bij de Intratuin of de Praxisquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:05 schreef Sok41 het volgende:
Termieten zijn het!!! Ze vreten dit land van binnen op tot het helemaal instort!
WAAR BLIJVEN DE PESTICIDEN!
Mja en hoe zit het dan met Nederlanders die bij elkaar wonen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:09 schreef Santello het volgende:
Komt gewoon omdat ze allemaal bij elkaar wonen dan krijg je dit soort dingen.
Klinkt als een goed wetsvoorstel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat ik helemaal schandalig vind is dat Geert Wilders hele hordes autochtone kaalkopjes steeds Marokkanenpruiken, schoensmeer en bontkraagjes laat opzetten als ze zich weer te buiten gaan aan tasjesroof, vandalisme en diefstal. En dat alles zodat de publieke opinie zich tegen de Marokkanen kan keren. Geen wonder dat Opsporing Verzocht zo lichtgetint is en de politie veel Marokkanen van criminele activiteiten verdenkt!
Daar hebben ze geen tijd voor met die grafbekken in Goudaquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als de politie zich zo zou richten op autochtonen als ze nu doen op Marokkanen, denk ik dat we ook zouden schrikken!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef Catbert het volgende:
Kan je uitleggen wat hier racistisch aan is? Volgens mij zijn dat doodnormale misdaadstatistieken?
Wtfquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat ik helemaal schandalig vind is dat Geert Wilders hele hordes autochtone kaalkopjes steeds Marokkanenpruiken, schoensmeer en bontkraagjes laat opzetten als ze zich weer te buiten gaan aan tasjesroof, vandalisme en diefstal. En dat alles zodat de publieke opinie zich tegen de Marokkanen kan keren.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n negerhater he. Racist!
Zo blijft er voor de Nederlanders helemaal geen werk meer overquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:12 schreef Rekkie het volgende:
Het is inderdaad een schande dat de echte Nederlander het vak 'criminaltiteit' niet meer verstaat en dat overgevlogen Mocro's het voortouw moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |