zie je dat je wel altijd gelijk wilt hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat ik hier mijn gelijk zou komen halen. Als je al met zo'n mentaliteit dit topic binnentreedt dan zal je ook nooit iets toevoegen.
Dat denk ik, xyloglyptiek, wel, ik vind dat ik, diminuendo, gelijk heb en dat ik, rassureren, respect afdwing.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
Gast, denk je nou echt dat je respect afdwingt door elke zin 3 keer langer te maken dan nodig is met af en toe een 'duur' woord ertussen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat denk ik, xyloglyptiek, wel, ik vind dat ik, diminuendo, gelijk heb en dat ik, rassureren, respect afdwing.
[..]
Dat denk ik, xyloglyptiek, wel, ik vind dat ik, diminuendo, gelijk heb en dat ik, rassureren, respect afdwing.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:SPOILERja, ik weet dat er fouDjes staat, stelletje happers
oja, en ik weet ook dat ik hier een hoop commentaar op krijg.
Zie hier een van de vele voorbeelden.quote:
HAHA Ts zijn moesje is een courtisanequote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Emimich het volgende:
Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Tuvai.net het volgende:
Heerlijke OP waar ik me volledig bij kan aansluiten.
Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef cheqy het volgende:
Ben ik nu de enige die het met TS eens is?
Gelukkig zijn er nog mensen bereid om daadwerkelijk de OP in zijn geheel te lezen alvorens een oordeel te vellen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:26 schreef Emimich het volgende:
Op maandag 8 juni 2009 14:24 schreef TNA het volgende:
Klagen over iets waar je je zelf schuldig aan maakt heeft geen zin als dat punt de discussie vervolgens ook gaat verneuken. Dat is hier het geval. Omdat jij zelf zo'n mannetje bent die altijd z'n gelijk wil halen zal je dat hier ook gaan doen, waarmee je je punt bevestigt. Dat is het probleem van je hypocrisie.
Ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat ik hier mijn gelijk zou komen halen. Als je al met zo'n mentaliteit dit topic binnentreedt dan zal je ook nooit iets toevoegen.
Eindelijk een nobele ridder die, met een onbevlekt geweten, de waarheid uit durft te spreken.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
Volgens mij geeft Emimich zijn ongelijk wel toe als hij daadwerkelijk ongelijk heeft, hoor.
De meest neutrale partij in het hele topic inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eindelijk een nobele ridder die, met een onbevlekt geweten, de waarheid uit durft te spreken.
Waarom wil je zo graag horen dat hij ongelijk heeft?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef phpmystyle het volgende:
Wat trouwens het meest frapante is aan dit topic, dat Emimich claimt dat mensen hun gelijk altijd willen krijgen koet ke koet. Maar Ts is vandaag al een aantal keer aangespoort op foutjes en die geeft hij zelf ook niet toe. Vind ik wil heel dubieus als ik die OP zo lees. Vind het wel een objectieve constatering
Waarschijnlijk een keertje verloren in een discussie en nu op zoek naar eerwraak.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag horen dat hij ongelijk heeft?
Omdat hij zelf blijkbaar ook altijd de behoefte heeft om mensen op fouten te wijzen, nu wijst heel fok naar hem en verstopt hij zich onder stoelen en banken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag horen dat hij ongelijk heeft?
Neehoor, maar wees is orgineel, en praat niet altijd ememich na. Dat zou je sieren.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een keertje verloren in een discussie en nu op zoek naar eerwraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |