Deed me denken aan Piovanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ikheb een neus voor interessante topics, dus ik heb em vannacht gezien als het echt hem was, en dat viel reuze mee. Hij leek een beetje op een zekere user in een zweefmolen.
Maar misschien wel dezelfde erfelijke ziekte?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Maisnon het volgende:
Is Piovan niet, de uitslagen van vergelijkende onderzoeken waren overwegend negatief
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar misschien wel dezelfde erfelijke ziekte?
Ik moet zeggen dat als je zou vragen wie van de 2 kanslozer is ik et niet zou wetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb een neus voor interessante topics, dus ik heb em vannacht gezien als het echt hem was, en dat viel reuze mee. Hij leek een beetje op een zekere user in een zweefmolen.
Emi zelf was de grootste kkharde nerd van NLquote:
-TS arrogantquote:
Dat zou inderdaad de faal van de eeuw zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
Nu jullie het zeggen: Hij leek echt op Piovan he ?
Was hij het niet ?!? Kan iemand de accountgegevens eens naast elkaar leggen ?
Volgens mij is Piovan 2x "ontmaskerd"
Dat zou wel opperfaal der faal falers zijn.!
EEN SCHAAK KAMPIOENSCHAPquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat voor jostiband beker heeft ie eigenlijk gewonnen?
quote:
Trots poseren met een beker van de schaakclub is het andere uiterste.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
Och, ik moet toegeven dat schaken best tof is. Soms.
Vergeet de blanco cheque niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Trots poseren met een beker van de schaakclub is het andere uiterste.
en zijn dichtgeslagen oogquote:
Mogen we JOU eens keuren, knapperd !quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef genakt het volgende:
Als je met zo'n hoofd door het leven moet is nog best zielig ook![]()
Je hebt mensen die er niet uit zien maar WTF emmimich Watskebeurt met je hoofd
De nieuwe Anatholy Karpovquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wacht maar.. over een paar jaar pwnt emimich ons allemaal als hij multimiljonair is geworden met schaken
zoek maar naar me oude accountquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mogen we JOU eens keuren, knapperd !
Je geeft commentaar op Emimich en in feite doe je zelf nu niet anders. Bigboi.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef genakt het volgende:
zoek maar naar me oude account![]()
staat er nog 1 in
emmich zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef genakt het volgende:
[..]
zoek maar naar me oude account![]()
staat er nog 1 in
Ik heb dan misschien geen foto in mijn fobo, maar ik heb mezelf een aantal keer op FOK! geplaatst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Zal ook vast een reden hebben waarom je je nieuwe account niet voorzien hebt van een foto
Maar goed wat ik wil zeggen: Al die mensen die hier Emimich zijn gedrag hebben lopen afkeuren en nu in feite niks anders doen dan hij ook deed moeten eerst eens naar zichzelf kijken
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Zal ook vast een reden hebben waarom je je nieuwe account niet voorzien hebt van een foto
Maar goed wat ik wil zeggen: Al die mensen die hier Emimich zijn gedrag hebben lopen afkeuren en nu in feite niks anders doen dan hij ook deed moeten eerst eens naar zichzelf kijken
quote:
Het is irritant dat mensen foto's in elk topic van je zetten jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Oneens. Niet iedereen gedraagt zich zoals Emimichquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ik snap het sowieso niet dat er zoveel mensen bang zijn om foto's op het internet te hebben staan. Sowieso die hele aversie tegen Hyves hier op Fok geeft mij wel een redelijk realistisch beeld van fokkertjes in real life.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
inkopertjequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef damsco het volgende:
http://74.125.77.132/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1302100
wie maakt een mirror?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef damsco het volgende:
http://74.125.77.132/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1302100
wie maakt een mirror?
Hmm, voor- en achternaam samen met foto's en nicknames op fora. Erg effectieve methode om iemand tot het eind der tijden het leven zuur te makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef damsco het volgende:
wie maakt een mirror?
Privégegevens gaan mij ook te ver. Maar ik denk dat Emimich met zijn continue harde en dissende opmerkingen tegenover foto's van andere users niet verbaasd moet opkijken dat mensen zijn foto's hebben opgezocht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hmm, voor- en achternaam samen met foto's en nicknames op fora. Erg effectieve methode om iemand tot het eind der tijden het leven zuur te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |