Nou, Jos, hij verdient 't ook wel eigenlijk voor 'n paar dagen, niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd
Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen manMet je intense haat.
Uiteraard mag dat, maar draai niet door. Je hebt hem godverdomme zelfs in je ondertitel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hatenIk kan geen mensen haten, maar ik er wel om lachen. Mag ik?
Wacht even, verklaar eens: "Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven." ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jahoor, zoals ik al eerder zei werd iedereen door die creep gedissed. En ik zeg altijd maar hoge bomen vangen veel wind.Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven.
Maak ff een mooi zinnetje. Dan is het dan aan jou de eer om in m'n sig te komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat, maar draai niet door. Je hebt hem godverdomme zelfs in je ondertitel.
Precies zoals ik het zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wacht even, verklaar eens: "Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven." ?
quote:
Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd
Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen manMet je intense haat.
Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.
De reacties tegen hem kan ik ook wel begrijpen, maar laten we het met paint of fotosoepjes doen
ik heb er 1 in mijn klas. ik ben het gewendquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
Wat stond er? Lees anders de zin hardop op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef afcajos het volgende:
[..]?
Ik beleef geen dingen in het leven of wat? leg uit!
Mag niet van remlofquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?
Oh ja, ik heb vaak zitten huilen toen hij mequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.
De reacties tegen hem kan ik ook wel begrijpen, maar laten we het met paint of fotosoepjes doen
nah, zou teveel eer voor um zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?
Je bedoelt dat ik geen "hoge boom" ben op fok omdat ik nooit gekke dingen/zeg doe op fok?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat stond er? Lees anders de zin hardop op.
Je steekt me de gek aan hoop ik?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik geen "hoge boom" ben op fok omdat ik nooit gekke dingen/zeg doe op fok?
Ik ben niet zo helder op het moment, leg het eens in jip en janneke taal uit
nah, 'k maak wat soepjes, en na deze draad keert de rust weer terugquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb vaak zitten huilen toen hij me
belachelijk maakte !Ben er nog steeds niet overheen.
Is je e-pik echt zo belangrijk voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
remlof bepaald niet wat mensen buiten Fok! doen. Als je zoiets doet en dan zo dom bent om het op FOK! te melden tja, dan heeft hij een klein beetje gelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag niet van remlofIets met postrechten...
Laat maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je steekt me de gek aan hoop ik?
Tevens...!
Pak een blaadje en teken wat, vervolgens scan je hem gewoonquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Waar blijven de PAINT/PS plaatjes? Ik ben te dom om een PAINT te maken, hebben we dat ook alvast gehad.
hee, ik soep wel heurquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Waar blijven de PAINT/PS plaatjes? Ik ben te dom om een PAINT te maken, hebben we dat ook alvast gehad.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, 'k maak wat soepjes, en na deze draad keert de rust weer terug
en jij? mis jij hem al?Neuh, ik zal niet zo snel iemand missen van FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wanneer je je werkelijk aangevallen voelt op een internetforum of wanneer je mede-users gaat zien als 'vrienden' dan moet je ( in het algemeen) je laten nakijken.
Ik vind die soepjes tot daaraan toe, maar ald die kaffers hier die gaan lullen over zijn tel. nr, familie en hem te kakken zetten in zijn woonplaats moeten zich eens laten nakijken i.m.o.
Wanneer je internet niet los kan zien van je eigen
priveleven moet je een psychiater opzoeken lijkt me.U MAD?
mee eens!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh, ik zal niet zo snel iemand missen van Fok. Wanneer je je werkelijk aangevallen voelt op een internetforum of wanneer je mede-users gaat zien als 'vrienden' dan moet je ( in het algemeen) je laten nakijken.
Ik vind die soepjes tot daaraan toe, maar ald die kaffers hier die gaan lullen over zijn tel. nr, familie en hem te kakken zetten in zijn woonplaats moeten zich eens laten nakijken i.m.o.
Wanneer je internet niet los kan zien van je eigen
priveleven moet je een psychiater opzoeken lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |