abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69954673
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:

[..]

Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Nou, Jos, hij verdient 't ook wel eigenlijk voor 'n paar dagen, niet?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69954688
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik haten Ik kan geen mensen haten, maar ik er wel om lachen. Mag ik?
Uiteraard mag dat, maar draai niet door. Je hebt hem godverdomme zelfs in je ondertitel.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69954740
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jahoor, zoals ik al eerder zei werd iedereen door die creep gedissed. En ik zeg altijd maar hoge bomen vangen veel wind. Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven.
Wacht even, verklaar eens: "Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven." ?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:11:43 #154
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954769
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef afcajos het volgende:

[..]

Uiteraard mag dat, maar draai niet door. Je hebt hem godverdomme zelfs in je ondertitel.
Maak ff een mooi zinnetje. Dan is het dan aan jou de eer om in m'n sig te komen
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:10 #155
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954794
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef afcajos het volgende:

[..]

Wacht even, verklaar eens: "Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven." ?
Precies zoals ik het zeg.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954816
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg.
?

Ik beleef geen dingen in het leven of wat? leg uit!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:42 #157
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69954824
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:

[..]

Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.

De reacties tegen hem kan ik ook wel begrijpen, maar laten we het met paint of fotosoepjes doen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69954887
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.

De reacties tegen hem kan ik ook wel begrijpen, maar laten we het met paint of fotosoepjes doen
Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?
pi_69954919
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
ik heb er 1 in mijn klas. ik ben het gewend
maar ik heb al een .zipje.
Striving to be more than average.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:14:37 #160
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954922
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef afcajos het volgende:

[..]

?

Ik beleef geen dingen in het leven of wat? leg uit!
Wat stond er? Lees anders de zin hardop op.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:15:12 #161
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954955
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?
Mag niet van remlof Iets met postrechten...
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954960
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.

De reacties tegen hem kan ik ook wel begrijpen, maar laten we het met paint of fotosoepjes doen
Oh ja, ik heb vaak zitten huilen toen hij me
belachelijk maakte ! Ben er nog steeds niet overheen.
Is je e-pik echt zo belangrijk voor je?
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:15:36 #163
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69954982
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?
nah, zou teveel eer voor um zijn
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69955012
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat stond er? Lees anders de zin hardop op.
Je bedoelt dat ik geen "hoge boom" ben op fok omdat ik nooit gekke dingen/zeg doe op fok?

Ik ben niet zo helder op het moment, leg het eens in jip en janneke taal uit
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:17:29 #165
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69955058
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:16 schreef afcajos het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik geen "hoge boom" ben op fok omdat ik nooit gekke dingen/zeg doe op fok?

Ik ben niet zo helder op het moment, leg het eens in jip en janneke taal uit
Je steekt me de gek aan hoop ik?

Tevens ...!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:17:32 #166
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69955062
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb vaak zitten huilen toen hij me
belachelijk maakte ! Ben er nog steeds niet overheen.
Is je e-pik echt zo belangrijk voor je?
nah, 'k maak wat soepjes, en na deze draad keert de rust weer terug
en jij? mis jij hem al?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69955067
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mag niet van remlof Iets met postrechten...
remlof bepaald niet wat mensen buiten Fok! doen. Als je zoiets doet en dan zo dom bent om het op FOK! te melden tja, dan heeft hij een klein beetje gelijk
pi_69955136
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je steekt me de gek aan hoop ik?

Tevens ...!
Laat maar
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69955145
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef afcajos het volgende:

[..]

Laat maar
pi_69955165
Waar blijven de PAINT/PS plaatjes? Ik ben te dom om een PAINT te maken, hebben we dat ook alvast gehad.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:20:54 #171
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69955231
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Waar blijven de PAINT/PS plaatjes? Ik ben te dom om een PAINT te maken, hebben we dat ook alvast gehad.
Pak een blaadje en teken wat, vervolgens scan je hem gewoon
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:22:06 #172
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69955284
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Waar blijven de PAINT/PS plaatjes? Ik ben te dom om een PAINT te maken, hebben we dat ook alvast gehad.
hee, ik soep wel heur
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69955285
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

nah, 'k maak wat soepjes, en na deze draad keert de rust weer terug
en jij? mis jij hem al?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, ik zal niet zo snel iemand missen van Fok . Wanneer je je werkelijk aangevallen voelt op een internetforum of wanneer je mede-users gaat zien als 'vrienden' dan moet je ( in het algemeen) je laten nakijken.

Ik vind die soepjes tot daaraan toe, maar ald die kaffers hier die gaan lullen over zijn tel. nr, familie en hem te kakken zetten in zijn woonplaats moeten zich eens laten nakijken i.m.o.
Wanneer je internet niet los kan zien van je eigen
priveleven moet je een psychiater opzoeken lijkt me.
U MAD?
pi_69955393
Emile hangt met zijn clicka op straat




Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:26:18 #175
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69955498
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Neuh, ik zal niet zo snel iemand missen van Fok . Wanneer je je werkelijk aangevallen voelt op een internetforum of wanneer je mede-users gaat zien als 'vrienden' dan moet je ( in het algemeen) je laten nakijken.

Ik vind die soepjes tot daaraan toe, maar ald die kaffers hier die gaan lullen over zijn tel. nr, familie en hem te kakken zetten in zijn woonplaats moeten zich eens laten nakijken i.m.o.
Wanneer je internet niet los kan zien van je eigen
priveleven moet je een psychiater opzoeken lijkt me.
mee eens!
maar ik had al eerder in deze draad zo'n gelijkwaardige opmerking gemaakt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')