dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Alsof ik het van plan ben zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof ik het van plan ben zegMaar volgens mij zijn er wel mensen bezig zoiets te beramen..
Dan doen we het toch buiten fok om. IRC ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.
En wat de TS hierboven zegt
heb al wat gesjoptquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga painten of photoshoppen, hardcore rellers.
...intussen is dat joch wel een paar weken in de google-cache te vinden...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.
En wat de TS hierboven zegt
Beter nog, ga langs en geef hem een pak slaag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
Niet eens, maar goed dat is mijn mening.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Ik durf me huis niet uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter nog, ga langs en geef hem een pak slaag.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik durf me huis niet uitDaabij mischien heeft ie nog wel meer hobby's, straks doet ie ook nog aan kickboxen
Al lijkt me dat wel erg onwaarschijnlijk
Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Daniane het volgende:
Hahahaha.
eee maar wat is dat ontmaskertopique?
pm?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.
Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofdquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
Jahoor, zoals ik al eerder zei werd iedereen door die creep gedissed. En ik zeg altijd maar hoge bomen vangen veel wind.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad jalaat ik voorop stellen dat het lachen, gieren, brullen is met deze ontdekking over Emimich maar onze phpmystyle draait een beetje door. Volgens mij komt hij nog elke keer schreeuwend, en huilend van verdriet klaar over zijn php formuliertje in zijn donkere grotje als hij het topic leest over de teloorgang van Emimich
Ok, hij werd zo vaak gedist en uitgeluld door emimich, dus ergens begrijp ik hem wel
Ik hatenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd
Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen manMet je intense haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |