quote:Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef genakt het volgende:
Jij bent ook zo'n user
En door "dure" woorden te gebruiken probeer je mensen te laten geloven dat je slim bent
Hier was ik al bang voor.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:11 schreef Emimich het volgende:
Vanzelfsprekend zal dit type user in dit topic mij tegenspreken en wijzen op mijn hypocrisie. Alsof dat een argument zou zijn tegen mijn inhoudelijke redeneringen, een hoog gehalte van het "shoot the messenger"-gehalte.
Iddquote:Op maandag 8 juni 2009 10:14 schreef TNA het volgende:
Het ironische is dat jij een schoolvoorbeeld bent van de klacht.
Mocht dat überhaupt al zo zijn, dat staat immers hier niet ter discussie, dan staat dat los van het punt dat ik probeer te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:14 schreef TNA het volgende:
Het ironische is dat jij een schoolvoorbeeld bent van de klacht.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mocht dat überhaupt al zou zijn, dat staat immers hier niet ter discussie, dan staat dat los van het punt dat ik probeer te maken.
Alsof een normale discussie überhaupt mogelijk is met de TSquote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ [url=
afbeelding]http://i.fokzine.net/templates/foksilver/i/p/3.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Dat dus.
TS maakt een punt. Dat hij erzelf ook aan meedoet /care. Das zijn probleem.
Maar doe eens onderwerpgerelateerd reageren allemaal pls. en niet TS afblaffenMisschien dat we dan een normale discussie krijgen hier.......
Pardon? Normale discussie? Ik heb ook een keer een serieus topic geopend, en toen stond emimich zelf met z'n grote waffel vooraan mij de les te lezen. En nu wordt verwacht dat we wel serieus op hem ingaan?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus.
Maar doe eens onderwerpgerelateerd reageren allemaal pls. en niet TS afblaffenMisschien dat we dan een normale discussie krijgen hier.......
Dat dus!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof een normale discussie überhaupt mogelijk is met de TS
Idd, als TS daadwerkelijk zo'n figuur is zal hij het hele topic blijven roepen dat hij gelijk heeft, waarmee hij zijn eigen klacht ondersteunt. Interessant.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof je het ooit geprobeerd hebt ?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Probeer het eens i.p.v. je mening te baseren op 1 topicquote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Normale discussie? Ik heb ook een keer een serieus topic geopend, en toen stond emimich zelf met z'n grote waffel vooraan mij de les te lezen. En nu wordt verwacht dat we wel serieus op hem ingaan?
Nou, dan is in dezen dit topic een mooie graadmeter.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef TNA het volgende:
Idd, als TS daadwerkelijk zo'n figuur is zal hij het hele topic blijven roepen dat hij gelijk heeft, waarmee hij zijn eigen klacht ondersteunt. Interessant.
Ik zou wel willen maar mijn gezonde verstand en ook mijn humeur heeft daar onder te lijden, want of je het nu eens bent met TS of niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar mijn gezonde verstand en ook mijn humeur heeft daar onder te lijden, want of je het nu eens bent met TS of niet.
In geval van deze TS wordt je om de oren geslagen met taalfouten, typo's, verbeteringen en betweterig gedrag. Tot aan vervelens toe.
Daarom is het ook mijn mening dat TS hier, een van de meest vervelende, mierenneukerige users op deze site is.
Dat is alles
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:11 schreef Emimich het volgende:
Zoals al eerder gesteld, is er voor dit type user niets mooier in de wereld dan het gelijk krijgen. De inhoudelijke discussie staat als het ware ondergeschikt aan de gelijk-vraag. Vanwaar deze extreme focus op zichzelf en hun specifieke gelijk? Zou dat zo zijn omdat de onzekere charlaten een bepaalde zekerheid nodig heeft, een ego-boost om zichzelf boven anderen te plaatsen? Vele verklaringen lijken mogelijk voor dit aparte gedrag; gedrag dat op FOK toch veel volgelingen kent.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Tuvai.net het volgende:
Heerlijke OP waar ik me volledig bij kan aansluiten.
Gelukkig zijn er nog mensen bereid om daadwerkelijk de OP in zijn geheel te lezen alvorens een oordeel te vellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef cheqy het volgende:
Ben ik nu de enige die het met TS eens is?
Ach kom op BoWa, je weet zelf ook wel dat we het vaak zat bij Emimich hebben geprobeerdquote:Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je het ooit geprobeerd hebt ?
Makkelijk he, iemand afzeiken......
Ik doe eens een voorstel aan je: Probeer het eensOf ben je zelf gewoon niet zo van de discussies ?
Als iemand je irriteert, zet dan gewoon een topicreportquote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar mijn gezonde verstand en ook mijn humeur heeft daar onder te lijden, want of je het nu eens bent met TS of niet.
In geval van deze TS wordt je om de oren geslagen met taalfouten, typo's, verbeteringen en betweterig gedrag. Tot aan vervelens toe.
Daarom is het ook mijn mening dat TS hier, een van de meest vervelende, mierenneukerige users op deze site is.
Dat is alles
quote:
Lesje "selffulfilling prophecy"? Beetje laf om dat in je OP te zetten, want zo kan je iedereen om een nogal, kinderlijke en makkelijke manier in het verdom hoekje schuiven onder de noemer: "zie je wel". Je bent bang dat je denk capaciteit tekort schiet om de discussie aan te gaan met iemand die het niet eens is zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:11 schreef Emimich het volgende:
Vanzelfsprekend zal dit type user in dit topic mij tegenspreken en wijzen op mijn hypocrisie. Alsof dat een argument zou zijn tegen mijn inhoudelijke redeneringen, een hoog gehalte van het "shoot the messenger"-gehalte. Zolang zij zichzelf in het middelpunt van de wereld blijven stellen en op FOK hun eigen ego boven alles blijven stellen, dan zullen zij blijven vervallen in dezelfde opmerkelijke gedragingen.
Klopt. Maar dat is dus het probleem in KLB.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Ach kom op BoWa, je weet zelf ook wel dat we het vaak zat bij Emimich hebben geprobeerd
Ik verbaas me zelfs dat juist jij dit wel serieus neemt
ik ben de flauwste niet, voor wat dwangmatig corrigeer-gedrag een topic-report plaatsen is wel heel drastisch, vind ikquote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als iemand je irriteert, zet dan gewoon een topicreport
Ook al 1000x gezegd geloof ik. Helaas is het oh zo makkelijk om achteraf te zeiken....
Heb je nou echt niet door dat dit hele topic één gigantische troll is van Emimich zelf?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als iemand je irriteert, zet dan gewoon een topicreport
Ook al 1000x gezegd geloof ik. Helaas is het oh zo makkelijk om achteraf te zeiken....
Dit is de omgekeerde wereld: eerst beschuldig je me ergens van en dan moet ik diegene zijn die mijn onschuld gaat bewijzen. Sowieso is dit topic niet de juiste plaats om op specifieke gevallen in te gaan, het gaat meer om de tendens die op dit moment plaats aan het vinden is.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar goed, om het dan ontopic te houden
Ik ben het eens met je TS, mensen die dat doen zijn kut
Ik ken er eigenlijk maar één
Toevallig heet die Emimich
Maar overtuig mij graag van mijn ongelijk, want ik sta open voor tegenspraak!
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lesje "selffulfilling prophecy"? Beetje laf om dat in je OP te zetten, want zo kan je iedereen om een nogal, kinderlijke en makkelijke manier in het verdom hoekje schuiven onder de noemer: "zie je wel". Je bent bang dat je denk capaciteit tekort schiet om de discussie aan te gaan met iemand die het niet eens is zeker.
Voer dan een discussie i.p.v. je leuke en makkelijke oneliners richting TS.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door dat dit hele topic één gigantische troll is van Emimich zelf?
Besides, waar zie je ons zeiken, we geven alleen aan dat eigenlijk we maar één persoon kennen die voldoet aan de beschrijving in de OP en dat dat Emimich zelf is
Is toch geen gezeik?
Neem je het ons kwalijk dat wij de TS niet serieus nemen? Lees voor de gein zijn oeuvre maar is door, daar is hij alleen maar bezig andere mensen te verbeteren. En nu maakt hij een klb topic over mensen die dat doen! Gek he..dat we het niet serieus (kunnen) nemen. Beetje naif Bowa.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is dus het probleem in KLB.
TS probeert een serieus topic te openen, en iedereen komt weer aanzetten met TS is... TS doet...
Boehoehoe.
Ik probeer eens een keer een discussie te creeren zonder al die shit die je in de meeste topics tegenkomt.
Nu is je kans dus, grijp um
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is dus het probleem in KLB.
TS probeert een serieus topic te openen, en iedereen komt weer aanzetten met TS is... TS doet...
Boehoehoe.
Ik probeer eens een keer een discussie te creeren zonder al die shit die je in de meeste topics tegenkomt.
Nu is je kans dus, grijp um
quote:
dit. ineens moeten de KLB'ers een rijke discussie gaan creëren.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neem je het ons kwalijk dat wij de TS niet serieus nemen? Lees voor de gein zijn oeuvre maar is door, daar is hij alleen maar bezig andere mensen te verbeteren. En nu maakt hij een klb topic over mensen die dat doen! Gek he..dat we het niet serieus (kunnen) nemen. Beetje naif Bowa.
Nee tuurlijk niet. Maar probeer het eens een keertje, nu is je kans.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neem je het ons kwalijk dat wij de TS niet serieus nemen? Lees voor de gein zijn oeuvre maar is door, daar is hij alleen maar bezig andere mensen te verbeteren. En nu maakt hij een klb topic over mensen die dat doen! Gek he..dat we het niet serieus (kunnen) nemen. Beetje naif Bowa.
Ik heb een serieuze post geplaatst (andere ook) maar onze beste heer Emimich reageert nietquote:Op maandag 8 juni 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar probeer het eens een keertje, nu is je kans.
Discussie. Dat is waar dit forum ooit om begonnen is
Dan interpreteer je mijn post niet zoals ik hem bedoelquote:Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit is de omgekeerde wereld: eerst beschuldig je me ergens van en dan moet ik diegene zijn die mijn onschuld gaat bewijzen. Sowieso is dit topic niet de juiste plaats om op specifieke gevallen in te gaan, het gaat meer om de tendens die op dit moment plaats aan het vinden is.
We zitten niet in POLquote:Op maandag 8 juni 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar probeer het eens een keertje, nu is je kans.
Discussie. Dat is waar dit forum ooit om begonnen is
De enigen die tot nu toe tot dat kinderachtige gedrag vervallen zijn, zijn een aantal verontwaardigde users die met oud zeer kampen. Nogmaals, mijn individuele gedrag staat los van de ontwikkelingen in het algemeen en dit topic is niet bedoeld om dat eerste punt te bediscussiëren maar juist om op een rationele wijze naar de huidige gang van zaken te kijken. De inhoud boven de verwijten, de ratio boven de emotie.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:31 schreef Bob-B het volgende:
Lesje "selffulfilling prophecy"? Beetje laf om dat in je OP te zetten, want zo kan je iedereen om een nogal, kinderlijke en makkelijke manier in het verdom hoekje schuiven onder de noemer: "zie je wel". Je bent bang dat je denk capaciteit tekort schiet om de discussie aan te gaan met iemand die het niet eens is zeker.
Je kan het welquote:Op maandag 8 juni 2009 10:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Dan interpreteer je mijn post niet zoals ik hem bedoel
Ik bedoel aan te geven dat ik het met je eens ben, wat betreft dat soort mensen
En ik haal er dan zelf een voorbeeld bij en dat ben jij toevallig! Maar dat komt omdat jij de enige bent die ik ken die dat doet!
En omdat ik van BoWa een discussie moet proberen te beginnen, vraag ik om tegenspraak!
waarom doe je zoveel moeite om intelligent over te komen met allerhande rare woorden?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
De enigen die tot nu toe tot dat kinderachtige gedrag vervallen zijn, zijn een aantal verontwaardigde users die met oud zeer kampen. Nogmaals, mijn individuele gedrag staat los van de ontwikkelingen in het algemeen en dit topic is niet bedoeld om dat eerste punt te bediscussiëren maar juist om op een rationele wijze naar de huidige gang van zaken te kijken. De inhoud boven de verwijten, de ratio boven de emotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |