abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 18:43:45 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69945705
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:42 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik geloof dat die draad gedeleted is



Niemand printscreens gemaakt ofzo

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:45:59 #77
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69945816
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]



Niemand printscreens gemaakt ofzo


KLB / Checkmate, Emimich ontmaskerd! heette dat topic
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69946156
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

KLB / Checkmate, Emimich ontmaskerd! heette dat topic
Google cache.
pi_69946236
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Het_hupt het volgende:
Schaakmat
[ afbeelding ]
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 19:03:00 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69946406
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Google cache.

!

Wat een topic
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69946507
Oog om oog, tand om tand.
pi_69946520
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

!

Wat een topic
Ben het aan het lezen nu
pi_69946608
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?
je hebt pm

Edit: te laat
pi_69946663
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:24 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Hij heeft mij ook in kaste 1 gezet Ik voel me schuldig.
Het lijkt me beter als je je gewoon een beetje schaamt.
pi_69946740
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het lijkt me beter als je je gewoon een beetje schaamt.
Omdat?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69947270
Heb ik trouwens al gezegd dat Emimich hier in de buurt woont?
pi_69947348
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Mozy het volgende:
Heb ik trouwens al gezegd dat Emimich hier in de buurt woont?
Misschien iets voor FOK!TV?
pi_69947394
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:25 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Misschien iets voor FOK!TV?
Ik heb zijn adres.

pi_69947420
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:26 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ik heb zijn adres.

Pak een camera, bel aan en vraag om zijn reactie betreffende deze kwestie.
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2009 @ 19:27:43 #90
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_69947460
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Pak een camera, bel aan en vraag om zijn reactie betreffende deze kwestie.
Ik heb een camera
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_69947462
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Pak een camera, bel aan en vraag om zijn reactie betreffende deze kwestie.
En als hij nou zon schaak stukje naar de camera gooit? Is die misschien beschadigt!
pi_69947518
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:

[..]

En als hij nou zon schaak stukje naar de camera gooit? Is die misschien beschadigt!
Dan klaag je hem aan voor poging tot moord en dan wordt de epicness met factor 1337 verhoogd.
pi_69947557
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dan klaag je hem aan voor poging tot moord en dan wordt de epicness met factor 1337 verhoogd.
Is goed.
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2009 @ 19:33:30 #94
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_69947713
Help ons eens met leuke vragen
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_69947806
Shit, gaan ze het nog echt doen ook . Zit ik straks weer met een medeplichtigheidsclaim aan mijn broek !
pi_69947842
Klasse
pi_69947853
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Shit, gaan ze het nog echt doen ook . Zit ik straks weer met een medeplichtigheidsclaim aan mijn broek !
Ja, dat brengt jouw glorieuze toekomst als brave ambtenaar serieus in gevaar!
pi_69947941
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, dat brengt jouw glorieuze toekomst als brave ambtenaar serieus in gevaar!
Dat is ook weer zo, in mijn geval brengt het enkel extra status.
pi_69947993
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo, in mijn geval brengt het enkel extra status.
Alsof het ze zomaar komt aanwaaien, roepen de haters.
pi_69948094
Als we het gaan doen. is het toch pas in de vakantie. Drukke dagen op het moment.

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 19:43:59 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:45:51 #101
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69948302
Mensen die nog aan de statussymboliek van die schaaknerd hangen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:02:09 #102
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69949027
Hij post nog wel op spelpunt.nl

Jammer dat hij FOK verlaten heeft.
Primum non nocere
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 20:06:10 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69949199
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:06:10 #104
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949201
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69949266
Het blijkt dat ik een foutje heb gemaakt.

Emile woont helemaal niet in Eindhoven.


Maar veel dichterbij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 20:08:09 ]
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 20:08:52 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69949296
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:09:39 #107
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949328
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
hij blijft goed
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69949502
Hij heeft ook een klein broertje
pi_69949622
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Florian_ het volgende:
Hij post nog wel op spelpunt.nl

Jammer dat hij FOK verlaten heeft.
Hij heet hier Galenus hoor. Hij is er nog gewoon.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:17:34 #110
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949660
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hij heet hier Galenus hoor. Hij is er nog gewoon.
en ook nog zo stoer?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69950099
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

en ook nog zo stoer?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Galenus het volgende:
Volgens mij is MBO Groen BBL niveau 2 écht iets voor jou!

Treurig, dit soort mensen.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:09 schreef Galenus het volgende:
Nonsens. Een persoon die is geboren als het spreekwoordelijke dubbeltje, wordt nooit een kwartje.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef Galenus het volgende:
Wellicht is je pa verdrietig vanwege het feit dat zijn incapabele zoon zijn eigen baan niet juist kan schrijven.


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 20:30:49 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:33:05 #112
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69950233
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Mozy het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]



voor dat met het dubbeltje, kan ie bijna clearasil voor kopen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:47:10 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69950831
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69950942
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
Noem de eerste letter van de plaats waar hij woont.

  donderdag 11 juni 2009 @ 20:51:51 #115
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69951056
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
ondanks dat het een vreselijk ventje is, moeten we ons toch maar niet tot zijn niveau gaan verlagen
het is volgens mij ook in strijd met de FOK! policy
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69951092
pi_69951276
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.

Je kan ook doorslaan he........

@ die andere knakker: En dat ie een klein broertje heeft boeit al helemaal niet.
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:58:19 #118
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951363
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]


Je kan ook doorslaan he........

@ die andere knakker: En dat ie een klein broertje heeft boeit al helemaal niet.
Ok ik geef toe Jullie moeten niet al me posts serieus nemen

Trouwens bowa, mag ik 2 weken geen topics meer openen, of is het een ''advies''.?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69951376
Opbellen gaat mij ook wat ver. Met zijn houding val je al vaak genoeg door de mand IRL.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:59:10 #120
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951397
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:

[..]

Noem de eerste letter van de plaats waar hij woont.


In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69951451
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef tho_Omas het volgende:
Opbellen gaat mij ook wat ver. Met zijn houding val je al vaak genoeg door de mand IRL.
Tr00, dat is stijlloos.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:01:21 #122
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69951503
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.
Primum non nocere
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 21:05:51 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_69951706
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
Doe maar niet.
Dit is gewoon een painttopic, niet meer en niet minder. En daar houden we het ook bij.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:06:49 #124
104871 remlof
Europees federalist
pi_69951753
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Yankee go home!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:09:13 #125
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951835
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.
Discussie verloren? Mwah valt wel mij lijkt me zo, iedereen verloor de discussie met z'n elitaire taalgebruik en z'n woordenboek vocabulair. Daarbij, hij noemde jou ook ''opklimtuig'' & schoenmaker hou je bij je leest.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69951854
9 juni belde, het wilde zijn topic terug....
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:10:26 #127
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69951883
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
dat dus
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:10:46 #128
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951901
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Alsof ik het van plan ben zeg Maar volgens mij zijn er wel mensen bezig zoiets te beramen..
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69952005
Ga painten of photoshoppen, hardcore rellers .
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:14:01 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_69952048
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Alsof ik het van plan ben zeg Maar volgens mij zijn er wel mensen bezig zoiets te beramen..
Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
Yankee go home!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:16:53 #131
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69952200
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
Dan doen we het toch buiten fok om. IRC ofzo.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:17:03 #132
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69952211
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga painten of photoshoppen, hardcore rellers .
heb al wat gesjopt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69952219
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
...intussen is dat joch wel een paar weken in de google-cache te vinden...
Is dit nou echt de enige manier om FOK! leuk te houden?
pi_69952351
Nu ik er zo over nadenk, ga ik toch maar niet langs met moonmovies.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:26:33 #135
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69952633
Ik wilde 'Emimich checkt de park' maken, maar ik kan geen werkende .jpg van Alberto meer vinden.
Primum non nocere
  Forum Admin donderdag 11 juni 2009 @ 21:28:45 #136
58651 crew  murp
murp
pi_69952729
ik doe maar een beroepsmatige tvp
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:44:11 #137
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69953474
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef murp het volgende:
ik doe maar een beroepsmatige tvp
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69953610
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_69953930
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_69953940
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
Beter nog, ga langs en geef hem een pak slaag.
pi_69953984
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Niet eens, maar goed dat is mijn mening.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:55:48 #142
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954033
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Beter nog, ga langs en geef hem een pak slaag.
Ik durf me huis niet uit Daabij mischien heeft ie nog wel meer hobby's, straks doet ie ook nog aan kickboxen Al lijkt me dat wel erg onwaarschijnlijk
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954161
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik durf me huis niet uit Daabij mischien heeft ie nog wel meer hobby's, straks doet ie ook nog aan kickboxen Al lijkt me dat wel erg onwaarschijnlijk
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:58:33 #144
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69954163
En ik maar denken, waar ken ik die kop toch van?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69954384
Hahahaha.
eee maar wat is dat ontmaskertopique?
pm?
Striving to be more than average.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:04:58 #146
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954446
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Daniane het volgende:
Hahahaha.
eee maar wat is dat ontmaskertopique?
pm?
Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954512
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.

Inderdaad ja laat ik voorop stellen dat het lachen, gieren, brullen is met deze ontdekking over Emimich maar onze phpmystyle draait een beetje door. Volgens mij komt hij nog elke keer schreeuwend, en huilend van verdriet klaar over zijn php formuliertje in zijn donkere grotje als hij het topic leest over de teloorgang van Emimich Ok, hij werd zo vaak gedist en uitgeluld door emimich, dus ergens begrijp ik hem wel
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69954575
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:08:43 #149
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954620
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef afcajos het volgende:

[..]

Inderdaad ja laat ik voorop stellen dat het lachen, gieren, brullen is met deze ontdekking over Emimich maar onze phpmystyle draait een beetje door. Volgens mij komt hij nog elke keer schreeuwend, en huilend van verdriet klaar over zijn php formuliertje in zijn donkere grotje als hij het topic leest over de teloorgang van Emimich Ok, hij werd zo vaak gedist en uitgeluld door emimich, dus ergens begrijp ik hem wel
Jahoor, zoals ik al eerder zei werd iedereen door die creep gedissed. En ik zeg altijd maar hoge bomen vangen veel wind. Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:09:24 #150
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954651
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:

[..]

Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Ik haten Ik kan geen mensen haten, maar ik er wel om lachen. Mag ik?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')