abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:45:51 #101
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69948302
Mensen die nog aan de statussymboliek van die schaaknerd hangen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:02:09 #102
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69949027
Hij post nog wel op spelpunt.nl

Jammer dat hij FOK verlaten heeft.
Primum non nocere
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 20:06:10 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69949199
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:06:10 #104
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949201
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69949266
Het blijkt dat ik een foutje heb gemaakt.

Emile woont helemaal niet in Eindhoven.


Maar veel dichterbij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 20:08:09 ]
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 20:08:52 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69949296
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:09:39 #107
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949328
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
hij blijft goed
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69949502
Hij heeft ook een klein broertje
pi_69949622
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Florian_ het volgende:
Hij post nog wel op spelpunt.nl

Jammer dat hij FOK verlaten heeft.
Hij heet hier Galenus hoor. Hij is er nog gewoon.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:17:34 #110
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69949660
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hij heet hier Galenus hoor. Hij is er nog gewoon.
en ook nog zo stoer?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69950099
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

en ook nog zo stoer?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Galenus het volgende:
Volgens mij is MBO Groen BBL niveau 2 écht iets voor jou!

Treurig, dit soort mensen.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:09 schreef Galenus het volgende:
Nonsens. Een persoon die is geboren als het spreekwoordelijke dubbeltje, wordt nooit een kwartje.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef Galenus het volgende:
Wellicht is je pa verdrietig vanwege het feit dat zijn incapabele zoon zijn eigen baan niet juist kan schrijven.


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 20:30:49 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:33:05 #112
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69950233
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Mozy het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]



voor dat met het dubbeltje, kan ie bijna clearasil voor kopen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:47:10 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69950831
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69950942
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
Noem de eerste letter van de plaats waar hij woont.

  donderdag 11 juni 2009 @ 20:51:51 #115
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69951056
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
ondanks dat het een vreselijk ventje is, moeten we ons toch maar niet tot zijn niveau gaan verlagen
het is volgens mij ook in strijd met de FOK! policy
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69951092
pi_69951276
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.

Je kan ook doorslaan he........

@ die andere knakker: En dat ie een klein broertje heeft boeit al helemaal niet.
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:58:19 #118
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951363
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]


Je kan ook doorslaan he........

@ die andere knakker: En dat ie een klein broertje heeft boeit al helemaal niet.
Ok ik geef toe Jullie moeten niet al me posts serieus nemen

Trouwens bowa, mag ik 2 weken geen topics meer openen, of is het een ''advies''.?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69951376
Opbellen gaat mij ook wat ver. Met zijn houding val je al vaak genoeg door de mand IRL.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:59:10 #120
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951397
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:

[..]

Noem de eerste letter van de plaats waar hij woont.


In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69951451
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef tho_Omas het volgende:
Opbellen gaat mij ook wat ver. Met zijn houding val je al vaak genoeg door de mand IRL.
Tr00, dat is stijlloos.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:01:21 #122
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69951503
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.
Primum non nocere
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 21:05:51 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_69951706
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In brabant, vermoedelijk heb ik z'n telefoonnummer en adres in me inbox.
Doe maar niet.
Dit is gewoon een painttopic, niet meer en niet minder. En daar houden we het ook bij.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:06:49 #124
104871 remlof
Europees federalist
pi_69951753
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Yankee go home!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:09:13 #125
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951835
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.
Discussie verloren? Mwah valt wel mij lijkt me zo, iedereen verloor de discussie met z'n elitaire taalgebruik en z'n woordenboek vocabulair. Daarbij, hij noemde jou ook ''opklimtuig'' & schoenmaker hou je bij je leest.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69951854
9 juni belde, het wilde zijn topic terug....
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:10:26 #127
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69951883
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
dat dus
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:10:46 #128
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69951901
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Alsof ik het van plan ben zeg Maar volgens mij zijn er wel mensen bezig zoiets te beramen..
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69952005
Ga painten of photoshoppen, hardcore rellers .
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:14:01 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_69952048
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Alsof ik het van plan ben zeg Maar volgens mij zijn er wel mensen bezig zoiets te beramen..
Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
Yankee go home!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:16:53 #131
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69952200
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
Dan doen we het toch buiten fok om. IRC ofzo.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:17:03 #132
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69952211
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga painten of photoshoppen, hardcore rellers .
heb al wat gesjopt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69952219
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat kan consequenties voor hun postrechten op FOK! hebben.

En wat de TS hierboven zegt
...intussen is dat joch wel een paar weken in de google-cache te vinden...
Is dit nou echt de enige manier om FOK! leuk te houden?
pi_69952351
Nu ik er zo over nadenk, ga ik toch maar niet langs met moonmovies.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:26:33 #135
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69952633
Ik wilde 'Emimich checkt de park' maken, maar ik kan geen werkende .jpg van Alberto meer vinden.
Primum non nocere
  Forum Admin donderdag 11 juni 2009 @ 21:28:45 #136
58651 crew  murp
murp
pi_69952729
ik doe maar een beroepsmatige tvp
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:44:11 #137
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69953474
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef murp het volgende:
ik doe maar een beroepsmatige tvp
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69953610
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_69953930
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_69953940
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Mischien moeten we hem keer opbellen, ik heb z'n adres.
Beter nog, ga langs en geef hem een pak slaag.
pi_69953984
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Niet eens, maar goed dat is mijn mening.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:55:48 #142
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954033
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Beter nog, ga langs en geef hem een pak slaag.
Ik durf me huis niet uit Daabij mischien heeft ie nog wel meer hobby's, straks doet ie ook nog aan kickboxen Al lijkt me dat wel erg onwaarschijnlijk
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954161
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik durf me huis niet uit Daabij mischien heeft ie nog wel meer hobby's, straks doet ie ook nog aan kickboxen Al lijkt me dat wel erg onwaarschijnlijk
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:58:33 #144
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69954163
En ik maar denken, waar ken ik die kop toch van?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69954384
Hahahaha.
eee maar wat is dat ontmaskertopique?
pm?
Striving to be more than average.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:04:58 #146
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954446
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Daniane het volgende:
Hahahaha.
eee maar wat is dat ontmaskertopique?
pm?
Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954512
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ben jij niet dat jongetje van 16 die meerdere keren een 'discussie' tegen Emimich heeft verloren? Ga met je piemeltje spelen, snotneus. Wat heeft het nou weer voor nut om die vent op te bellen.

Inderdaad ja laat ik voorop stellen dat het lachen, gieren, brullen is met deze ontdekking over Emimich maar onze phpmystyle draait een beetje door. Volgens mij komt hij nog elke keer schreeuwend, en huilend van verdriet klaar over zijn php formuliertje in zijn donkere grotje als hij het topic leest over de teloorgang van Emimich Ok, hij werd zo vaak gedist en uitgeluld door emimich, dus ergens begrijp ik hem wel
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69954575
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:08:43 #149
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954620
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef afcajos het volgende:

[..]

Inderdaad ja laat ik voorop stellen dat het lachen, gieren, brullen is met deze ontdekking over Emimich maar onze phpmystyle draait een beetje door. Volgens mij komt hij nog elke keer schreeuwend, en huilend van verdriet klaar over zijn php formuliertje in zijn donkere grotje als hij het topic leest over de teloorgang van Emimich Ok, hij werd zo vaak gedist en uitgeluld door emimich, dus ergens begrijp ik hem wel
Jahoor, zoals ik al eerder zei werd iedereen door die creep gedissed. En ik zeg altijd maar hoge bomen vangen veel wind. Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:09:24 #150
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954651
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:

[..]

Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Ik haten Ik kan geen mensen haten, maar ik er wel om lachen. Mag ik?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954673
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:

[..]

Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Nou, Jos, hij verdient 't ook wel eigenlijk voor 'n paar dagen, niet?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_69954688
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik haten Ik kan geen mensen haten, maar ik er wel om lachen. Mag ik?
Uiteraard mag dat, maar draai niet door. Je hebt hem godverdomme zelfs in je ondertitel.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69954740
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jahoor, zoals ik al eerder zei werd iedereen door die creep gedissed. En ik zeg altijd maar hoge bomen vangen veel wind. Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven.
Wacht even, verklaar eens: "Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven." ?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:11:43 #154
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954769
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef afcajos het volgende:

[..]

Uiteraard mag dat, maar draai niet door. Je hebt hem godverdomme zelfs in je ondertitel.
Maak ff een mooi zinnetje. Dan is het dan aan jou de eer om in m'n sig te komen
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:10 #155
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954794
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef afcajos het volgende:

[..]

Wacht even, verklaar eens: "Daarbij jij doet geen gekke dingen, zul je ook nooit wat beleven." ?
Precies zoals ik het zeg.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954816
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg.
?

Ik beleef geen dingen in het leven of wat? leg uit!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:42 #157
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69954824
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef afcajos het volgende:

[..]

Grindtegels, 6 plekjes op zn voorhoofd


Nee, ik verdedig hem niet maar laat je niet zo kennen man Met je intense haat.
Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.

De reacties tegen hem kan ik ook wel begrijpen, maar laten we het met paint of fotosoepjes doen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69954887
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.

De reacties tegen hem kan ik ook wel begrijpen, maar laten we het met paint of fotosoepjes doen
Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?
pi_69954919
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik wi je wel een .rar sturen in je pm, onder voorwaarde dat je tegen grindtegels kan.
ik heb er 1 in mijn klas. ik ben het gewend
maar ik heb al een .zipje.
Striving to be more than average.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:14:37 #160
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954922
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef afcajos het volgende:

[..]

?

Ik beleef geen dingen in het leven of wat? leg uit!
Wat stond er? Lees anders de zin hardop op.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:15:12 #161
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69954955
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?
Mag niet van remlof Iets met postrechten...
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69954960
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat krijg je met Emimich zijn stijl van andere mensen te benaderen, ondanks dat het internet is, deed hij echt wel z'n best mensen te kwetsen.

De reacties tegen hem kan ik ook wel begrijpen, maar laten we het met paint of fotosoepjes doen
Oh ja, ik heb vaak zitten huilen toen hij me
belachelijk maakte ! Ben er nog steeds niet overheen.
Is je e-pik echt zo belangrijk voor je?
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:15:36 #163
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69954982
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Uitprinten en in zijn woonplaats/buurt ophangen?
nah, zou teveel eer voor um zijn
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69955012
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat stond er? Lees anders de zin hardop op.
Je bedoelt dat ik geen "hoge boom" ben op fok omdat ik nooit gekke dingen/zeg doe op fok?

Ik ben niet zo helder op het moment, leg het eens in jip en janneke taal uit
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:17:29 #165
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69955058
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:16 schreef afcajos het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik geen "hoge boom" ben op fok omdat ik nooit gekke dingen/zeg doe op fok?

Ik ben niet zo helder op het moment, leg het eens in jip en janneke taal uit
Je steekt me de gek aan hoop ik?

Tevens ...!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:17:32 #166
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69955062
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb vaak zitten huilen toen hij me
belachelijk maakte ! Ben er nog steeds niet overheen.
Is je e-pik echt zo belangrijk voor je?
nah, 'k maak wat soepjes, en na deze draad keert de rust weer terug
en jij? mis jij hem al?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69955067
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mag niet van remlof Iets met postrechten...
remlof bepaald niet wat mensen buiten Fok! doen. Als je zoiets doet en dan zo dom bent om het op FOK! te melden tja, dan heeft hij een klein beetje gelijk
pi_69955136
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je steekt me de gek aan hoop ik?

Tevens ...!
Laat maar
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69955145
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef afcajos het volgende:

[..]

Laat maar
pi_69955165
Waar blijven de PAINT/PS plaatjes? Ik ben te dom om een PAINT te maken, hebben we dat ook alvast gehad.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:20:54 #171
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69955231
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Waar blijven de PAINT/PS plaatjes? Ik ben te dom om een PAINT te maken, hebben we dat ook alvast gehad.
Pak een blaadje en teken wat, vervolgens scan je hem gewoon
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:22:06 #172
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69955284
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Waar blijven de PAINT/PS plaatjes? Ik ben te dom om een PAINT te maken, hebben we dat ook alvast gehad.
hee, ik soep wel heur
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69955285
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

nah, 'k maak wat soepjes, en na deze draad keert de rust weer terug
en jij? mis jij hem al?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, ik zal niet zo snel iemand missen van Fok . Wanneer je je werkelijk aangevallen voelt op een internetforum of wanneer je mede-users gaat zien als 'vrienden' dan moet je ( in het algemeen) je laten nakijken.

Ik vind die soepjes tot daaraan toe, maar ald die kaffers hier die gaan lullen over zijn tel. nr, familie en hem te kakken zetten in zijn woonplaats moeten zich eens laten nakijken i.m.o.
Wanneer je internet niet los kan zien van je eigen
priveleven moet je een psychiater opzoeken lijkt me.
U MAD?
pi_69955393
Emile hangt met zijn clicka op straat




Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:26:18 #175
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69955498
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Neuh, ik zal niet zo snel iemand missen van Fok . Wanneer je je werkelijk aangevallen voelt op een internetforum of wanneer je mede-users gaat zien als 'vrienden' dan moet je ( in het algemeen) je laten nakijken.

Ik vind die soepjes tot daaraan toe, maar ald die kaffers hier die gaan lullen over zijn tel. nr, familie en hem te kakken zetten in zijn woonplaats moeten zich eens laten nakijken i.m.o.
Wanneer je internet niet los kan zien van je eigen
priveleven moet je een psychiater opzoeken lijkt me.
mee eens!
maar ik had al eerder in deze draad zo'n gelijkwaardige opmerking gemaakt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69955661
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Google cache.
Dude, brilliant, nooit aan gedacht
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69955671
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mee eens!
maar ik had al eerder in deze draad zo'n gelijkwaardige opmerking gemaakt
Het is tenslotte simpelweg op het kruisje rechts bovenaan het scherm klikken (bij mij dan) en ik ben er vanaf.
pi_69955700
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mee eens!
maar ik had al eerder in deze draad zo'n gelijkwaardige opmerking gemaakt
I know. Maar er zijn mongolen die het niet willen snappen.
O.a. een ex-collega, die wel beter zou moeten weten.
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:31:50 #179
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69955764
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Neuh, ik zal niet zo snel iemand missen van Fok . Wanneer je je werkelijk aangevallen voelt op een internetforum of wanneer je mede-users gaat zien als 'vrienden' dan moet je ( in het algemeen) je laten nakijken.

Ik vind die soepjes tot daaraan toe, maar ald die kaffers hier die gaan lullen over zijn tel. nr, familie en hem te kakken zetten in zijn woonplaats moeten zich eens laten nakijken i.m.o.
Wanneer je internet niet los kan zien van je eigen
priveleven moet je een psychiater opzoeken lijkt me.
Hypocriet geval wat je daar rond loopt

Gister of eergister was er iemand in de KLB die echt oprecht een probleem had, en jij zat hem alleen maar te bashen man!!! Jij had het zelfs nog over een treinkoppen!!!!!!!! Wie moet er hier een psychiater opzoeken
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:33:13 #180
165594 SarahD.
Nostalgia.
pi_69955822
Whehehehe !!!!!

Ik had altijd al het vermoedde dat die Emimich gewoon een fucking nerd was met een te grote bek en nu blijkt het nog waar te zijn ook. Wat een faler !!!!
Toegang is geen open deur.
pi_69955832
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hypocriet geval wat je daar rond loopt

Gister of eergister was er iemand in de KLB die echt oprecht een probleem had, en jij zat hem alleen maar te bashen man!!! Jij had het zelfs nog over een treinkoppen!!!!!!!! Wie moet er hier een psychiater opzoeken
Daar kan zelf de beste psychiater niets meer aan doen
pi_69955842
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hypocriet geval wat je daar rond loopt

Gister of eergister was er iemand in de KLB die echt oprecht een probleem had, en jij zat hem alleen maar te bashen man!!! Jij had het zelfs nog over een treinkoppen!!!!!!!! Wie moet er hier een psychiater opzoeken
Lol. Dat jij alles gelooft wat er in KLB gepost wordt is jouw probleem. Kom eens uit die schijnwereld van je.
U MAD?
pi_69955878
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hypocriet geval wat je daar rond loopt

Gister of eergister was er iemand in de KLB die echt oprecht een probleem had, en jij zat hem alleen maar te bashen man!!! Jij had het zelfs nog over een treinkoppen!!!!!!!! Wie moet er hier een psychiater opzoeken

Kun jij daadwerkelijk het verschil niet zien tussen een "lolletje" en daadwerkelijk de persoon persoonlijk teisteren? ? (door middel van adresgegevens rondstrooien enz...)


In die paar maanden dat je op fok zit, moet je toch wel een beetje doorhebben hoe onze bowa is
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69955886
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lol. Dat jij alles gelooft wat er in KLB gepost wordt is jouw probleem. Kom eens uit die schijnwereld van je.
En zo probeer jij jezelf er vaker uit te lullen. Maakt jou niet bepaald geloofwaardig (voor zover jij dat al bent).
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:34:58 #185
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69955893
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

I know. Maar er zijn mongolen die het niet willen snappen.
O.a. een ex-collega, die wel beter zou moeten weten.
mss moet je het ook relativeren, dit topic is natuurlijk wel een uitlaatklep voor menig Emimich hater
de een doet het met plaatjes, de ander met woorden.

laten we dit sujet met humor bestrijden, en niet met bedreigingen etc.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69955908
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lol. Dat jij alles gelooft wat er in KLB gepost wordt is jouw probleem. Kom eens uit die schijnwereld van je.
Dat dus
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69955918
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mss moet je het ook relativeren, dit topic is natuurlijk wel een uitlaatklep voor menig Emimich hater
de een doet het met plaatjes, de ander met woorden.

laten we dit sujet met humor bestrijden, en niet met bedreigingen etc.


Ik ga toch eens kijken of ik wat kan PAINTEN
pi_69955928
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Daar kan zelf de beste psychiater niets meer aan doen
Vanwaar die vreemde toon richting mij Juup, continu?
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:36:11 #189
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69955951
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hypocriet geval wat je daar rond loopt

Gister of eergister was er iemand in de KLB die echt oprecht een probleem had, en jij zat hem alleen maar te bashen man!!! Jij had het zelfs nog over een treinkoppen!!!!!!!! Wie moet er hier een psychiater opzoeken
jij kent BoWa nog niet?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:36:11 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_69955952
Als dit slowchat blijft mag ie wel dicht bowa.
Yankee go home!
pi_69955990
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mss moet je het ook relativeren, dit topic is natuurlijk wel een uitlaatklep voor menig Emimich hater
de een doet het met plaatjes, de ander met woorden.

laten we dit sujet met humor bestrijden, en niet met bedreigingen etc.
Dat zeg ik. Plaatjes prima, maar die headhunters heb ik het over. Mensen die hem prive aan willen pakken.
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:37:33 #192
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_69956021
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lol. Dat jij alles gelooft wat er in KLB gepost wordt is jouw probleem. Kom eens uit die schijnwereld van je.
Rot op bowa, wees eens oprecht

Moet ik het bewijs posten..moet je niet zo sneu zijn om het weg te editten he?

Mogen de fokkers het beoordelen. Maar bij jou posts jegens dat persoon was gewoon gemeen
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_69956025
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vanwaar die vreemde toon richting mij Juup, continu?
Continu? Ik ben een persoon die makkelijk continueert idd, maar in dit geval waren het maar een paar opmerkingen en niet continu opmerkingen naar jouw persoon toe. En waarom? Omdat ik er zo over denk
pi_69956043
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef remlof het volgende:
Als dit slowchat blijft mag ie wel dicht bowa.
pi_69956072
Rest kan via e-mail postduif pm of wat dan ook
pi_69956348
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ga jou niet uitschelden want dan krijg ik een ban
Stuk vreten vind ik wel meevallen eerlijk gezegd
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:44:56 #197
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69956361
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69956481
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef Het_hupt het volgende:
[ afbeelding ]
.!
U MAD?
pi_69956515
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef Het_hupt het volgende:
[ afbeelding ]
Tering
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:49:02 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_69956581
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef remlof het volgende:
Als dit slowchat blijft mag ie wel dicht bowa.
Dan doe ik het maar, was er toch al geen voorstander van
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')