BOEHOEEEquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hmm, voor- en achternaam samen met foto's en nicknames op fora. Erg effectieve methode om iemand tot het eind der tijden het leven zuur te maken
Neuh, heb ook geen medelijden als ie finaal afgebrand wordt hier hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Privégegevens gaan mij ook te ver. Maar ik denk dat Emimich met zijn continue harde en dissende opmerkingen tegenover foto's van andere users niet verbaasd moet opkijken dat mensen zijn foto's hebben opgezocht.
Inderdaad wat een kutventje was dat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Privégegevens gaan mij ook te ver. Maar ik denk dat Emimich met zijn continue harde en dissende opmerkingen tegenover foto's van andere users niet verbaasd moet opkijken dat mensen zijn foto's hebben opgezocht.
Het is uberhaupt dom om je gegevens op internet te zetten. Wie kan het nou wat schelen hoe iemand echt heet? Je schiet er niks mee op en het kan je alleen maar narigheid opleveren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Neuh, heb ook geen medelijden als ie finaal afgebrand wordt hier hoor![]()
Maar je moet van FOK! ook niet meer maken dan het is. Het is een speeltuin, en in die speeltuin mag een gast als emimich van mij best eens een koekje van eigen deeg krijgen. Maar je weet gewoon dat werkgevers op voor- en achternaam zoeken tegenwoordig bij een beetje sollicitatie, en dan gaat die speeltuin overlopen in de echte wereld. Hoeft van mij niet zo.
Uitgesloten...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
Als die gast ooit nog eens gaat solliciteren komt iedere werkgever bij deze topics uit
hoe voelt dat nou bowa, je maatje zo kwijtraken. droevigquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uitgesloten...
Dat van solliciteren dan he.
Ik ben er kapot van !quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef damsco het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou bowa, je maatje zo kwijtraken. droevig?
Je battie mattiequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben er kapot van !
Ohja, mensen die op hetzelfde internetforum als jou zitten 'maatje' noemen
Heb jij veel 'maatjes' hier?
het was dan ook sarcastisch bedoeld, pannenkoekquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben er kapot van !
Ohja, mensen die op hetzelfde internetforum als jou zitten 'maatje' noemen
Heb jij veel 'maatjes' hier?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe zijn de fokkers eigenlijk aan de foto's gekomen? Lijkt me niet dat emimich die zelf heeft gepost
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef damsco het volgende:
http://74.125.77.132/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1302100
wie maakt een mirror?
En sindsdien heeft emimich niets meer van zich laten horen? Wellicht interessant om te weten wat z'n msn is, kan hij ons van lubriek dienen.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.
En jij komt mooi in de laagste kastequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg ineens een zuur smaakje in me bek. Als ik ongeveer het hele oeuvre van onze emimich heb doorgelezen kom ik tot de conclusie dat die kerel ''echt'' een steekje los heeft. Met andere woorden we zijn echt niet van emimich verlost integendeel zelfs, hij maakt gewoon een nieuw account aan waarin hij op dezelfde voet verder gaat, maar hij gaat alleen net ff wat anders posten zodat hij niet opgemerkt wordt. En ik zou er maar als de donder op in gaan dat hij dit mee leest.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg ineens een zuur smaakje in me bek. Als ik ongeveer het hele oeuvre van onze emimich heb doorgelezen kom ik tot de conclusie dat die kerel ''echt'' een steekje los heeft. Met andere woorden we zijn echt niet van emimich verlost integendeel zelfs, hij maakt gewoon een nieuw account aan waarin hij op dezelfde voet verder gaat, maar hij gaat alleen net ff wat anders posten zodat hij niet opgemerkt wordt. En ik zou er maar als de donder op in gaan dat hij dit mee leest.
Geldt ook voor mij dit, ik offer me graag op hiervoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
Boswachter, als ik mijn eigen pic ook gelijk post, mag ik dat topic dan weer openen?
Met mensen zoals emmimich hoog in de kaste vraag ik me af hoe de rest eruitzietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En jij komt mooi in de laagste kaste
Wat houd dat in ''kaste''.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En jij komt mooi in de laagste kaste
Bedenk wel dat dat soort figuren heel ver willen gaan he. Hij is niet de eerste internet freak. Maar mischien denk ik teveel in complot theorieen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker![]()
we merken het vanzelf wel. Als ik erachter kom plaats ik zijn schaakfoto's even
nou en.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
In de originele kaste stond Emimich dus niet in de hoogste kaste he. Die heeft zichzelf tussen de "grote jongens" geknalt zonder dit overlegd te hebben !quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef genakt het volgende:
[..]
Met mensen zoals emmimich hoog in de kaste vraag ik me af hoe de rest eruitziet
Ze beschouden zich als topusers en hosselaars![]()
met zo'n kop valt er niet veel te hosselen
Ach we hadden ooit eens een user in KLB die graag in draaimolens zat, vervolgens ene die alle ziektes van de wereld had en nu hebben we de nieuwe Jan Timman in ons midden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef phpmystyle het volgende:
rangschikking zoiets. users zoals emmimich en dagdag voelen zich hier beter dan andere users en hebben zichzelf geplaats in kaste nummer 1. Na de foto's te hebben gezien weet je dus wat voor mensen er echt inzittenquote:
Ja hallo, Emimich heeft zichzelf daar neergezet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef genakt het volgende:
[..]
Met mensen zoals emmimich hoog in de kaste vraag ik me af hoe de rest eruitziet
Ze beschouden zich als topusers en hosselaars![]()
met zo'n kop valt er niet veel te hosselen
Dat weet ik inderdaad, dat je het signaal geeft dat de verliezer (Emimich) mag worden afgemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de originele kaste stond Emimich dus niet in de hoogste kaste he. Die heeft zichzelf tussen de "grote jongens" geknalt zonder dit overlegd te hebben !
Ik, de Julius Ceasar van de kaste, distancieer me van Emimich.
Thumbs down. (en voor de romeinenvolgers, die weten wat dit betekend !11!)
quote:Op maandag 24 november 2008 03:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik verdraaide de vraag niet, zulke gesloten vragen zijn gewoon tendentieus, hoe hypocriet dat in jouw ogen ook moge klinken. En ook al zou dat hypocriet zijn dan is dat irrelevant daar er niets mis is met hypocrisie an sich.
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
TS is nogal hypocriet en ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
JA DAT ZEG IK TOCH GODVERDOMME ALquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Volgens mij is emimich serieus gewoon piovan![]()
_!_!_!
Dat is al gebeurd, kijk de SC "Checkmate" van IQM en dan de 1e paar pagina's.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JA DAT ZEG IK TOCH GODVERDOMME AL!11!
Kan niemand van de sherlocks dit checken. Dat zou echt een dubbele faal zijn, een dubbele ontmaskering !
Die draaimolen foto vergelijken met die Emiel Schelvis pic.
Fobohoerquote:
Daar sta ik niet in, en Emimich in kaste 3. En Jos in kaste 5.quote:
Is al gebeurd, ik heb al het beschikbaar beeldmateriaal vergeleken en het lijkt erop alsof het niet dezelfde persoon is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JA DAT ZEG IK TOCH GODVERDOMME AL!11!
Kan niemand van de sherlocks dit checken. Dat zou echt een dubbele faal zijn, een dubbele ontmaskering !
Die draaimolen foto vergelijken met die Emiel Schelvis pic.
Dat is ook wel triest.. Dat er 2 van zulke kansloze jongetjes rondlopen in nederlandquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is al gebeurd, ik heb al het beschikbaar beeldmateriaal vergeleken en het lijkt erop alsof het niet dezelfde persoon is.
Ze hebben verschillende oren, bijvoorbeeld.
Waren er al emmimich en dagdag er is dus nu een 3equote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is ook wel triest.. Dat er 2 van zulke kansloze jongetjes rondlopen in nederland
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Maisnon het volgende:
Ze hebben verschillende oren, bijvoorbeeld.
Ja Jos in 5. Hoezo en wat weet ik niet, zal wel iets gespeeld hebben toentertijdsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar sta ik niet in, en Emimich in kaste 3. En Jos in kaste 5.
Ik bedoelde eigenlijk piovan en emimich, dagdag is wel tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Waren er al emmimich en dagdag er is dus nu een 3e
Ik heb je wel doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |