Wat een bullshitargument. Je hebt verder geen gegevens in je profiel staan, en in het dagelijks leven zul je vast niet zoveel 'elitaire bagger' produceren als op dit forum (hoop ik voor je omgeving). Daar kan men je dus ook niet door identificeren. Nonsens dat het vertellen van je studie (niet eens de stad) kan verraden wie je bent.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:
Mijn studie is irrelevant, ik blijf dezelfde poster ongeacht van het feit of mijn studie al dan niet bekend is. Ik heb er geen belang bij vanwege privacy-redenen om hier te vermelden welke studie ik doe, gelet op het aantal labiele users op FOK.
Ik heb teveel mensen op FOK gebasht om mijn privacy op te geven. Sowieso gaan mensen op fora als deze, sowieso op het internet in het algemeen, te los om met hun privé-gegevens.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:53 schreef Florian_ het volgende:
Wat een bullshitargument. Je hebt verder geen gegevens in je profiel staan, en in het dagelijks leven zul je vast niet zoveel 'elitaire bagger' produceren als op dit forum (hoop ik voor je omgeving). Daar kan men je dus ook niet door identificeren. Nonsens dat het vertellen van je studie (niet eens de stad) kan verraden wie je bent.
Doe maar niet, het schijnt dat er veel homoseksuelen in Polen wonen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef gers het volgende:
HET IS BESLIST
IK GA LIGA VAN DE POOLSE GEZINEN STEMMEN
True that!quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen op FOK gebasht om mijn privacy op te geven. Sowieso gaan mensen op het forum als deze, sowieso op het internet in het algemeen, te los om met hun privé-gegevens.
die willen ze dan ook eliminerenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Doe maar niet, het schijnt dat er veel homoseksuelen in Polen wonen.
Ik begrijp niet hoe men iets als 'WO Natuurkunde' of 'Hbo Bedrijfsinformatica' verkeerd kan gebruiken.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen op FOK gebasht om mijn privacy op te geven. Sowieso gaan mensen op het forum als deze, sowieso op het internet in het algemeen, te los om met hun privé-gegevens.
quote:
Het is een ontbrekend puzzelstukje.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Florian_ het volgende:
Ik begrijp niet hoe men iets als 'WO Natuurkunde' of 'Hbo Bedrijfsinformatica' verkeerd kan gebruiken.
Ben ik het wel mee eens. Had beter mijn voornaam ook nooit in mijn profiel kunnen zetten.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen op FOK gebasht om mijn privacy op te geven. Sowieso gaan mensen op fora als deze, sowieso op het internet in het algemeen, te los om met hun privé-gegevens.
Pleun is een prima naamquote:Op maandag 1 juni 2009 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Had beter mijn voornaam ook nooit in mijn profiel kunnen zetten.Tenzij ik Eva of Sophie ofzo had geheten.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Had beter mijn voornaam ook nooit in mijn profiel kunnen zetten.Tenzij ik Eva of Sophie ofzo had geheten.
Kom nou, dit is wel heel simpel.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:58 schreef Florian_ het volgende:
Genaamd: 'gebrek aan ballen'....of was het toch 'mietje'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |