Is al dicht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
studietoelage werkgever voor kinderen van werknemers
Hoort hier niet thuis
Gebagger?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
DZDD topic weer opengemaakt.
De reden voor het slotje zal ws. het gebagger van TS zelf zijn geweest. Dus voor deze keer: Weer open.
Wat niet wil zeggen dat ik het niet eens was met het slotje.
Je hebt geluk dat het vandaag 4 juni is.
Omdat je onderwerp ongeveer 400 keer per jaar voorbij komt en bagger is en geeft. Je topic is origineler dan een bushokje namelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:02 schreef Juicyhil het volgende:
Bio, waarom sluit je mijn topique schat?
Balen, dacht ik kwaliteit te genereren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je onderwerp ongeveer 400 keer per jaar voorbij komt en bagger is en geeft. Je topic is origineler dan een bushokje namelijk.
Hier had een geniaal antwoord kunnen staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Balen, dacht ik kwaliteit te genereren.
Ja en nog twee posts. 3 posts bagger van TS op een totaal van 15 is veel..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:56 schreef Rots het volgende:
Gebagger?Ik reageerde één keer op een post dat het al 30.000 views had, en dus offtopic, als je dat al gebagger noemt.
![]()
Maar oké, bedankt he.
Ik had net een mooie quote van jou omdat iemand om een voorbeeld vroeg, heb je hem op slot gegooidquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
Maakte ik die fout ?!.
!
Het is dat je het nu zegt, want ik wist het niet.
Maar dan is mijn slotje al helemaal terecht.
En die taaltopics leiden toch tot niets. Dus vandaar het slotje, indien het nog enige uitleg nodig heeft.
Probeer het eens in een ander subforum huilie.
Checkquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef jagga het volgende:
Doe dit topic maar een schopje naar DIG
computer onderdeel prijzen
Het begon als klacht alles goed en wel, maar nu is het meer een tweakert topci geworden.
en daar ben ik wel een beetje schuldig aan
Yep, dichtquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef Nikmans het volgende:
Nederlandse politie racistisch
Duidelijke troll?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
zo, kritieke fout in de op maar eens weggehaald
moest hij daarvoor dicht? of word hij anders weer terug naar KLB getrapt ofzo?quote:
Dan kan ik even in alle rust alle zooi verwijderen voor ik hem naar DIG beam.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef jagga het volgende:
[..]
moest hij daarvoor dicht? of word hij anders weer terug naar KLB getrapt ofzo?
Schouderklopje voor Adelante, zowaar ben ik het inhoudelijk eens met de beste man.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
Klopt, ik twijfelde even, maar de eerste pagina van het topic sloeg nergens op (inclusief de OP). Wat mij betreft kun je de klacht voortzetten in een KLB in een nieuw topic met fatsoenlijke OP of in een van de vele topics in POL.
bedankt voor de linkjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:29 schreef kikoooooo het volgende:
Maak die mongolen met die alberto stegeman plaatjes eens monddood. In elk topic kom je ze bijna tegen man
Het is echt geen bagger hoor, mijn klacht was dus dat er 2 dames luid aan het praten waren in een stille coupe.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:36 schreef Biogarde het volgende:
Maak je toch nog wat mee vandaag.
Bagger, lokt bagger uit, kuttopic.
Nee, ik interpreteer het net zo. Maar de reacties zijn overduidelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is echt geen bagger hoor, mijn klacht was dus dat er 2 dames luid aan het praten waren in een stille coupe.
Waarschijnlijk interpreteer je dit anders
Oke.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik interpreteer het net zo. Maar de reacties zijn overduidelijk.
Je klacht is te zoet. Je moet hioer schelden dat het topic weer open moet en zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Nikmans het volgende:
Ja tering zeg, doe ik me moeite voor een goed topic, krijg ik een 'zijn al topics over' verhaal.
Ik heb ze niet gezien hoor
Het ging niet eens over die user maar over dierensex in het algemeen, durf te wedden dat die 'andere topics' over die user gingen. Misschien topicverloop eens bekijken ipv gewoon met slotjes te gaan gooien?
--> achterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef kurk_droog het volgende:
Aan het KLB volkje
Kan deze in de kliko?
Mag mijn topic weer open?quote:
Ik was ook serieus.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef kurk_droog het volgende:
Hoezo dicht?![]()
![]()
Serieuze klacht, kurk_droog en geen kk in op. Reden om open te blijven dus![]()
![]()
Welke topic diarree, ach die 2 topics op een zondag middag.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
De topicdiarree van phpmystyle begint nu toch echt te erg te worden....
Jonge, 2 dezelfde topics, 2 dezelfde discussies. Uiteindelijk werd het antwoord door een mod gegeven in de sluitpost.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke topic diarree, ach die 2 topics op een zondag middag.
Ja wat ik al 6 pagina's lang riep. Maar als jij mijn topics niet mooi vind, moet je er ook niet op klikken.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jonge, 2 dezelfde topics, 2 dezelfde discussies. Uiteindelijk werd het antwoord door een mod gegeven in de sluitpost.
ja die gooide hem dicht omdat het van de klb wasquote:
Dan is het dus niet-geaccepteerde bagger.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja die gooide hem dicht omdat het van de klb was
zolang er users om kunnen lachen, zouden er wat meer topics in klb open moeten blijvenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan is het dus niet-geaccepteerde bagger.
Dus een topic met paint is bij voorbaat al kwaliteit?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
zolang er users om kunnen lachen, zouden er wat meer topics in klb open moeten blijven
zelfde met paint topics, niemand doet meer moeite om een goed topic te maken omdat het toch dichtgaat als het niet'waargebeurd'' is
nee, wil alleen zeggen dat er zo weinig overblijft van ons aller klbquote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een topic met paint is bij voorbaat al kwaliteit?
het waren enkele voorbeelden van mij, er zijn er meer van andere.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Want jij bent KLB? Zijn stuk voor stuk kuttopics, en dat weet jij ook.
niks en er worden teveel goede topics uit de klb gehaaldquote:
Dan zitten de meeste KLB'ers verkeerd en horen ze zich eigenlijk in het zo verfoeide ONZ te begeven.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk vind ik dagdag nog best een essentieel punt aandragen. Ik weet niet of KLB gericht is op het echte galspuwen of juist vermaak, maar ik denk dat de meeste users KLB'ers zijn om geamuseerd te worden. En 'leuke' topics (lange OP, paint) (hoewel daarover discussie bestaat) worden regelmatig gesloten, terwijl dat jammer is want zo hebben mensen ook geen zin meer om moeite te doen voor een topic.
kan je een voorbeeldtopic geven? de painttopic laat ik bij mijn weten meestal wel open namelijk... tenzij t overduidelijk baggertopics zijn...quote:Op maandag 8 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk vind ik dagdag nog best een essentieel punt aandragen. Ik weet niet of KLB gericht is op het echte galspuwen of juist vermaak, maar ik denk dat de meeste users KLB'ers zijn om geamuseerd te worden. En 'leuke' topics (lange OP, paint) (hoewel daarover discussie bestaat) worden regelmatig gesloten, terwijl dat jammer is want zo hebben mensen ook geen zin meer om moeite te doen voor een topic.
Niet ieder topic waar veel moeite en creativiteit in zit is verzonnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
Dan zitten de meeste KLB'ers verkeerd en horen ze zich eigenlijk in het zo verfoeide ONZ te begeven.
Maar waarom zou KLB zich zo standvastig moeten vastklampen aan 'hoe het bedoeld was'? Misschien is het KLB wat het nu is juist een beter idee, saaie gegronde klachten en leuke topics dooreen?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zitten de meeste KLB'ers verkeerd en horen ze zich eigenlijk in het zo verfoeide ONZ te begeven.
Ik zit al te zoeken, maar ik kan er geen vinden. Maar het is ook niet per sé een verwijt naar de mods toe, ik vind dat er zeker de laatste tijd goed gemod wordt, maar ik vind het jammer dat er zoveel naar ONZ verdwijnt. KLB gaat niet meer 'serieus' worden mijns inziens, en ik denk dat het beter is om dan maar een bepaalde hoeveelheid 'ONZ-topics' hier te accepteren. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus last hebben daarvan.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je een voorbeeldtopic geven? de painttopic laat ik bij mijn weten meestal wel open namelijk... tenzij t overduidelijk baggertopics zijn...
Kom op Skylark,quote:Op maandag 8 juni 2009 02:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken, maar ik kan er geen vinden. Maar het is ook niet per sé een verwijt naar de mods toe, ik vind dat er zeker de laatste tijd goed gemod wordt, maar ik vind het jammer dat er zoveel naar ONZ verdwijnt. KLB gaat niet meer 'serieus' worden mijns inziens, en ik denk dat het beter is om dan maar een bepaalde hoeveelheid 'ONZ-topics' hier te accepteren. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus last hebben daarvan.
Niet gaan liegen en beschuldigingen lopen maken die niet waar zijn ...quote:Op maandag 8 juni 2009 08:48 schreef dagdag het volgende:
Wederom een note die nergens op slaat omdat ik lach om een grapje die nikmans hier maakt.
gefeliciteerd
Omdat ?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:51 schreef dagdag het volgende:
oja en als de heren mods zo consequent zijn kan deze onz ook wel dicht
Krassen op mijn Audi A8 + PAINTZ
ja en ik kan ook aan larp doen, natuurlijk heeft hij die nietquote:Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ?
TS kan toch best een A8 hebben?
Mensen die dat soort muziek luisteren zijn een A8 niet waardigquote:Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ?
TS kan toch best een A8 hebben?
Dus je vind die lijst met bagger wat dagdag daar aanhaalt echt een dusdanig niveau hebben dat dit KLB-waardig is ? Menquote:Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
eens met dagdag. Ik vind dat de topics van echte klb'ers sowieso een kans moeten krijgen tot op de helft waarna er een evaluatiepunt is..
Ik keek niet in die lijst nogquote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je vind die lijst met bagger wat dagdag daar aanhaalt echt een dusdanig niveau hebben dat dit KLB-waardig is ? Men
Hihiquote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, of kijken waar je vandaan komt. Brabant? Limburg? BAN!
Dit is een voorbeeld maar er zijn nog meer off-topic posts of persoonlijke aanvallen te vinden in dat topic.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Syb-rund. het volgende:
oh, en trouwens, discussieren heeft trouwens totaal geen nut want je bent toch een zelfingenomen zak die nergens naar wilt luisteren.
daardoor is dit topic bij voorbaat kansloos
tijd steken in emimich is verspilde tijd, move along people
hierbij lapo
en maar huilen als mensen jou op je plek zetten he, arme knul.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld maar er zijn nog meer off-topic posts of persoonlijke aanvallen te vinden in dat topic.
Nogmaals een persoonlijke aanval.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:20 schreef Syb-rund. het volgende:
en maar huilen als mensen jou op je plek zetten he, arme knul.
je was toch zo zelfverzekerd? althans dat meld je om de haverklap
punt is, het is een nutteloos topic wat enkel dient om ego streling, want discussiëren daar doe jij niet aan
Net zoals die in de OP voorkwam. Je punt is?quote:
Er stond geen enkele persoonlijke aanval in de OP van mijn topic, ik neem aan dat je tenminste met "de OP" daarop doelde. Sowieso is het FB-topic niet de plaats voor users om te kibbelen over hun onderlinge relaties, dat laten we prima aan de mods over.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:22 schreef Skylark. het volgende:
Net zoals die in de OP voorkwam. Je punt is?
Aangezien de aanleiding voor jouw topic de discussies van gisteren waren, is wel duidelijk dat jouw tegenstanders van gisteren zich aangesproken moeten voelen. Logisch gevolg is dan dat dit:quote:Op maandag 8 juni 2009 14:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er stond geen enkele persoonlijke aanval in de OP van mijn topic, ik neem aan dat je tenminste met "de OP" daarop doelde. Sowieso is het FB-topic niet de plaats voor users om te kibbelen over hun onderlinge relaties, dat laten we prima aan de mods over.
een persoonlijke aanval is. Inhoudelijk genoeg?quote:De vraag rijst al snel hoe het zo heeft kunnen komen dat deze users zo'n opmerkelijke ontwikkeling hebben doorgemaakt? Zouden zij misschien vroeger alleen de zuurtjes gelust hebben als hun moeder hen een snoepje aanbood of was dit het type dat erop stond om een half uur eerder naar de peuterspeelzaal te gaan om zodoende de truck veilig te stellen en in hun eentje de gehele tijd erop rond te rijden. Neen, het moge duidelijk zijn dat zo'n karikatuur van de werkelijkheid eigenlijk de waarheid vrij dicht benadert.
Nu loop ik nog niet zo heel lang mee, maar jij bent toch verreweg een van de meest egocentrische figuren die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er stond geen enkele persoonlijke aanval in de OP van mijn topic, ik neem aan dat je tenminste met "de OP" daarop doelde. Sowieso is het FB-topic niet de plaats voor users om te kibbelen over hun onderlinge relaties, dat laten we prima aan de mods over.
Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen makenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
Respectloos, beetje lachen om serieuze posts op dat aids forum
Ik vond het ook niet echt grappig.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
begin dan lekker een eigen sitequote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen maken
haha holocaust hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef Bredewout92 het volgende:
Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen maken
Waar slaat dat opquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijkquote:
Heeft geen reet met opvoeding te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijk
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijk
Het geleuter over muziek blijft maar door gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Zet dan gewoon een Topic Report voor de 1000ste keer
*kijkt. Zover was ik nog niet in dat topic.
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Bredewout92 het volgende:
Waarom zit er een slot op mijn topic ,,Nederlands die geen engels kunnen" het is toch een valide klacht?
t is dat jij t typt, ik was niet van plan er zo veel tekst aan te besteden, aangezien dat voor de hand liggend isquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.
Volgens mij ben jij geen mod.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.
Volgens de regels hebben mods de permissie om topics te sluiten op elk desbetreffend tijdstip. Maargoed echte kwaliteitseisen worden er niet gesteld. Maar men moet wel de indruk hebben dat het echt om een klacht gaat, en niet uit de lucht gevangen iets is. Daarbij moet er meer werk in de OP gestoken worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen mod.
En Swarmahoer:Ik zie nergens kwaliteitseisen waaraan een KLB topic aan moet voldoen dus volgens de regels is het gewoon een topic dat open mag blijven
Topic was slecht. Alles faalde eraan, zelfs de TS.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen mod.
En Swarmahoer:Ik zie nergens kwaliteitseisen waaraan een KLB topic aan moet voldoen dus volgens de regels is het gewoon een topic dat open mag blijven
Nogmaals...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het geleuter over muziek blijft maar door gaan
kom met links ofzo, ik ben geen rechergequote:
Topic was slecht? Dat is jouw mening. Ik wist niet dat Fok communistisch wasquote:Op maandag 8 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Topic was slecht. Alles faalde eraan, zelfs de TS.
Dat dus + appel.
Aangezien swarma er ff niet is tik ik het wel ff
voor hem.
P.s ik word moe van je gejank de godsganse dag, huilie.
Jij vind het goed schijnbaar, toch? Wie is er hier dan communistich? Pot verwijt de ketel of zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Topic was slecht? Dat is jouw mening. Ik wist niet dat Fok communistisch was
Wellicht interessant voor jou. Nogmaals je OP was te mager. Als je niet weet hoe je een klb topic moet maken, moet je maar naar mij kijkenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ook niet democratisch, mocht je dat denken.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om de grootte/lengte bla bla van de OP, maar om het droppen van een hersenscheet waar iemand iets mee kan. Ja, dat de TS zich eraan kan ergeren oke, maar wat moeten wij ermee?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht interessant voor jou. Nogmaals je OP was te mager. Als je niet weet hoe je een klb topic moet maken, moet je maar naar mij kijkenof naar andere recente klb topics.
Sorry, link was weggevallen na die quotesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom met links ofzo, ik ben geen recherge
audi q7 topic ? is klaar iig
Je praat wel veel voor iemand die VMBO-B doetquote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht interessant voor jou. Nogmaals je OP was te mager. Als je niet weet hoe je een klb topic moet maken, moet je maar naar mij kijkenof naar andere recente klb topics.
Ik ben het voor deze keer wel eens met die ''wannabe'' mod. Heeft trouwens niets met veel praten te maken, maar gewoon met logisch nadenken. Kennelijk mist dat bij jou.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:26 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Je praat wel veel voor iemand die VMBO-B doetEn dat wannabe mod gedrag is ook irritant.
Je laadt ' m maar 1 keer, het is gewoon hetzelfde plaatje hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef vannelle het volgende:
Deze posting kost nogal wat bandbreedte
Erg irritant, bijna topicwaardig.
je postte hem in hetzelfde topic ná de waarschuwing, onzin dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef 3lmo het volgende:
Je kunt er niet van uitgaan dat ik alle topics weer bekijk, dus mocht je mij een 'waarschuwing' geven - doe dat dan via PM.
Dan is het immers onmogelijk dat ik mijn eerdere post niet bekijk. Tevens, als een post weg is vat ik dat niet echt op als een concrete 'waarschuwing'. Maar goed, boeiend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je postte hem in hetzelfde topic ná de waarschuwing, onzin dus
Broertje zit onder de plak
Ow oh ok dank je wel dan.quote:
schrijf maar een fp bericht eroverquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Swarmahoeerrrrrrr. Lady Gaga topics zijn sowieso altijd terecht.
Ja npquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
titties weg samen met de te verwachten reacties
dat laatstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja np
Ik dacht ze een beetje ludiek te maken zodat niemand ze zou gebruiken, maar ze zijn blijkbaar gewoon not done?
Geef dan voor 1 keer een positieve notequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
helaas, de note is vergeven aan iemand anders, bedankt voor t melden iig
Met alle respect en nogmaals; Je bent een beste gap, maar je snapt geen hol van KLB.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn god zeg..heb ik een normaal topic geopend dat gewoon een gegronde klacht heeft is het weer niet goed. En ik doe zo m'n best.
Ja en een topic dat over strings gaat heeft meer inhoud bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Neem eens een week absolute KLB topic-open rust. Je overkilled KLB met je topics die vaak weinig te melden hebben.
Nope. Blijft dicht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef dagdag het volgende:
Checkmate, Emimich ontmaskerd!
mag toch wel weer open, aangezien het hem niet is
Emimich ziet heel anders uit
Uh.... geen idee ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
Waar blijven ze? >:-(
Waar de neuk heeft Damsco het over?
Waarom is dat hele topic verwijderd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef dagdag het volgende:
Checkmate, Emimich ontmaskerd!
mag toch wel weer open, aangezien het hem niet is
Emimich ziet heel anders uit
Omdat de gehele naam van de user in de OP stond en er alleen maar werd gebashed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom is dat hele topic verwijderd?
En alleen sluiten was niet afdoende?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gehele naam van de user in de OP stond en er alleen maar werd gebashed.
TS heeft een ban trouwens.
Heeft emimich een banquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gehele naam van de user in de OP stond en er alleen maar werd gebashed.
TS heeft een ban trouwens.
Nee, het topic was in z'n geheel tegen de policy. Lees die anders nog eens door.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En alleen sluiten was niet afdoende?
maar het waren toch helemaal geen foto's van hem?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het topic was in z'n geheel tegen de policy. Lees die anders nog eens door.
Ik geloof dat ik dat maar eens moet gaan doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het topic was in z'n geheel tegen de policy. Lees die anders nog eens door.
Ja Emimich was namelijk de TS van z'n eigen reltopic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft emimich een banathans ik zie hem nooit meer online.
Ik begrijp dat dat van die naam enzo tegen de policy was maar alsjeblief bowaquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat denkt het merendeel van de onwetenden hier ja.!
Ik dacht op dat moment serieus dat het weer een soort van bash was die niet klopte.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat van die naam enzo tegen de policy was maar alsjeblief bowaga dan niet de boel proberen in te dekken door dit soort posts
nee, met zulke plaatjes wordt je vast serieus genomen, je werkt er zelf aan meequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb anders wel gelijk, met m'n topic. Klaagbaak is helemaal verkankerd en de modjes worden er niet bepaald beter op aangezien die lekker met die kankerfaggots meedoen, hoppa. Mooi. 14.gif
ik ga geen topic doorlezen voor jequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die Fok te serieus nemen... #2
Als je dit door leest moet je toch wel tot de conclusie komen dat dit gerechtvaardigd is? Desnoods post ik er een pic van mij bij en haal ik de achternaam weg.
De 1e pagina is voldoende.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga geen topic doorlezen voor je
en het hoeft gewoon niet
en kappen met de bagger hier en het offtopic geneuzel
Jammer, volgens mij als je het nog een minuut of 15 zou proberen zou het best nog wat kunnen worden, hoe dan ook mijn zegen heb je, ik kan alleen maar vrolijk zijn momenteelquote:
er zijn nog 3 andere topics die maar zo-zo zijn, zoek die maar op voor je nachtbaggerquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer, volgens mij als je het nog een minuut of 15 zou proberen zou het best nog wat kunnen worden, hoe dan ook mijn zegen heb je, ik kan alleen maar vrolijk zijn momenteel
Als ik geen leven had gehad, was ik graag op je uitnodiging ingegaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er zijn nog 3 andere topics die maar zo-zo zijn, zoek die maar op voor je nachtbagger
Wat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Oh, oh wacht, dat wist ik niet. Je mag geen topics openen over een onderwerp wat al ten sprake is gekomen?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh, oh wacht, dat wist ik niet. Je mag geen topics openen over een onderwerp wat al ten sprake is gekomen?
Volgens D_B niet, maar dat moeten jullie onderling maar 'uitvechten', alwetende mods dat jullie beiden zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh, oh wacht, dat wist ik niet. Je mag geen topics openen over een onderwerp wat al ten sprake is gekomen?
Ik doe tenminste moeite om mijn regen topic qua context een béétje anders te maken dan het standaard KLB topic.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens D_B niet, maar dat moeten jullie onderling maar 'uitvechten', alwetende mods dat jullie beiden zijn.
Dat is zeker waar. Ondanks de beroerde kwaliteit van je gedicht was het zeker anders dan normaal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik doe tenminste moeite om mijn regen topic qua context een béétje anders te maken dan het standaard KLB topic.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik maak wel even een paint, dan is het volgens mij allemaal weer goed.
1: Er was net een topic geopend over het kutweer momenteelquote:
Thanks man voor je uitleg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Er was net een topic geopend over het kutweer momenteel
2: Gedichten post je maar in dat geweldige subforum van jezelf, daar hoef je hier geen topic voor te openen
Wat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
bowa hier zijn al genoeg topics over
heb er echt al 6 geslotenquote:
Mooizo. Je ziet eindelijk in hoe irritant je vanmorgen was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe eens normaal BoWa.
Ik neem aan dat je het hier KLIK over hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Jemig, waar slaat dit op..telkens mijn topics te sluiten? De laatste dagen zijn er al meerdere topics gesloten zonder enige reden. Onrechtvaardig gewoon
Jij hebt echt een klap van de molenwiek gehad, hè?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Jemig, waar slaat dit op..telkens mijn topics te sluiten? De laatste dagen zijn er al meerdere topics gesloten zonder enige reden. Onrechtvaardig gewoon
Nee hoor. Ik vroeg om feedback. Om me nou na te gaan doen is ronduit kinderachtig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooizo. Je ziet eindelijk in hoe irritant je vanmorgen was.
Chapeau.
Je ontwijkt de vraagstelling, en je draait eromheen. Er zijn meerdere topics gesloten, zonder dat het echt een reden had. Je kan het ook gewoon zeggen ipv lollig te gaan doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hier KLIK over hebt?
Feit dat je topics gesloten worden moeten toch wel genoeg zeggen of niet ? Doe eens wat beter je best, of vergeet eens een keer op die "open nieuw topic" knop te drukken....
KUTtopic.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraagstelling, en je draait eromheen. Er zijn meerdere topics gesloten, zonder dat het echt een reden had. Je kan het ook gewoon zeggen ipv lollig te gaan doen.
P.s In afwachting van je antwoord.
Verzoek daar in het vervolg beter over na te denken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Dayshine het volgende:
Verzoekje om op mijn topic 'Youtube' een slotje te gooien, klacht is niet relevant.
Merkte het bij een paar Top Gear filmpjes, maar schijnbaar was het ook alleen daarbij (had het eerst ff bij andere filmpjes moeten checken)quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verzoek daar in het vervolg beter over na te denken.
Het is me niet duidelijk. Ik mag 2 weken lang geen topics aanmaken? Of is het een advies?quote:
Gast...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is me niet duidelijk. Ik mag 2 weken lang geen topics aanmaken? Of is het een advies?
Geen topics openen. 2 weken vanaf heden. Luister nou maar naar ze.quote:
Advies ja. Maar die mag ik toch in de wind slaan neem ik aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geen topics openen. 2 weken vanaf heden. Luister nou maar naar ze.
Godallemachtig...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Advies ja. Maar die mag ik toch in de wind slaan neem ik aan?
Mag ik nog wel topics openen of niet? Wees is resoluut.quote:
Democratie!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ik nog wel topics openen of niet? Wees is resoluut.
Ben gekwetstquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
Lijkt me duidelijk, een TO ban voor phpdinges!
Morgen komt er nog een uitgebreid topic over incapabele moderatie. Verheug je er maar opquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De rest van Fok! is opgelucht!
Ben ik met jou eens, ik beledig hem ook niet zo. Het zou mooi zijn dat een moderator zich aan dezelfde fatsoensnormen houdt als de users moeten doen, zij dienen immers het goede voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[PAINT/PS] Emimich, de erudiete schaakkampioen.
Deze ook. Onbegrip.
Doorlezen mods en admins!!!!!!!!
Trek je conclusie er maar uit. Dit gedrag van een mod jegens een user kan gewoon niet.
(mijn mening)
Dus? Je wordt er hier op aangesproken, dan mag je ook hier gaan uitleggen waarom je dat zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is KLB, niet ONZ alwaar dat bericht stond.
Omdat ik zijn sarcastisch gelul in div. topics zat was. Ex-crew en medemod op KLB die ineens alles loopt af te zeiken terwijl ie achter de schermen heel anders was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus? Je wordt er hier op aangesproken, dan mag je ook hier gaan uitleggen waarom je dat zei.
Wat is er mis met die 2e? Ik wens um toch geen trein toe zoals jij veronderstelt. Leer je eens lezen. Als je zo nodig interessant moet doen, doe het dan goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[PAINT/PS] Emimich, de erudiete schaakkampioen.
Deze ook. Onbegrip.
Doorlezen mods en admins!!!!!!!!
Excuus? Waar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik zijn sarcastisch gelul in div. topics zat was. Ex-crew en medemod op KLB die ineens alles loopt af te zeiken terwijl ie achter de schermen heel anders was.
Schijnbaar heeft ie hier iets te bewijzen ofzo.
En verder heb ik al mijn excuses aangeboden. Het was niet goed, klaar.
Zie editquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb je ge-pm'd
Half uur geleden al
Niet persoonlijk op jou ofzo, maar die 2e is geen klb topic meer manquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is er mis met die 2e? Ik wens um toch geen trein toe zoals jij veronderstelt. Leer je eens lezen. Als je zo nodig interessant moet doen, doe het dan goed.
Als ik me goed herinner wou TS dat zelf niet. Prima dan toch? (zou kunnen dat ik me nu vergis)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet persoonlijk op jou ofzo, maar die 2e is geen klb topic meer man
Meer R&P, maar in ieder geval geen KLB!
Wellicht als je een mooie OP maakt met een mini-klachtje aan het eind?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef dagdag het volgende:
mag de kaste straks nog gepost worden? deze is in samenwerking met kurk droog gemaakt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is er mis met die 2e? Ik wens um toch geen trein toe zoals jij veronderstelt. Leer je eens lezen. Als je zo nodig interessant moet doen, doe het dan goed.
Done. En nu ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga er verder geen halszaak van maken, maar anders lees ff het hele topic door.
Straks is later vandaag. In de pm hebben bowa en swarma een lap tekst gekregen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef dagdag het volgende:
mag de kaste straks nog gepost worden? deze is in samenwerking met kurk droog gemaakt
Omdat je erom vraagt. Je zat in het hele topic te zuigen, je was niet oprecht tegen die jongen dat kan ik (en als het goed is iedereen) wel uit je posts opmaken. Het is niet dat ik je onderuit wil halen, maar ik vind dat ook mods zich aan de regels moeten houden. Dus als gisteravond (bijv krentenbol) zo tegen Juup was uitgevallen had ik het net zo hard rond lopen te bezuinen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Done. En nu ?
Je had het over MIJN reacties in dat topic. Dan quote maar eens waar je zo verbolgen over bent.
Als je A zegt moet je ook B zeggen, zeggen ze wel eens.
Weet je wat het is: Volgens mij heb JIJ dat topic niet doorgelezen, maar vond je het gisteravond een dusdanig geschikt moment om na mijn opmerking richting Juup eens even te grazen te nemen.
Kan. Mag ook, heb ik geen problemen mee. Maar doe het dan ook goed
Waarom telkens diequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden ? Of in jou geval misschien chatbuddy's waar je je verhaal kwijt kunt ?
Zijn wij (FOK en nu dus KLB users) je enige contacten ?
Heel erg sarcastisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee okMaar ik neem aan dat je wel vrienden hebt die je willen helpen. Daar kun je toch terecht met je problemen ?
Maar goed Danny, het komt allemaal wel goed jongen !
Same.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ie de wiet nou ook gebruikt om op te eten is er al 1 probleem opgelost.
Waarop het slaat mag joost weten..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo, heeft TS een trein gekopt ?![]()
![]()
Ben ik nu aansprakelijk ?
Geen kaste geneuzel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Straks is later vandaag. In de pm hebben bowa en swarma een lap tekst gekregen.
Heel fok wacht in spanning
Leer het sarcastische eens in een context te plaatsen. Wat de een sarcastisch vind (jij in dit geval) is het voor de ander niet (ik).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat je erom vraagt. Je zat in het hele topic te zuigen, je was niet oprecht tegen die jongen dat kan ik (en als het goed is iedereen) wel uit je posts opmaken. Het is niet dat ik je onderuit wil halen, maar ik vind dat ook mods zich aan de regels moeten houden. Dus als gisteravond (bijv krentenbol) zo tegen Juup was uitgevallen had ik het net zo hard rond lopen te bezuinen.
Maargoed de quote's
[..]
Waarom telkens die1 keer is leuk maar dan..
[..]
Heel erg sarcastisch.
[..]
Same.
[..]
Waarop het slaat mag joost weten..
En dan ben ik nog maar bij pagina 2..stonden nog wel meer van dat soort opmerkingen in. 1 keer is leuk, maar jij doet het telkens, en dat bepaald jou beeld als mod.
http://www.encyclo.nl/begrip/sarcastischquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leer het sarcastische eens in een context te plaatsen. Wat de een sarcastisch vind (jij in dit geval) is het voor de ander niet (ik).
En zoals je aan mijn 1e post in dat topic ziet nam ik de TS WEL serieus.
En diesmilie: Tsja..... daar zijn smilies voor. Bij de quote die je aanhaalt over die wiet pastte de
smilie perfect. Was een samenvatting van mezelf over de TS in dat topic zelf (zijn posts).
Maar goed. Je hebt je punt gemaakt. Ik heb mijn punt gemaakt, klaar.
Omdat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:59 schreef 3lmo het volgende:
Kan phpmystyle geen permanente ban?
Vanwege zijn persoonlijkheid en bijbehorende intelligentie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat?
Is geen geldige reden voor momenteel dus
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef 3lmo het volgende:
Vanwege zijn persoonlijkheid en bijbehorende intelligentie.
Och, het mannetje vind het vervelend dat er mensen zijn met een eigen mening. En ja wat is er met m'n intelligentie, oja ik heb vmbo gedaan, ik had beter havo kunnen zeggen zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wel blijven stemmen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Democratie!
Poll: Vind jij dat phpmystyle topics mag blijven openen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan kunnen we 75% van FOK! wel bannen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kunnen we 75% van FOK! wel bannen.
Maar goed, laten we stoppen, want het draait uit op slowchat. En als je iemand gebanned wil zien, mail dan met forum AT fok punt NL. Hebben we weer wat te lachen.
quote:Van: Juicyhil
Naar: forum@fok.nl
Onderwerp: Verzoek tot ban
Beste remlove en co,
Ik irriteer me de laatste tijd behoorlijk aan Biogarde, inderdaad de moderator in KLB, graag zie ik dat jullie deze user bannen zodat ik weer fappen op het banmeldtopic.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Juicyhil de baas.
Mooi. Hoop dat ze je kunnen helpen.quote:
En wat verwacht je daar nu mee?quote:
ik hoorde biogarde iets roepenquote:
quote:
Komt er vadaang niet, op z'n vroegst zondag/maandag, vandaag kan niet meer wat vandaag komt de kaste uit. En als ik hem vandaag plaats kan er morgen en overmorgen niet gediscussieert worden, en dan gaat het topic vanzelf dood. En aangezien dit een topic met kwaliteit is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef sinadO het volgende:
waar blijft dat wereldschokkende megatopic van je, php?
Mag ik je wel even bedanken dat ik voornamelijk dankzij jou mijn slotjesquotum haal ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komt er vadaang niet, op z'n vroegst zondag/maandag, vandaag kan niet meer wat vandaag komt de kaste uit. En als ik hem vandaag plaats kan er morgen en overmorgen niet gediscussieert worden, en dan gaat het topic vanzelf dood. En aangezien dit een topic met kwaliteit is.
Je was me voorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef dagdag het volgende:
uh volgens mij had ik de lapo
[KLB SC#1331]Waar Fok! in de ban is van de kaste.
Ik loer eens ff. En ja je had de LaPoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef dagdag het volgende:
uh volgens mij had ik de lapo
[KLB SC#1331]Waar Fok! in de ban is van de kaste.
dankuquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik loer eens ff. En ja je had de LaPo
Dat valt ook nog wel mee. De laatste tijd open ik veel topics ja. Maar graag gedaan hoor bowaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag ik je wel even bedanken dat ik voornamelijk dankzij jou mijn slotjesquotum haal ?
Zonder jou was ik allang op zwart geweest.
kap daar maar meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee. De laatste tijd open ik veel topics ja. Maar graag gedaan hoor bowa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |