abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69936854


Excuses voor mijn slechte paint skills.
pi_69937226
Geweldig, die quotes die nu boven komen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:34:01 #53
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69938103
Schaakmat
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 15:35:07 #54
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69939437
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Het_hupt het volgende:
Schaakmat
[ afbeelding ]
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69940514
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]

Excuses voor mijn slechte paint skills.
!
pi_69942553
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:28 schreef Het_hupt het volgende:
[ afbeelding ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69942838
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik heb teveel mensen op FOK gebasht om mijn privacy op te geven. Sowieso gaan mensen op fora als deze, sowieso op het internet in het algemeen, te los om met hun privé-gegevens.
Emi, onze eloquente intellectueel zorgde weer eens voor verbazing met een bijzonder scherpzinnige analyse.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_69942902


Een bescheiden collage.
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:27:20 #60
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69943016
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]

Een bescheiden collage.


Die "No offense, maar ons verschil in intellect belemmert onze communicatie" is dan wel weer sterk.
Primum non nocere
pi_69943591
Maaaaah. Megaautist gevonden. Jammer dat ik dit topic nu pas zie. Dat gedelete topic ook .

Loners als Emile S. ook wel Galenus, vallen in hun hele leven nog wel 26 keer per maand door de mand.
pi_69943724


pi_69944399
Whehehehe TVP
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_69944412
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:05:17 #65
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69944438
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69944896
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
lol.
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:20:52 #67
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_69944929

Geen moeite gedaan om netjes te shoppen.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_69944973
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
Idem.

Toch moet ik stiekem gniffelen om een aantal posts in dit topic.

Ik hoop dat de arme drommel het me kan vergeven.
pi_69945021
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
Hij heeft mij ook in kaste 1 gezet Ik voel me schuldig.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69945056
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Het_hupt het volgende:
Schaakmat
[ afbeelding ]
U MAD?
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:36:46 #71
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 18:38:46 #72
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69945516
Ontmaskerd?

Heb ik iets gemist?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:40:12 #73
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69945568
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef onlogisch het volgende:
Ontmaskerd?

Heb ik iets gemist?

De überkaste baas blijkt een puistige schaaknerd te zijn
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 18:41:46 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69945630
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:40 schreef Het_hupt het volgende:

[..]


De überkaste baas blijkt een puistige schaaknerd te zijn
Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:42:56 #75
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69945672
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?
Ik geloof dat die draad gedeleted is
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 18:43:45 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69945705
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:42 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik geloof dat die draad gedeleted is



Niemand printscreens gemaakt ofzo

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:45:59 #77
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69945816
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]



Niemand printscreens gemaakt ofzo


KLB / Checkmate, Emimich ontmaskerd! heette dat topic
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_69946156
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

KLB / Checkmate, Emimich ontmaskerd! heette dat topic
Google cache.
pi_69946236
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Het_hupt het volgende:
Schaakmat
[ afbeelding ]
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 19:03:00 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69946406
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Google cache.

!

Wat een topic
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69946507
Oog om oog, tand om tand.
pi_69946520
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

!

Wat een topic
Ben het aan het lezen nu
pi_69946608
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?
je hebt pm

Edit: te laat
pi_69946663
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:24 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Hij heeft mij ook in kaste 1 gezet Ik voel me schuldig.
Het lijkt me beter als je je gewoon een beetje schaamt.
pi_69946740
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het lijkt me beter als je je gewoon een beetje schaamt.
Omdat?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69947270
Heb ik trouwens al gezegd dat Emimich hier in de buurt woont?
pi_69947348
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Mozy het volgende:
Heb ik trouwens al gezegd dat Emimich hier in de buurt woont?
Misschien iets voor FOK!TV?
pi_69947394
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:25 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Misschien iets voor FOK!TV?
Ik heb zijn adres.

pi_69947420
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:26 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ik heb zijn adres.

Pak een camera, bel aan en vraag om zijn reactie betreffende deze kwestie.
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2009 @ 19:27:43 #90
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_69947460
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Pak een camera, bel aan en vraag om zijn reactie betreffende deze kwestie.
Ik heb een camera
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_69947462
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Pak een camera, bel aan en vraag om zijn reactie betreffende deze kwestie.
En als hij nou zon schaak stukje naar de camera gooit? Is die misschien beschadigt!
pi_69947518
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:

[..]

En als hij nou zon schaak stukje naar de camera gooit? Is die misschien beschadigt!
Dan klaag je hem aan voor poging tot moord en dan wordt de epicness met factor 1337 verhoogd.
pi_69947557
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dan klaag je hem aan voor poging tot moord en dan wordt de epicness met factor 1337 verhoogd.
Is goed.
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2009 @ 19:33:30 #94
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_69947713
Help ons eens met leuke vragen
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_69947806
Shit, gaan ze het nog echt doen ook . Zit ik straks weer met een medeplichtigheidsclaim aan mijn broek !
pi_69947842
Klasse
pi_69947853
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Shit, gaan ze het nog echt doen ook . Zit ik straks weer met een medeplichtigheidsclaim aan mijn broek !
Ja, dat brengt jouw glorieuze toekomst als brave ambtenaar serieus in gevaar!
pi_69947941
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, dat brengt jouw glorieuze toekomst als brave ambtenaar serieus in gevaar!
Dat is ook weer zo, in mijn geval brengt het enkel extra status.
pi_69947993
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo, in mijn geval brengt het enkel extra status.
Alsof het ze zomaar komt aanwaaien, roepen de haters.
pi_69948094
Als we het gaan doen. is het toch pas in de vakantie. Drukke dagen op het moment.

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 19:43:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')