Schouderklopje voor Adelante, zowaar ben ik het inhoudelijk eens met de beste man.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
Klopt, ik twijfelde even, maar de eerste pagina van het topic sloeg nergens op (inclusief de OP). Wat mij betreft kun je de klacht voortzetten in een KLB in een nieuw topic met fatsoenlijke OP of in een van de vele topics in POL.
bedankt voor de linkjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:29 schreef kikoooooo het volgende:
Maak die mongolen met die alberto stegeman plaatjes eens monddood. In elk topic kom je ze bijna tegen man
Het is echt geen bagger hoor, mijn klacht was dus dat er 2 dames luid aan het praten waren in een stille coupe.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:36 schreef Biogarde het volgende:
Maak je toch nog wat mee vandaag.
Bagger, lokt bagger uit, kuttopic.
Nee, ik interpreteer het net zo. Maar de reacties zijn overduidelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is echt geen bagger hoor, mijn klacht was dus dat er 2 dames luid aan het praten waren in een stille coupe.
Waarschijnlijk interpreteer je dit anders
Oke.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik interpreteer het net zo. Maar de reacties zijn overduidelijk.
Je klacht is te zoet. Je moet hioer schelden dat het topic weer open moet en zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Nikmans het volgende:
Ja tering zeg, doe ik me moeite voor een goed topic, krijg ik een 'zijn al topics over' verhaal.
Ik heb ze niet gezien hoor
Het ging niet eens over die user maar over dierensex in het algemeen, durf te wedden dat die 'andere topics' over die user gingen. Misschien topicverloop eens bekijken ipv gewoon met slotjes te gaan gooien?
--> achterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef kurk_droog het volgende:
Aan het KLB volkje
Kan deze in de kliko?
Mag mijn topic weer open?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |