Dude, brilliant, nooit aan gedachtquote:
Het is tenslotte simpelweg op het kruisje rechts bovenaan het scherm klikken (bij mij dan) en ik ben er vanaf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mee eens!
maar ik had al eerder in deze draad zo'n gelijkwaardige opmerking gemaakt
I know. Maar er zijn mongolen die het niet willen snappen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mee eens!
maar ik had al eerder in deze draad zo'n gelijkwaardige opmerking gemaakt
Hypocriet geval wat je daar rond looptquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh, ik zal niet zo snel iemand missen van Fok. Wanneer je je werkelijk aangevallen voelt op een internetforum of wanneer je mede-users gaat zien als 'vrienden' dan moet je ( in het algemeen) je laten nakijken.
Ik vind die soepjes tot daaraan toe, maar ald die kaffers hier die gaan lullen over zijn tel. nr, familie en hem te kakken zetten in zijn woonplaats moeten zich eens laten nakijken i.m.o.
Wanneer je internet niet los kan zien van je eigen
priveleven moet je een psychiater opzoeken lijkt me.
Daar kan zelf de beste psychiater niets meer aan doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hypocriet geval wat je daar rond loopt![]()
Gister of eergister was er iemand in de KLB die echt oprecht een probleem had, en jij zat hem alleen maar te bashen man!!! Jij had het zelfs nog over een treinkoppen!!!!!!!! Wie moet er hier een psychiater opzoeken
Lol. Dat jij alles gelooft wat er in KLB gepost wordt is jouw probleem. Kom eens uit die schijnwereld van je.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gister of eergister was er iemand in de KLB die echt oprecht een probleem had, en jij zat hem alleen maar te bashen man!!! Jij had het zelfs nog over een treinkoppen!!!!!!!! Wie moet er hier een psychiater opzoeken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En zo probeer jij jezelf er vaker uit te lullen. Maakt jou niet bepaald geloofwaardig (voor zover jij dat al bent).quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol. Dat jij alles gelooft wat er in KLB gepost wordt is jouw probleem. Kom eens uit die schijnwereld van je.
mss moet je het ook relativeren, dit topic is natuurlijk wel een uitlaatklep voor menig Emimich haterquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
I know. Maar er zijn mongolen die het niet willen snappen.
O.a. een ex-collega, die wel beter zou moeten weten.
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol. Dat jij alles gelooft wat er in KLB gepost wordt is jouw probleem. Kom eens uit die schijnwereld van je.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss moet je het ook relativeren, dit topic is natuurlijk wel een uitlaatklep voor menig Emimich hater
de een doet het met plaatjes, de ander met woorden.
laten we dit sujet met humor bestrijden, en niet met bedreigingen etc.
Vanwaar die vreemde toon richting mij Juup, continu?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar kan zelf de beste psychiater niets meer aan doen
jij kent BoWa nog niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Plaatjes prima, maar die headhunters heb ik het over. Mensen die hem prive aan willen pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss moet je het ook relativeren, dit topic is natuurlijk wel een uitlaatklep voor menig Emimich hater
de een doet het met plaatjes, de ander met woorden.
laten we dit sujet met humor bestrijden, en niet met bedreigingen etc.
Rot op bowa, wees eens oprechtquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Continu? Ik ben een persoon die makkelijk continueert idd, maar in dit geval waren het maar een paar opmerkingen en niet continu opmerkingen naar jouw persoon toe. En waarom? Omdat ik er zo over denkquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwaar die vreemde toon richting mij Juup, continu?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef remlof het volgende:
Als dit slowchat blijft mag ie wel dicht bowa.
Stuk vreten vind ik wel meevallen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga jou niet uitschelden want dan krijg ik een ban![]()
Dan doe ik het maar, was er toch al geen voorstander vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef remlof het volgende:
Als dit slowchat blijft mag ie wel dicht bowa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |