quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor mijn slechte paint skills.
Emi, onze eloquente intellectueel zorgde weer eens voor verbazing met een bijzonder scherpzinnige analyse.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen op FOK gebasht om mijn privacy op te geven. Sowieso gaan mensen op fora als deze, sowieso op het internet in het algemeen, te los om met hun privé-gegevens.
quote:
lol.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
Idem.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
Hij heeft mij ook in kaste 1 gezetquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
quote:
Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
De überkaste baas blijkt een puistige schaaknerd te zijn
Ik geloof dat die draad gedeleted isquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik geloof dat die draad gedeleted is
KLB / Checkmate, Emimich ontmaskerd! heette dat topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand printscreens gemaakt ofzo
Google cache.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
KLB / Checkmate, Emimich ontmaskerd! heette dat topic
je hebt pmquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?
Het lijkt me beter als je je gewoon een beetje schaamt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij heeft mij ook in kaste 1 gezetIk voel me schuldig.
Omdat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als je je gewoon een beetje schaamt.
Misschien iets voor FOK!TV?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Mozy het volgende:
Heb ik trouwens al gezegd dat Emimich hier in de buurt woont?
Ik heb een cameraquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pak een camera, bel aan en vraag om zijn reactie betreffende deze kwestie.
En als hij nou zon schaak stukje naar de camera gooit? Is die misschien beschadigt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pak een camera, bel aan en vraag om zijn reactie betreffende deze kwestie.
Dan klaag je hem aan voor poging tot moord en dan wordt de epicness met factor 1337 verhoogd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als hij nou zon schaak stukje naar de camera gooit? Is die misschien beschadigt!
Is goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dan klaag je hem aan voor poging tot moord en dan wordt de epicness met factor 1337 verhoogd.
Ja, dat brengt jouw glorieuze toekomst als brave ambtenaar serieus in gevaar!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Shit, gaan ze het nog echt doen ook. Zit ik straks weer met een medeplichtigheidsclaim aan mijn broek
!
Dat is ook weer zo, in mijn geval brengt het enkel extra status.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, dat brengt jouw glorieuze toekomst als brave ambtenaar serieus in gevaar!
Alsof het ze zomaar komt aanwaaien, roepen de haters.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, in mijn geval brengt het enkel extra status.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |