abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69951854
9 juni belde, het wilde zijn topic terug....
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:10:26 #127
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69951883
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
dat dus
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:10:46 #128
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951901
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Alsof ik het van plan ben zeg Maar volgens mij zijn er wel mensen bezig zoiets te beramen..
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69952005
Ga painten of photoshoppen, hardcore rellers .
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:14:01 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_69952048
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Alsof ik het van plan ben zeg Maar volgens mij zijn er wel mensen bezig zoiets te beramen..
Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
Yankee go home!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:16:53 #131
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69952200
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
Dan doen we het toch buiten fok om. IRC ofzo.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:17:03 #132
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69952211
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga painten of photoshoppen, hardcore rellers .
heb al wat gesjopt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69952219
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
...intussen is dat joch wel een paar weken in de google-cache te vinden...
Is dit nou echt de enige manier om FOK! leuk te houden?
pi_69952351
Nu ik er zo over nadenk, ga ik toch maar niet langs met moonmovies.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:26:33 #135
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69952633
Ik wilde 'Emimich checkt de park' maken, maar ik kan geen werkende .jpg van Alberto meer vinden.
Primum non nocere
  Forum Admin donderdag 11 juni 2009 @ 21:28:45 #136
58651 crew  murp
murp
pi_69952729
ik doe maar een beroepsmatige tvp
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:44:11 #137
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69953474
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef murp het volgende:
ik doe maar een beroepsmatige tvp
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69953610
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_69953930
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_69953940
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
Beter nog, ga langs en geef hem een pak slaag.
pi_69953984
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Niet eens, maar goed dat is mijn mening.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:55:48 #142
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954033
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Beter nog, ga langs en geef hem een pak slaag.
Ik durf me huis niet uit Daabij mischien heeft ie nog wel meer hobby's, straks doet ie ook nog aan kickboxen Al lijkt me dat wel erg onwaarschijnlijk
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954161
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik durf me huis niet uit Daabij mischien heeft ie nog wel meer hobby's, straks doet ie ook nog aan kickboxen Al lijkt me dat wel erg onwaarschijnlijk
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:58:33 #144
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69954163
En ik maar denken, waar ken ik die kop toch van?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69954384
Hahahaha.
eee maar wat is dat ontmaskertopique?
pm?
Striving to be more than average.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:04:58 #146
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954446
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Daniane het volgende:
Hahahaha.
eee maar wat is dat ontmaskertopique?
pm?
Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954512
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.

Inderdaad ja laat ik voorop stellen dat het lachen, gieren, brullen is met deze ontdekking over Emimich maar onze phpmystyle draait een beetje door. Volgens mij komt hij nog elke keer schreeuwend, en huilend van verdriet klaar over zijn php formuliertje in zijn donkere grotje als hij het topic leest over de teloorgang van Emimich Ok, hij werd zo vaak gedist en uitgeluld door emimich, dus ergens begrijp ik hem wel
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69954575
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:08:43 #149
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954620
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef afcajos het volgende:

[..]

Inderdaad ja laat ik voorop stellen dat het lachen, gieren, brullen is met deze ontdekking over Emimich maar onze phpmystyle draait een beetje door. Volgens mij komt hij nog elke keer schreeuwend, en huilend van verdriet klaar over zijn php formuliertje in zijn donkere grotje als hij het topic leest over de teloorgang van Emimich Ok, hij werd zo vaak gedist en uitgeluld door emimich, dus ergens begrijp ik hem wel
Jahoor, zoals ik al eerder zei werd iedereen door die creep gedissed. En ik zeg altijd maar hoge bomen vangen veel wind. Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:09:24 #150
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954651
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:

[..]

Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Ik haten Ik kan geen mensen haten, maar ik er wel om lachen. Mag ik?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')