van dit topic komt maken.
pi_69830502
Mimi, je hebt gelijk, maar gast, het is fok.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:06:12 #126
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69830642
Niet echt origineel maar wel toepasselijk
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:08:25 #127
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69830715
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Neehoor, maar wees is orgineel, en praat niet altijd ememich na. Dat zou je sieren.
Want dat doe ik altijd? Praat niet zo in het niks.
pi_69831694
Gelijk willen hebben op een forum Sowieso, al weet ik dat degene waarmee ik een discussie voer gelijk heeft, geef ik hem/haar alsnog niet gelijk!!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69832286
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef Henk_v het volgende:
Het is wachten tot een groot denker als IQM of Nosh wat zinnigs van dit topic komt maken.
_____~!!
pi_69834263
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:59:45 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69834514
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef afcajos het volgende:
Gelijk willen hebben op een forum Sowieso, al weet ik dat degene waarmee ik een discussie voer gelijk heeft, geef ik hem/haar alsnog niet gelijk!!
Zegt genoeg over jou dacht ik zo.
  maandag 8 juni 2009 @ 19:03:11 #132
154052 RobertVH
I am your father
pi_69834633
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:52 schreef Seneca het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe banner voor Fok
  woensdag 10 juni 2009 @ 02:33:17 #133
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69885837
quote:
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_69885942
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dat ik een nobele ridder ben die waarheid durft te spreken wist ik al.

[ Bericht 12% gewijzigd door ondeugend op 10-06-2009 11:33:15 ]
pi_69885955
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 02:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat ik een nobele ridder ben die waarheid durft te spreken wist ik al.

Of course you realize this means war

[ Bericht 8% gewijzigd door ondeugend op 10-06-2009 11:33:37 ]
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:04:40 #136
158452 IQM
I am the one
pi_69885988
quote:
*traantje wegpinkt*
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_69886027
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 02:55 schreef Seneca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Of course you realize this means war
Ik weet nog een moment in een vers verleden waarin Emimich het een sportief en geschikt idee vond om mijn foto's overal te posten, om me vervolgens tevergeefs te trachten te minachten. Vanuit alle anonimiteit.

[ Bericht 11% gewijzigd door ondeugend op 10-06-2009 11:34:04 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:17:13 #138
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_69886028
quote:
TS z'n OP
Bron?

btw wat is TS een kankermegool hahhahahha!
pi_69886035
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik weet nog een moment in een vers verleden waarin Emimich het een sportief en geschikt idee vond om mijn foto's overal te posten, om me vervolgens tevergeefs te trachten te minachten. Vanuit alle anonimiteit.
.

[ Bericht 10% gewijzigd door ondeugend op 10-06-2009 11:34:19 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:20:47 #140
206322 Seam
Pillz-E
pi_69886037
tvp voor Emi's reacies
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:31:16 #141
53267 TC03
pi_69886066
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:20 schreef Seam het volgende:
tvp voor Emi's reacies
Kan je lang wachten.
pi_69886083
Jesus! Zo'n topic in klaagbaak openen, is als een stuk vlees neergooien midden tussen een groep wolven, en vragen of ze de kwaliteit van het vlees willen keuren..

Of is het alleen bedoeld om het aantal paints, niet grappige lolfoto's en het gebruik van het woord kanker te tellen?
Want dan heb je een leuke bezigheid te pakken de komende 2 dagen.
En ik heb altijd gelijk, dus ik ontrek me hierbij aan deze discussie, aangezien hij voor mij niet van toepassing is...

En voor de TS:

pi_69886089
Ook hier een waarschuwing: doorgaan met dit gedoe is op eigen risco. Als de KLB modjes en de FA's straks besluiten dit te tolereren dan hebben jullie geen probleem. Blijkt dit niet toegestaan te zijn dan zijn deze post en het slotje op het andere topic jullie waarschuwing en krijg je dus straf of erger.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:41:58 #144
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69886093
Emi, probeerde tervergeefs eindeloos gelijk te halen met zijn OP.

Is hem tot een zekere hoogte ook gelukt.

Tot zijn ware identiteit onthuld werd
:-)
pi_69886097
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook hier een waarschuwing: doorgaan met dit gedoe is op eigen risco. Als de KLB modjes en de FA's straks besluiten dit te tolereren dan hebben jullie geen probleem. Blijkt dit niet toegestaan te zijn dan zijn deze post en het slotje op het andere topic jullie waarschuwing en krijg je dus straf of erger.
He had it coming. Als karma-reprisal een ban tot gevolg heeft, so be it. Let's do this shit.

[ IK HEB GELIJK ]

[ Bericht 6% gewijzigd door ondeugend op 10-06-2009 11:34:39 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:49:08 #146
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69886103
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

He had it coming. Als karma-reprisal een ban tot gevolg heeft, so be it. Let's do this shit.

[ IK HEB GELIJK ]

Eigelijk is het beste hem gewoon maar snel te vergeten. Emimich is history, het is al erg genoeg om met zo'n hoofd door het leven te moeten gaan...

[ Bericht 6% gewijzigd door ondeugend op 10-06-2009 11:34:51 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:50:59 #147
53267 TC03
pi_69886109
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:49 schreef damsco het volgende:

[..]

Eigelijk is het beste hem gewoon maar snel te vergeten. Emimich is history, het is al erg genoeg om met zo'n hoofd door het leven te moeten gaan...
Aan de andere kant beschikt hij wel over enige intelligentie, niet geheel onmisbaar in het leven. Mocht hij besluiten naar de kapper te gaan en zijn kleren bij een eerstehands winkel te halen, dan wordt hij misschien nog wel normaal.

Overigens denk ik dat wij wel missen hoe hip de fleecetrui aan het worden is op het moment.
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:52:26 #148
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69886111
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Aan de andere kant beschikt hij wel over enige intelligentie, niet geheel onmisbaar in het leven. Mocht hij besluiten naar de kapper te gaan en zijn kleren bij een eerstehands winkel te halen, dan wordt hij misschien nog wel normaal.
Wie weet. Maar hij komt mij erg anti-sociaal over, zelfs geneigd naar een gedragsstoornis. Ik weet het niet TC, ik weet het niet
  woensdag 10 juni 2009 @ 03:55:18 #149
53267 TC03
pi_69886122
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:52 schreef damsco het volgende:

[..]

Wie weet. Maar hij komt mij erg anti-sociaal over, zelfs geneigd naar een gedragsstoornis. Ik weet het niet TC, ik weet het niet
Ik weet het ook niet.

Maargoed, ik ga slapen. Emimich, deze is voor jou.

pi_69886165
tvp
pi_69886274
Intuitief snap ik ook wel dat dit een geniaal topic gaat worden, maar kan iemand mij de geschiedenis met Emimich even uitleggen

Overigens zou het echt GENIAAL zijn als straks blijkt dat jullie de verkeerde te pakken hebben
pi_69886277
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 05:56 schreef Seneca het volgende:
Overigens zou het echt GENIAAL zijn als straks blijkt dat jullie de verkeerde te pakken hebben
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
En oh, z'n PM-box is wonder boven wonder niet meer bereikbaar en z'n fotoboek is leeggehaald en op slot gegooid.
pi_69886278
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 05:59 schreef Aynur het volgende:

[..]

[..]

Hij is in ieder geval niet erg goed in incasseren. Wel in uitdelen, heb ik begrepen
pi_69886285
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 06:00 schreef Seneca het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval niet erg goed in incasseren. Wel in uitdelen, heb ik begrepen
Hij schroomde nooit om foto's van mensen uit hun fotoboek te halen om ze belachelijk te maken. Althans, hij probeerde het. Dat terwijl hem keer op keer is gevraagd om eens zijn foto online te zetten. Nooit gehoor aan gegeven. Hoeft natuurlijk niet, maar als je dan je bek net te vaak te veel hebt geopend, zijn er mensen die je terug willen pakken.

De foto's van onder andere Salvad0r en JaJong werden gepost door Emimich, met een stukje tekst eronder:
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:29 schreef Emimich het volgende:

[..]

Hahaha, wat een figuur!

[ afbeelding ]

Check deze pimp zijn ogen, onze proleet heet overigens Derek.
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Even de foto-analyse:

Linker: Flaporen, gigantische neus, achterlijke bril en een kapsel dat 10 jaar geleden hip was. Wel een prachtig rood gekleurd overhemd met streepjesmotief.

Midden: Bril, Palestina-sjaal, roze peace-teken om zijn nek en dito lelijk t-shirt. Tevens gezegend met een Obama-achtige huidskleur en innovatief kapsel.

Rechter: Intellectueel voorkomen, interessante haardracht, hoogstwaarschijnlijk een vieze, linkse hippie wegens peace-teken. Prachtig zwart t-shirt plus gay-kudo's voor de oorbellen.
Het verbaast mij dus niet als Emimich eens afgestraft wordt voor zijn gedrag.
pi_69886290
Tevens:
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:35 schreef zarGon het volgende:
En het posten van foto's om zo te bepalen wie er 'sterker' is, is gewoon lame. .
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:36 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, het gaat er niet om wie 'sterker' is, het is meer een relevante beoordeling omtrent de relevantie van een user.
.

Relevante beoordeling omtrent de relevantie van een user. . Goed genoeg voor een motivational.
pi_69886295
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is ook niet handig om te oordelen over foto's van andere mensen met een fotoboek, zonder zelf een fotoboek te hebben.
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:44 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dat is irrelevant voor het oordeel an sich.

De zakelijke argumentatie blijft uiteraard staan.
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee, het is niet irrelevant. Als jij mensen belachelijk wil maken met de foto's die zij überhaupt zelf in hun fotoboek zetten, moet jij ook moedig genoeg zijn om je eigen foto's online te zetten. Anders ben je een nobody met een grote bek die verder niets voorstelt.
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:52 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, je snapt de essentie niet.

Het gaat hier enkel en alleen om de zuiver rationele benadering van foto's. Belachelijk maken is dus totaal niet aan de orde, wel wordt er geen blad voor de mond genomen en wordt de vinger op de zere plek gelegd, zoals het een ware baas zou betamen. De persoonlijke voorkeur en identiteit is dus van ondergeschikt belang en zelfs irrelevant in deze, hoe graag velen hier het toch anders zouden willen zien.

Het gaat hier enkel en alleen om de zuiver rationele benadering van foto's. .
pi_69886297
Oh, en daarna noemde ik hem blijkbaar een zaadcontainer. . Ging hij over janken in KLB-FB. .
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kom nou, zaadcontainer. Dit is belachelijk maken.
En jezelf een baas noemen. Je wil te graag.
Edit:
Oh wacht, z'n maatje, de kutkloon, was de janksnor.
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Schokkend, meer materiaal. Van een moderator zelfs:
[..]
.
pi_69886302
Mooi he, epische backfires Gotta love karma.
  woensdag 10 juni 2009 @ 06:30:26 #159
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69886303
TS

zie hem die uitstraling van een leider hebben
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 08:14:06 #160
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_69886784
Ik heb me ingelezen.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:18:49 #161
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69886834
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb me ingelezen.
ik ook

inclusief het schaaptopic

Episch dit...andere woorden zijn er gewoon niet voor.

This made my day!
pi_69886924
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:24 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Wie is dat? Is dit serieus TS?
Dat denkt het merendeel van de onwetenden hier ja .!
U MAD?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:28:38 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69886925
topic met potentie om legendarisch te worden, en ik heb er in gepost
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:29:08 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69886936
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef jagga het volgende:

[..]

ik ook

inclusief het schaaptopic

Episch dit...andere woorden zijn er gewoon niet voor.

This made my day!
schaaptopic? linkje aub?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:30:11 #165
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69886948
Kan iemand niet wat motivational maken?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:34:26 #166
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_69887025
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat denkt het merendeel van de onwetenden hier ja .!
Jammer man, anders had ik zijn nummer gevraagd.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:40:14 #167
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69887126
quote:
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:48:45 #168
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69887276
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:49 schreef damsco het volgende:

[..]

Hij komt wel terug onder een andere nick. En een ander hoofd.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:50:46 #169
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69887319
Hij heeft altijd nog zijn kaste ding nog. Kan ie in ieder geval later zeggen dat ie ooit een hoge functie heeft bekleed. Nutteloos, maar hoog.
pi_69887640
Er werd melding gemaakt van een ander topic. Kan iemand een linkje plaatsen? Thanx!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:19:02 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69887901
* Isdatzo heeft zich inmiddels ook ingelezen.
Huilen dan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:19:38 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69887914
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef sinadO het volgende:
Er werd melding gemaakt van een ander topic. Kan iemand een linkje plaatsen? Thanx!
Er was een emmich- checkmate! topic, maar die is weg?
pi_69888009
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
pi_69888039
En de foto maakt het af
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:29:44 #175
132191 -jos-
Money=Power
pi_69888105
haha, TS is pwnt. wat een lutser!

Mensen die Fok te serieus nemen... #2
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_69888199
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Er was een emmich- checkmate! topic, maar die is weg?
KLB SC, maar die is al weer vol
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 09:51:21 #177
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69888940
Ik heb er gepost!!
pi_69889100
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

KLB SC, maar die is al weer vol
Nee, er was een nieuwe aparte topic geopend:

[ Bericht 6% gewijzigd door Isdatzo op 10-06-2009 11:36:26 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:45:32 #180
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69892195
''Heeft zich ook ingelezen''

Ik ben benieuwd wanneer emimich weer komt opduiken Hij staat niet in het banmeldtopic. Overigens heb ik de foto van emimich niet gezien, wie weet hoe hij eruit ziet dan?
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:46:29 #181
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69892231
Ik hoop overigens niet dat er binnenkort een artikeltje in de krant komt te staan dat iemand zelfmoord heeft gepleegd wegens gebash op internet.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:48:36 #182
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69892315
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
''Heeft zich ook ingelezen''

Ik ben benieuwd wanneer emimich weer komt opduiken Hij staat niet in het banmeldtopic. Overigens heb ik de foto van emimich niet gezien, wie weet hoe hij eruit ziet dan?
Hij staat in dit topic, sukkel.
><(({°>
pi_69892383
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Hij staat in dit topic, sukkel.
Nee hoor. De mods hebben de foto's van Emimich weggehaald. Uiteraard staan de foto's waarin Emimich zelf niet het onderwerp is van satire, maar anderen probeert belachelijk te maken, nog wel gewoon in het desbetreffende topic.
pi_69892417
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nee hoor. De mods hebben de foto's van Emimich weggehaald. Uiteraard staan de foto's waarin Emimich zelf niet het onderwerp is van satire, maar anderen probeert belachelijk te maken, nog wel gewoon in het desbetreffende topic.
Stond tot een minuut geleden nog in een aantal quotes die we vergeten waren
U MAD?
pi_69892452
50 kudows voor degene die een foto van Emimich naar mij stuurt !
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:53:53 #186
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69892476
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 03:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ IK HEB GELIJK ]
In deze post stond ie net, en in wat quotes, maar die zijn dus net weggehaald
><(({°>
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:54:17 #187
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69892490
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
je hebt hier meer succes met kankersteentjes
pi_69892546
quote:
50 dagen als ik je die foto zie posten
U MAD?
pi_69892574
quote:
waar moet tie heen?
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:56:53 #190
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69892575
Aantal mensen hier hebben een PM gehad
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:00:16 #191
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69892695
sommige mensen hier zijn goed bezig
pi_69892703
quote:
Fixed
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 12:01:52 #193
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69892764
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

waar moet tie heen?
Stuur hem maar naar Israel, misschien hebben we eindelijk et wapen gevonden om die palestijnen weg te jagen daar
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

50 dagen als ik je die foto zie posten
Dat zou ik toch nooit durven
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

je hebt hier meer succes met kankersteentjes
Mijn kudows zijn speciaal
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:02:37 #195
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69892784
whoehoe ik heb kudo's gekregen
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:02:41 #196
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69892787
Emimich is lelijk ofzo? Ik snap geen flikker meer van dit topic
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:03:32 #197
206322 Seam
Pillz-E
pi_69892819
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
je had erbij moeten zijn
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:03:56 #198
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69892839
quote:
pm
pi_69892932
Hoe zijn deze foto's eigenlijk tot in de top van de KLB verspreid geraakt ?
pi_69892967
quote:
Ik heb een neus voor interessante topics, dus ik heb em vannacht gezien als het echt hem was, en dat viel reuze mee. Hij leek een beetje op een zekere user in een zweefmolen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:08:10 #201
206322 Seam
Pillz-E
pi_69892986
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ikheb een neus voor interessante topics, dus ik heb em vannacht gezien als het echt hem was, en dat viel reuze mee. Hij leek een beetje op een zekere user in een zweefmolen.
Deed me denken aan Piovan
pi_69893013
Is Piovan niet, de uitslagen van vergelijkende onderzoeken waren overwegend negatief
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:09:55 #203
206322 Seam
Pillz-E
pi_69893037
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Maisnon het volgende:
Is Piovan niet, de uitslagen van vergelijkende onderzoeken waren overwegend negatief
Maar misschien wel dezelfde erfelijke ziekte?
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 12:09:59 #204
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:10:29 #205
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69893061
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Maar misschien wel dezelfde erfelijke ziekte?
pi_69893111
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb een neus voor interessante topics, dus ik heb em vannacht gezien als het echt hem was, en dat viel reuze mee. Hij leek een beetje op een zekere user in een zweefmolen.
Ik moet zeggen dat als je zou vragen wie van de 2 kanslozer is ik et niet zou weten

Fotofinish !
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:12:59 #207
256153 Billenhoofd
Hoofd op je billen.
pi_69893177
Samenvatting?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:13:55 #208
206322 Seam
Pillz-E
pi_69893221
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Billenhoofd het volgende:
Samenvatting?
Emi zelf was de grootste kkharde nerd van NL
pi_69893257
PM met fotomateriaal, gaarne.
pi_69893324
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Billenhoofd het volgende:
Samenvatting?
-TS arrogant
-heeft ooit users op uiterlijk afgekraakt
-foto van user gevonden
-karma/wraak
-blijkt nerd, zoals iedere FOK!ker
-foto verwijderd
pi_69893336
Nu jullie het zeggen: Hij leek echt op Piovan he ?
Was hij het niet ?!? Kan iemand de accountgegevens eens naast elkaar leggen ?

Volgens mij is Piovan 2x "ontmaskerd"
Dat zou wel opperfaal der faal falers zijn .!
U MAD?
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 12:18:20 #212
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69893409
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
Nu jullie het zeggen: Hij leek echt op Piovan he ?
Was hij het niet ?!? Kan iemand de accountgegevens eens naast elkaar leggen ?

Volgens mij is Piovan 2x "ontmaskerd"
Dat zou wel opperfaal der faal falers zijn .!
Dat zou inderdaad de faal van de eeuw zijn
pi_69893446
Wat voor jostiband beker heeft ie eigenlijk gewonnen ?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:20:21 #214
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69893480
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat voor jostiband beker heeft ie eigenlijk gewonnen ?
EEN SCHAAK KAMPIOENSCHAP
><(({°>
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:20:39 #215
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69893490
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

EEN SCHAAK KAMPIOENSCHAP
Serieus trouwens.
><(({°>
pi_69893508
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Chriz2k het volgende:
PM met fotomateriaal, gaarne.
Zes PM's met drie verschillende links, goed bezig !
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:21:35 #217
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69893520
Och, ik moet toegeven dat schaken best tof is. Soms.
Primum non nocere
pi_69893535
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Serieus trouwens.
: D
Mijn held
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:22:42 #219
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69893569
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
Och, ik moet toegeven dat schaken best tof is. Soms.
Trots poseren met een beker van de schaakclub is het andere uiterste.
><(({°>
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:23:39 #220
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69893599
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Trots poseren met een beker van de schaakclub is het andere uiterste.
Vergeet de blanco cheque niet!
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:24:57 #221
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69893642
En altijd stoer doen met zijn kaste
Als je met zo'n hoofd door het leven moet is nog best zielig ook
Je hebt mensen die er niet uit zien maar WTF emmimich Watskebeurt met je hoofd
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:25:48 #222
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69893672
Mag ik ook nog even een PM? Ik heb maar één foto mogen bewonderen vanmorgen
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:25:50 #223
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69893673
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Vergeet de blanco cheque niet!
en zijn dichtgeslagen oog
pi_69893699
Wacht maar.. over een paar jaar pwnt emimich ons allemaal als hij multimiljonair is geworden met schaken
pi_69893720
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef genakt het volgende:
Als je met zo'n hoofd door het leven moet is nog best zielig ook
Je hebt mensen die er niet uit zien maar WTF emmimich Watskebeurt met je hoofd
Mogen we JOU eens keuren, knapperd !

Je geeft commentaar op Emimich en in feite doe je zelf nu niet anders. Bigboi.
U MAD?
pi_69893736
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wacht maar.. over een paar jaar pwnt emimich ons allemaal als hij multimiljonair is geworden met schaken
De nieuwe Anatholy Karpov
En wij hebben hem gekent !!
U MAD?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:28:52 #227
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69893767
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mogen we JOU eens keuren, knapperd !

Je geeft commentaar op Emimich en in feite doe je zelf nu niet anders. Bigboi.
zoek maar naar me oude account
staat er nog 1 in
pi_69893886
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef genakt het volgende:
staat er nog 1 in

Zal ook vast een reden hebben waarom je je nieuwe account niet voorzien hebt van een foto

Maar goed wat ik wil zeggen: Al die mensen die hier Emimich zijn gedrag hebben lopen afkeuren en nu in feite niks anders doen dan hij ook deed moeten eerst eens naar zichzelf kijken
U MAD?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:32:12 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69893895
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef genakt het volgende:

[..]

staat er nog 1 in
emmich zeker?
pi_69893911
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
..gekent !!..
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:32:44 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69893912
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zal ook vast een reden hebben waarom je je nieuwe account niet voorzien hebt van een foto

Maar goed wat ik wil zeggen: Al die mensen die hier Emimich zijn gedrag hebben lopen afkeuren en nu in feite niks anders doen dan hij ook deed moeten eerst eens naar zichzelf kijken
Ik heb dan misschien geen foto in mijn fobo, maar ik heb mezelf een aantal keer op FOK! geplaatst.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:32:50 #232
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69893914
hoi haters
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:33:32 #233
206322 Seam
Pillz-E
pi_69893935
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef damsco het volgende:
hoi haters
legendarische UI
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:22 #234
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69893961
quote:

[..]

De meeste mensen die Emimich zijn gedrag afkeuren komen uit de KLB SC, en van hen zijn allemaal foto's e.d. bekend.
Primum non nocere
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:29 #235
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69893968
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

emmich zeker?
gelukkig niet
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:34:53 #236
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69893979
quote:

[..]

Het is irritant dat mensen foto's in elk topic van je zetten ja
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:35:14 #237
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69893988
quote:

[..]

Oneens. Niet iedereen gedraagt zich zoals Emimich .
><(({°>
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:35:43 #238
206322 Seam
Pillz-E
pi_69894003
quote:

[..]

Ik snap het sowieso niet dat er zoveel mensen bang zijn om foto's op het internet te hebben staan. Sowieso die hele aversie tegen Hyves hier op Fok geeft mij wel een redelijk realistisch beeld van fokkertjes in real life.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:00 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69894043
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef genakt het volgende:

[..]

gelukkig niet
inkopertje
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:37:35 #240
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69894068
Eens, maar hier valt niet over te discussieere(op fok) omdat in een discussie mensen elkaar proberen te overtuigen en dat lukt hier niet want er is altijd wel uitschot dat roept iets in de trend van "nu wil je zelf ook gelijk". Triest.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:38:49 #241
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69894108
Oh en s0z 4 de spelvaudten dit is vanaf mijn mobiel geschreven.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:42:23 #242
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69894222
Ik heb dit topic gewoon gemist
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:45:50 #244
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69894387
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef damsco het volgende:
*link*

wie maakt een mirror?
Er is een goede reden waarom dat topic weg is he
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:47:34 #246
206322 Seam
Pillz-E
pi_69894416
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:50:07 #247
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69894522
alsof het zin heeft om het te verbieden. dit wakkert juist het vuur aan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:50:10 #248
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69894525
quote:
Hmm, voor- en achternaam samen met foto's en nicknames op fora. Erg effectieve methode om iemand tot het eind der tijden het leven zuur te maken
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:51:40 #249
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69894593
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hmm, voor- en achternaam samen met foto's en nicknames op fora. Erg effectieve methode om iemand tot het eind der tijden het leven zuur te maken
Privégegevens gaan mij ook te ver. Maar ik denk dat Emimich met zijn continue harde en dissende opmerkingen tegenover foto's van andere users niet verbaasd moet opkijken dat mensen zijn foto's hebben opgezocht.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:51:40 #250
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69894594
Gesaved.. voor het nageslacht.
pi_69894605
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

BOEHOEEE
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:54:42 #252
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69894709
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef TNA het volgende:

[..]

Privégegevens gaan mij ook te ver. Maar ik denk dat Emimich met zijn continue harde en dissende opmerkingen tegenover foto's van andere users niet verbaasd moet opkijken dat mensen zijn foto's hebben opgezocht.
Neuh, heb ook geen medelijden als ie finaal afgebrand wordt hier hoor

Maar je moet van FOK! ook niet meer maken dan het is. Het is een speeltuin, en in die speeltuin mag een gast als emimich van mij best eens een koekje van eigen deeg krijgen. Maar je weet gewoon dat werkgevers op voor- en achternaam zoeken tegenwoordig bij een beetje sollicitatie, en dan gaat die speeltuin overlopen in de echte wereld. Hoeft van mij niet zo.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:54:50 #253
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69894717
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef TNA het volgende:

[..]

Inderdaad wat een kutventje was dat.
Dagdag is toch zijn maatje mischien staat die ook wel ergens tussen de schaakkampioentjes
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:54:51 #254
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69894718
Als die gast ooit nog eens gaat solliciteren komt iedere werkgever bij deze topics uit

Edit: Hephaistos. was me voor.
pi_69894753
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Neuh, heb ook geen medelijden als ie finaal afgebrand wordt hier hoor

Maar je moet van FOK! ook niet meer maken dan het is. Het is een speeltuin, en in die speeltuin mag een gast als emimich van mij best eens een koekje van eigen deeg krijgen. Maar je weet gewoon dat werkgevers op voor- en achternaam zoeken tegenwoordig bij een beetje sollicitatie, en dan gaat die speeltuin overlopen in de echte wereld. Hoeft van mij niet zo.
Het is uberhaupt dom om je gegevens op internet te zetten. Wie kan het nou wat schelen hoe iemand echt heet? Je schiet er niks mee op en het kan je alleen maar narigheid opleveren.
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_69894784
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
Als die gast ooit nog eens gaat solliciteren komt iedere werkgever bij deze topics uit
Uitgesloten...

Dat van solliciteren dan he.
U MAD?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:57:36 #257
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69894812
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Uitgesloten...

Dat van solliciteren dan he.
hoe voelt dat nou bowa, je maatje zo kwijtraken. droevig ?
pi_69894884
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef damsco het volgende:

[..]

hoe voelt dat nou bowa, je maatje zo kwijtraken. droevig ?
Ik ben er kapot van !

Ohja, mensen die op hetzelfde internetforum als jou zitten 'maatje' noemen
Heb jij veel 'maatjes' hier?
U MAD?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:59:59 #259
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69894895
Even zuinig met dit topic mensen, over 40 posts is het vol en het is maar de vraag of #2 wordt toegestaan
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:01:02 #260
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69894928
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ben er kapot van !

Je battie mattie
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:01:52 #261
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_69894960
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ben er kapot van !

het was dan ook sarcastisch bedoeld, pannenkoek
pi_69895346
Doe even niet de naam noemen. Tnx.
Klaar is klaar.
U MAD?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:15:27 #263
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69895402
Hoe zijn de fokkers eigenlijk aan de foto's gekomen? Lijkt me niet dat emimich die zelf heeft gepost
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:17:22 #264
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69895481
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe zijn de fokkers eigenlijk aan de foto's gekomen? Lijkt me niet dat emimich die zelf heeft gepost
quote:
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:21:10 #265
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69895621
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[..]

En sindsdien heeft emimich niets meer van zich laten horen? Wellicht interessant om te weten wat z'n msn is, kan hij ons van lubriek dienen.
  FOK!fotograaf woensdag 10 juni 2009 @ 13:21:23 #266
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_69895626
Ik heb weer heel wat gemist
www.theinvision.nl
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:25:09 #267
17420 DeX090
bastard on parade
pi_69895777
Ik moet hier ook gepost hebben omdat dit het meest epische backfire topic is misschien wel sinds de oprichting van FOK!. Ik moet dit vaker teruglezen om mijzelf te herinneren hoe ongelovelijk grappig dit wel niet is.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:35:56 #268
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69896137
Boswachter, als ik mijn eigen pic ook gelijk post, mag ik dat topic dan weer openen?
  FOK!fotograaf woensdag 10 juni 2009 @ 13:38:15 #269
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_69896224
Hij verdiend het gewoon, altijd iedereen afkraken op uiterlijk, en hobby's. Maar zelf niks ingevuld hebben, liegen over je leeftijd, en vooral geen foto plaatsen. Niet eens durven te zeggen wat je in een slowchat doet
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:

[..]

Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.
www.theinvision.nl
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:46:41 #270
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69896498
Ik krijg ineens een zuur smaakje in me bek. Als ik ongeveer het hele oeuvre van onze emimich heb doorgelezen kom ik tot de conclusie dat die kerel ''echt'' een steekje los heeft. Met andere woorden we zijn echt niet van emimich verlost integendeel zelfs, hij maakt gewoon een nieuw account aan waarin hij op dezelfde voet verder gaat, maar hij gaat alleen net ff wat anders posten zodat hij niet opgemerkt wordt. En ik zou er maar als de donder op in gaan dat hij dit mee leest.
pi_69896555
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg ineens een zuur smaakje in me bek. Als ik ongeveer het hele oeuvre van onze emimich heb doorgelezen kom ik tot de conclusie dat die kerel ''echt'' een steekje los heeft. Met andere woorden we zijn echt niet van emimich verlost integendeel zelfs, hij maakt gewoon een nieuw account aan waarin hij op dezelfde voet verder gaat, maar hij gaat alleen net ff wat anders posten zodat hij niet opgemerkt wordt. En ik zou er maar als de donder op in gaan dat hij dit mee leest.
En jij komt mooi in de laagste kaste
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:48:21 #272
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69896560
quote:

Dat weet ik ook wel zeker
we merken het vanzelf wel. Als ik erachter kom plaats ik zijn schaakfoto's even
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:48:36 #273
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_69896571
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Boswachter, als ik mijn eigen pic ook gelijk post, mag ik dat topic dan weer openen?
Geldt ook voor mij dit, ik offer me graag op hiervoor.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:50:12 #274
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69896624
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Met mensen zoals emmimich hoog in de kaste vraag ik me af hoe de rest eruitziet
Ze beschouden zich als topusers en hosselaars
met zo'n kop valt er niet veel te hosselen
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:50:18 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69896629
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat houd dat in ''kaste''.
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:51:17 #276
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69896666
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef genakt het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel zeker
we merken het vanzelf wel. Als ik erachter kom plaats ik zijn schaakfoto's even
Bedenk wel dat dat soort figuren heel ver willen gaan he. Hij is niet de eerste internet freak. Maar mischien denk ik teveel in complot theorieen...
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:52:46 #277
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69896726
quote:
nou en.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_69896746
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef genakt het volgende:

[..]

In de originele kaste stond Emimich dus niet in de hoogste kaste he. Die heeft zichzelf tussen de "grote jongens" geknalt zonder dit overlegd te hebben !

Ik, de Julius Ceasar van de kaste, distancieer me van Emimich.

Thumbs down. (en voor de romeinenvolgers, die weten wat dit betekend !11!)
U MAD?
pi_69896781
quote:
Ach we hadden ooit eens een user in KLB die graag in draaimolens zat, vervolgens ene die alle ziektes van de wereld had en nu hebben we de nieuwe Jan Timman in ons midden.

FOK
U MAD?
pi_69896791
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

google maar.. of je had op moeten letten bij geschiedenis..
pi_69896813
Volgens mij is emimich serieus gewoon piovan _!_!_!
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:55:03 #282
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69896821
quote:

[..]

rangschikking zoiets. users zoals emmimich en dagdag voelen zich hier beter dan andere users en hebben zichzelf geplaats in kaste nummer 1. Na de foto's te hebben gezien weet je dus wat voor mensen er echt inzitten
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:55:09 #283
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_69896827
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef genakt het volgende:

[..]

Ja hallo, Emimich heeft zichzelf daar neergezet. Daarnaast heb ik nooit echt een hosseltopic van hem gezien.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_69896832
quote:

[..]

Zie mijn fotoboek
U MAD?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:55:49 #285
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69896860
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

In de originele kaste stond Emimich dus niet in de hoogste kaste he. Die heeft zichzelf tussen de "grote jongens" geknalt zonder dit overlegd te hebben !

Ik, de Julius Ceasar van de kaste, distancieer me van Emimich.

Thumbs down. (en voor de romeinenvolgers, die weten wat dit betekend !11!)
Dat weet ik inderdaad, dat je het signaal geeft dat de verliezer (Emimich) mag worden afgemaakt. !
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:47 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik verdraaide de vraag niet, zulke gesloten vragen zijn gewoon tendentieus, hoe hypocriet dat in jouw ogen ook moge klinken. En ook al zou dat hypocriet zijn dan is dat irrelevant daar er niets mis is met hypocrisie an sich.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
TS is nogal hypocriet en ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
pi_69896877
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Volgens mij is emimich serieus gewoon piovan _!_!_!
JA DAT ZEG IK TOCH GODVERDOMME AL !11!

Kan niemand van de sherlocks dit checken. Dat zou echt een dubbele faal zijn, een dubbele ontmaskering !

Die draaimolen foto vergelijken met die Emiel Schelvis pic.
U MAD?
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:57:07 #287
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69896917
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kan niemand van de sherlocks dit checken. Dat zou echt een dubbele faal zijn, een dubbele ontmaskering !

Dat is al gebeurd, kijk de SC "Checkmate" van IQM en dan de 1e paar pagina's.
pi_69896927
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zie mijn fotoboek
Fobohoer
pi_69896944
Piovan was gewoon lullig eigenlijk, want die was niet vervelend voor zover ik weet.

Emimich is een arrogante mongool met een veel te groot opgeblazen ego dat voorkomt uit jarenlange schaak overwinningen
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:58:14 #290
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69896966
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zie mijn fotoboek
Daar sta ik niet in, en Emimich in kaste 3. En Jos in kaste 5.
pi_69896978
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is al gebeurd, ik heb al het beschikbaar beeldmateriaal vergeleken en het lijkt erop alsof het niet dezelfde persoon is.

Ze hebben verschillende oren, bijvoorbeeld.
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:58:34 #292
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69896984
Zo komt er deeltje 2
pi_69897050
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Is al gebeurd, ik heb al het beschikbaar beeldmateriaal vergeleken en het lijkt erop alsof het niet dezelfde persoon is.

Dat is ook wel triest.. Dat er 2 van zulke kansloze jongetjes rondlopen in nederland
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:00:51 #294
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69897072
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat is ook wel triest.. Dat er 2 van zulke kansloze jongetjes rondlopen in nederland
Waren er al emmimich en dagdag er is dus nu een 3e
pi_69897083
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Fobohoer
Alles voor de views schatje
U MAD?
pi_69897114
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Maisnon het volgende:
.!

Misschien kwam dat wel door de wind van de draaimolen !
U MAD?
pi_69897139
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Daar sta ik niet in, en Emimich in kaste 3. En Jos in kaste 5.
Ja Jos in 5. Hoezo en wat weet ik niet, zal wel iets gespeeld hebben toentertijds
U MAD?
pi_69897171
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef genakt het volgende:

[..]

Waren er al emmimich en dagdag er is dus nu een 3e
Ik bedoelde eigenlijk piovan en emimich, dagdag is wel tof
pi_69897179
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Alles voor de views schatje
Ik heb je wel door ~!1`!1
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:03:53 #300
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69897182
Ik ben overigens wel benieuwd naar de kloons van Emimich. Admins, doe even kloonscan.
Primum non nocere
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:05:27 #301
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69897237
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')