abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:45:51 #101
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69948302
Mensen die nog aan de statussymboliek van die schaaknerd hangen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:02:09 #102
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69949027
Hij post nog wel op spelpunt.nl

Jammer dat hij FOK verlaten heeft.
Primum non nocere
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 20:06:10 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69949199
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:06:10 #104
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949201
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69949266
Het blijkt dat ik een foutje heb gemaakt.

Emile woont helemaal niet in Eindhoven.


Maar veel dichterbij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 20:08:09 ]
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 20:08:52 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69949296
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:09:39 #107
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949328
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
hij blijft goed
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69949502
Hij heeft ook een klein broertje
pi_69949622
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Florian_ het volgende:
Hij post nog wel op spelpunt.nl

Jammer dat hij FOK verlaten heeft.
Hij heet hier Galenus hoor. Hij is er nog gewoon.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:17:34 #110
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949660
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hij heet hier Galenus hoor. Hij is er nog gewoon.
en ook nog zo stoer?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69950099
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

en ook nog zo stoer?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Galenus het volgende:
Volgens mij is MBO Groen BBL niveau 2 écht iets voor jou!

Treurig, dit soort mensen.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:09 schreef Galenus het volgende:
Nonsens. Een persoon die is geboren als het spreekwoordelijke dubbeltje, wordt nooit een kwartje.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef Galenus het volgende:
Wellicht is je pa verdrietig vanwege het feit dat zijn incapabele zoon zijn eigen baan niet juist kan schrijven.


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 20:30:49 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:33:05 #112
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69950233
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Mozy het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]



voor dat met het dubbeltje, kan ie bijna clearasil voor kopen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:47:10 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69950831
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69950942
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
Noem de eerste letter van de plaats waar hij woont.

  donderdag 11 juni 2009 @ 20:51:51 #115
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69951056
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
ondanks dat het een vreselijk ventje is, moeten we ons toch maar niet tot zijn niveau gaan verlagen
het is volgens mij ook in strijd met de FOK! policy
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69951092
pi_69951276
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.

Je kan ook doorslaan he........

@ die andere knakker: En dat ie een klein broertje heeft boeit al helemaal niet.
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:58:19 #118
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951363
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]


Je kan ook doorslaan he........

@ die andere knakker: En dat ie een klein broertje heeft boeit al helemaal niet.
Ok ik geef toe Jullie moeten niet al me posts serieus nemen

Trouwens bowa, mag ik 2 weken geen topics meer openen, of is het een ''advies''.?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69951376
Opbellen gaat mij ook wat ver. Met zijn houding val je al vaak genoeg door de mand IRL.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:59:10 #120
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951397
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:

[..]

Noem de eerste letter van de plaats waar hij woont.


In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69951451
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef tho_Omas het volgende:
Opbellen gaat mij ook wat ver. Met zijn houding val je al vaak genoeg door de mand IRL.
Tr00, dat is stijlloos.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:01:21 #122
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69951503
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.
Primum non nocere
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 21:05:51 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_69951706
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
Doe maar niet.
Dit is gewoon een painttopic, niet meer en niet minder. En daar houden we het ook bij.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:06:49 #124
104871 remlof
Europees federalist
pi_69951753
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Yankee go home!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:09:13 #125
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951835
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.
Discussie verloren? Mwah valt wel mij lijkt me zo, iedereen verloor de discussie met z'n elitaire taalgebruik en z'n woordenboek vocabulair. Daarbij, hij noemde jou ook ''opklimtuig'' & schoenmaker hou je bij je leest.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')