Ik doe toch niets...quote:
Niezo de nekharen omhoog doen... Ben niet in die stemming vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe toch niets...Ik vond de foto's wel
Ik ben lief... maar er niets over zeggen werkt voor mannen nou eenmaal nietquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ken trouwens nog een geheimpje over Breathtaking.
Voor de liefhebbers:Het zou ieder geval je adem wegnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Gelukkig duurt vandaag nog maar acht minutenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niezo de nekharen omhoog doen... Ben niet in die stemming vandaag.
we doen nietsquote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niezo de nekharen omhoog doen... Ben niet in die stemming vandaag.
Net als Bootje.. Die maakt daar ondertussen zijn levenswerk vanquote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe toch niets...Ik vond de foto's wel
Al goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Californium het volgende:
[..]
we doen nietswe brengen het onderwerp er alleen op.... en ze hoeft zoch toch nergens voor te schamen?
Mwah, kan me wel enigszins voorstellen dat ze 't niet leuk vindt. Paula ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Californium het volgende:
[..]
we doen nietswe brengen het onderwerp er alleen op.... en ze hoeft zoch toch nergens voor te schamen?
quote:
Van nietsdoen of bepaald soort foto's bekijken?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net als Bootje.. Die maakt daar ondertussen zijn levenswerk van
Handenarbeid.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van nietsdoen of bepaald soort foto's bekijken?
Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb jij je al wel voorgesteld emimich?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.
He wa ongezellug!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Snap ik... echt.... En lief doen is een goed plan... dus ik zal mijn woorden inslikkenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, kan me wel enigszins voorstellen dat ze 't niet leuk vindt. Paula ook niet.
Nou, zullen we maar lief doen dan?
Net als een echte stagiair... Even een paar maanden "werken" en dan anomiem het pand verlatenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Cali sliktquote:Op zondag 31 mei 2009 23:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik... echt.... En lief doen is een goed plan... dus ik zal mijn woorden inslikken![]()
Opletten dat je niet stikt! Anders sterven je bacteriën een hongerdoodquote:Op zondag 31 mei 2009 23:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik... echt.... En lief doen is een goed plan... dus ik zal mijn woorden inslikken![]()
iddquote:
Goed plan....quote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Opletten dat je niet stikt! Anders sterven je bacteriën een hongerdood!
Dat antwoord hadden ze wel goed bij Lekker Slimquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat antwoord hadden ze wel goed bij Lekker Slim
Typisch hequote:Op zondag 31 mei 2009 23:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat antwoord hadden ze wel goed bij Lekker Slim
+1quote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef Californium het volgende:
jah mensen! 23.00 uurmorgen vroeg vroeg op..... dus slapen
trusten
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef Californium het volgende:
jah mensen! 23.00 uurmorgen vroeg vroeg op..... dus slapen
trusten
![]()
Den Haag ligt ongeveer hier.. en wijst in de regio Hamburg iets aanquote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Typisch he. Zelf niet gezien though, vond 't na één aflevering wel genoeg.
Of toen ze Portugal moesten vinden.. toevallig hadden ze Spanje goed, dus ik dacht: wow, wtf.. dit gaat gewoon goedquote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Den Haag ligt ongeveer hier.. en wijst in de regio Hamburg iets aanIk hou van leedvermaak, maar dit was gewoon niet om aan te zien.
Ah okéquote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is wel vaker iets drukker (geweest) Blijf vooral plakken!
En waar te wonen? Goedkoop? Aquamarijnstraat e.d.
Duur? Centrum/Oosterpoort.
Best relaxt? Ik denk Zeeheldenbuurt/Parkweg.
Blij dat ik kon helpen! En nee bedanktquote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, alleen als mensen plaatjes van knaagdieren posten.
[..]
Brabant.
Haha oké, de KLB SC waar ik meestal rondhang is juist 's nachts bijzonder actief.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's nachts en in het weekend is het meestal vrij stilletjes. Doordeweeks, als ik er niet ben, is het hier een stuk drukker.
Daar heb ik toevallig toegang totquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom reageer ik dan net op je in de KPD-SC?
Hij jaagt me wegquote:
Ik heb de toegang gekregen van een FA die mij er volwassen genoeg voor vond. Ik zie hier dus geen probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het zit wel in mijn relbloed om dat te doen, maar om de een of andere reden mogen de FA's me niet. Typisch geval van ''don't shoot the messenger''.
http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?RFRID=447615&fromSearch=1quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah okéja ik zoek iets niet te duur, en dicht bij het Zernike.
Vrouwen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb de toegang gekregen van een FA die mij er volwassen genoeg voor vond. Ik zie hier dus geen probleem.
Nee, een WO. Maar die zit wel op 't Zernike complexquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?RFRID=447615&fromSearch=1
Maar ga je dan een HBO studie doen?
Je bent gewoon jaloers omdat jij moest liegen over je leeftijd. Maar dat zeg ik toch ook niet tegen FA'squote:
Ow??quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, een WO. Maar die zit wel op 't Zernike complex!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |