KLB SC, maar die is al weer volquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er was een emmich- checkmate! topic, maar die is weg?
Nee, er was een nieuwe aparte topic geopend:quote:
Hij staat in dit topic, sukkel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
''Heeft zich ook ingelezen''
Ik ben benieuwd wanneer emimich weer komt opduikenHij staat niet in het banmeldtopic. Overigens heb ik de foto van emimich niet gezien, wie weet hoe hij eruit ziet dan?
Nee hoor. De mods hebben de foto's van Emimich weggehaald. Uiteraard staan de foto's waarin Emimich zelf niet het onderwerp is van satire, maar anderen probeert belachelijk te maken, nog wel gewoon in het desbetreffende topic.quote:
Stond tot een minuut geleden nog in een aantal quotes die we vergeten warenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee hoor. De mods hebben de foto's van Emimich weggehaald. Uiteraard staan de foto's waarin Emimich zelf niet het onderwerp is van satire, maar anderen probeert belachelijk te maken, nog wel gewoon in het desbetreffende topic.
In deze post stond ie net, en in wat quotes, maar die zijn dus net weggehaaldquote:Op woensdag 10 juni 2009 03:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
He had it coming. Als karma-reprisal een ban tot gevolg heeft, so be it. Let's do this shit.
[ IK HEB GELIJK ]
je hebt hier meer succes met kankersteentjesquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
50 kudows voor degene die een foto van Emimich naar mij stuurt!
50 dagen als ik je die foto zie postenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
waar moet tie heen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Fixedquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
50.000 kudows voor degene die een foto van Emimich post!
Stuur hem maar naar Israel, misschien hebben we eindelijk et wapen gevonden om die palestijnen weg te jagen daarquote:
Dat zou ik toch nooit durvenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
50 dagen als ik je die foto zie posten
Mijn kudows zijn speciaalquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je hebt hier meer succes met kankersteentjes
je had erbij moeten zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Emimich is lelijk ofzo? Ik snap geen flikker meer van dit topic
pmquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb een neus voor interessante topics, dus ik heb em vannacht gezien als het echt hem was, en dat viel reuze mee. Hij leek een beetje op een zekere user in een zweefmolen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |