Hmm, ff maken dan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik stel dit formulier voor:
[ afbeelding ]
quote:
Herhaal dat nog eens zonder te lachen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef limbooo het volgende:
hallo, geachte, beste, olla menschen
Ik ben op zeuk naar een studie? wie kan mijn helpe !
ebn op zoek naal een studie die ik kan uitdaagen
dus het liefst met spelltejs spelen ensow
wie ken mij helpen,
alvas bedank
okee, domme mensen, dat welquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Herhaal dat nog eens zonder te lachen.
vmboquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:13 schreef limbooo het volgende:
waarom doen julie zo teg mij!
ik heb tog en seriese vraag gevraagt
heefd iemand tips voor mich
Obvious kloon is obvious.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:13 schreef limbooo het volgende:
waarom doen julie zo teg mij!
ik heb tog en seriese vraag gevraagt
heefd iemand tips voor mich
Ik word hier toch wel een beetje moe van.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik stel dit formulier voor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef limbooo het volgende:
se segge teguh mich dat ich speciaal ben, omdat ik iets aan me hersunu heb
ken er nix aan doen dat k so praat
ik doe nu kb, ma ich vind da errug moeilik
Dan moet je gaan slapen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word hier toch wel een beetje moe van.
HAHAHAHA DEZE JONGEN DENKT DAT HIJ GRAPPIG IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef limbooo het volgende:
wat is een beroepsleuetest dat sei tonet iemant
van wie ben je een kloon?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:23 schreef limbooo het volgende:
Ik vind het niet echt normaal hoe jullie tegen niet normale mensen aankijken maar dat is mijn mening.
Het is trouwens wel leuk om een mongool te spelen.
Hoezo te spelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:23 schreef limbooo het volgende:
Ik vind het niet echt normaal hoe jullie tegen niet normale mensen aankijken maar dat is mijn mening.
Het is trouwens wel leuk om een mongool te spelen.
Wie speel je nu?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef limbooo het volgende:
Wat gaan jullie kuthollanders doen als de zeespiegel zo enorm stijgt dat 2/3 van NL onderwater komt te staan.
Limburg komen jullie niet binnen , dus sterf maar lekker zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |