Want dat doe ik altijd? Praat niet zo in het niks.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, maar wees is orgineel, en praat niet altijd ememich na. Dat zou je sieren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef Henk_v het volgende:
Het is wachten tot een groot denker als IQM of Nosh wat zinnigs van dit topic komt maken.
Zegt genoeg over jou dacht ik zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef afcajos het volgende:
Gelijk willen hebben op een forumSowieso, al weet ik dat degene waarmee ik een discussie voer gelijk heeft, geef ik hem/haar alsnog niet gelijk!!
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef Henk_v het volgende:
Het is wachten tot een groot denker als IQM of Nosh wat zinnigs van dit topic komt maken.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eindelijk een nobele ridder die, met een onbevlekt geweten, de waarheid uit durft te spreken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat ik een nobele ridder ben die waarheid durft te spreken wist ik al.
*traantje wegpinkt*quote:Op maandag 8 juni 2009 16:48 schreef Henk_v het volgende:
Ik weet nog een moment in een vers verleden waarin Emimich het een sportief en geschikt idee vond om mijn foto's overal te posten, om me vervolgens tevergeefs te trachten te minachten. Vanuit alle anonimiteit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of course you realize this means war
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik weet nog een moment in een vers verleden waarin Emimich het een sportief en geschikt idee vond om mijn foto's overal te posten, om me vervolgens tevergeefs te trachten te minachten. Vanuit alle anonimiteit.
He had it coming. Als karma-reprisal een ban tot gevolg heeft, so be it. Let's do this shit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook hier een waarschuwing: doorgaan met dit gedoe is op eigen risco. Als de KLB modjes en de FA's straks besluiten dit te tolereren dan hebben jullie geen probleem. Blijkt dit niet toegestaan te zijn dan zijn deze post en het slotje op het andere topic jullie waarschuwing en krijg je dus straf of erger.
Eigelijk is het beste hem gewoon maar snel te vergeten. Emimich is history, het is al erg genoeg om met zo'n hoofd door het leven te moeten gaan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
He had it coming. Als karma-reprisal een ban tot gevolg heeft, so be it. Let's do this shit.
[ IK HEB GELIJK ]
Aan de andere kant beschikt hij wel over enige intelligentie, niet geheel onmisbaar in het leven. Mocht hij besluiten naar de kapper te gaan en zijn kleren bij een eerstehands winkel te halen, dan wordt hij misschien nog wel normaal.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Eigelijk is het beste hem gewoon maar snel te vergeten. Emimich is history, het is al erg genoeg om met zo'n hoofd door het leven te moeten gaan...
Wie weet. Maar hij komt mij erg anti-sociaal over, zelfs geneigd naar een gedragsstoornis. Ik weet het niet TC, ik weet het nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 03:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aan de andere kant beschikt hij wel over enige intelligentie, niet geheel onmisbaar in het leven. Mocht hij besluiten naar de kapper te gaan en zijn kleren bij een eerstehands winkel te halen, dan wordt hij misschien nog wel normaal.
Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Wie weet. Maar hij komt mij erg anti-sociaal over, zelfs geneigd naar een gedragsstoornis. Ik weet het niet TC, ik weet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |