Ik ga natuurlijk wel uit. Dus ik ging dus uit. En ging op pad naar een tent toe waar wel leuk is. Na een tijdje sta ik bij de ingang. Staan er dus 2 chicks te praten tegen elkaar pal voor de ingang. Het waren wel lekkere chicks. De ene had denk ik cup D en de ander die voor de deur stond had denk ik nog groter, wel G ofso! Verder waren ze ook ok, de voorste was getint maar het een beetje geblondeerd donkerblond haar. En de ander was ook goed te doen, ik zou ze iig geven! Maar ze stonden voor mijn weg en ik wou eerst naar binnen voor ik praatje met de chicks ging make. Want misschien zijn er binnen wel NOG mooiere exemplaren! Die wijven stonden waarschijnlijk buiten omdat je binnen niet meer mag roken met het rookverbod, dus stonden ze daar maar te roken. Dus zeg ik van heej mooiurd laat me ff er langs dan kom ik zo weer terug aightt!! Maar ze kletsen in de eerst instantie gewoon door. Hierna besloot ik d'r sneuky van achterlangs in d'r bil te knijpen zodat het leek alsof iemand die achter d'r stond dat deed. Het was een redelijk mooie kont. Zoals ik voorheen al zei was ze getint waarschijnlijk een beetje latina of kwartje antilliaans of wat niet al. Ze had dus een vrij ronde bil terwijl ze wel gewoon slank was. Haar vriendin had een strak afgetraind kontje, ik zelf ga liever voor iets rondere billen zoals Vida Guerra dat heeft. Hierna keek ze dus om waardoor ik sneaky langs haar naar binnen kon glippen. Maar zei dacht dus dat iemand achter haar kneep terwijl ik het was!!!!!
Klacht: Tja, heb ik eigenlijk niet echt.
Paintszzzz