abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 17:28:01 #251
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69607327
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Zou je het geloofwaardig vinden als ik zou zeggen dat Florian VMBO gedaan heeft?
Florian heeft niet zo veel te verbergen als jij, dus ik zou zeggen, hij is nog altijd geloofwaardiger dan jij bent als jij zoiets roept.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69607358
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:26 schreef Emimich het volgende:

[..]

Pannenkoek.
ja je hebt gelijk, ik had het synoniemenwoordenboek even van je moeten lenen, het is zo te simpel voor je
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:29:37 #253
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69607377
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:23 schreef Emimich het volgende:

[..]

Het is erg gemakkelijk om al m'n posts als onzin te plaatsen terwijl je simpelweg de essentie ervan niet begrijpt. Het is een reflex waar je inschiet omdat ik je keer op keer terecht aanval op je pretentieuze gedrag.

De echt intelligente users van FOK begrijpen mijn beweegredenen en die waardering is me meer waard dan de mening van de unthinking majority.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69607394
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:25 schreef Florian_ het volgende:
Volgens mij begrijp je de essentie van mijn post niet, grapjurk.

Oh, en ik ben ook benieuwd welke 'echt intelligente users' dat zijn volgens jou.
Ik betwijfel ten zeerste of er überhaupt iets wat ook maar op een essentie lijkt in jouw post verscholen zit. Op het eerste gezicht lijkt het enkel op een verzuurde tirade tegen de grote boze wolf Emimich die met zijn misplaatste gedrag de orde verstoord. Wanneer men echter een scherpe blik op het stuk werpt dan blijkt die eerste indruk eigenlijk gewoon te kloppen, het lijkt wel of er een bepaalde angst bestaat om toe te geven dat iemand op bepaalde belangrijke gebieden beter is waardoor er voor de aanval gekozen wordt. Je hoeft mijn intelligentie niet te ontkennen hoor, die staat namelijk buiten kijf. Dat is geen misplaatste arrogantie, maar zelfkennis.
pi_69607418
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:28 schreef Syb-rund. het volgende:
Florian heeft niet zo veel te verbergen als jij, dus ik zou zeggen, hij is nog altijd geloofwaardiger dan jij bent als jij zoiets roept.
Mijn geloofwaardigheid doet niet ter zake.
pi_69607497
ik denk dat emimich ambtenaar is, die schrijven ook altijd heel veel dat eigelijk gewoon met 80% minder woorden kan
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69607531
Ik denk dat Emimich een mutant is.
pi_69607539
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat emimich ambtenaar is, die schrijven ook altijd heel veel dat eigelijk gewoon met 80% minder woorden kan
Wellicht ben ik nog geschikter om advocaat te worden dan bepaalde mensen die daadwerkelijk zo'n studie volgen.
pi_69607555
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat Emimich een mutant is.
Kom nou, MBO'ers zijn ook gewoon mensen.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:35:18 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69607565
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:34 schreef Emimich het volgende:

[..]

Wellicht ben ik nog geschikter om advocaat te worden dan bepaalde mensen die daadwerkelijk zo'n studie volgen.
Je hebt echt een hoge pet op van jezelf he
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 17:35:25 #261
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69607568
Zo, ben weer even terug want de wolken zijn opgekomen.
pi_69607586
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:35 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt echt een hoge pet op van jezelf he
Petten zijn beneden mijn stand.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:36:05 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69607587
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat emimich ambtenaar is, die schrijven ook altijd heel veel dat eigelijk gewoon met 80% minder woorden kan
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 17:36:26 #264
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69607595
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Mijn geloofwaardigheid doet niet ter zake.
jawel hoor, jij beweert tegen mij dat florian vmbo doet/ heeft gedaan
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69607606
Maar goed, niemand heeft iets aan die "dertien in een dozijn"-users op FOK. Dan kan je beter uitgesproken zijn zoals ik.
pi_69607613
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
jawel hoor, jij beweert tegen mij dat florian vmbo doet.
Nee, dat hij VMBO gedaan heeft.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:37:50 #267
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69607626
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik betwijfel ten zeerste of er überhaupt iets wat ook maar op een essentie lijkt in jouw post verscholen zit. Op het eerste gezicht lijkt het enkel op een verzuurde tirade tegen de grote boze wolf Emimich die met zijn misplaatste gedrag de orde verstoord. Wanneer men echter een scherpe blik op het stuk werpt dan blijkt die eerste indruk eigenlijk gewoon te kloppen, het lijkt wel of er een bepaalde angst bestaat om toe te geven dat iemand op bepaalde belangrijke gebieden beter is waardoor er voor de aanval gekozen wordt. Je hoeft mijn intelligentie niet te ontkennen hoor, die staat namelijk buiten kijf. Dat is geen misplaatste arrogantie, maar zelfkennis.
Neem jij jezelf nou echt serieus? Ik hoop oprecht voor je dat dit niet het geval is. Geen essentie in mijn post? Je weet wat een essentie neem ik aan? Je hebt vast het woordenboek nog naast je liggen, maar ik zal het even voor je neerpennen:

es·sen·tie de; v wezen, kern ve zaak

Kern van de zaak: Jij denkt slim te zijn, maar je posts bestaan eigenlijk uit lucht. Daarnaast vraag ik mij - nog steeds - oprecht af waarom je niet durft te vertellen welke studie je doet. Natuurlijk, je doet het zelf af alsof 'het niet nodig is om dat te vertellen', of dat je 'zelf al weet dat je intelligent bent'. Daar kom je mijns inziens niet echt goed mee weg. Als je zo stoer en elitair wilt doen en verbaal tegen Hbo'ers aan wilt schoppen dat ze 'minder zijn dan ik', mag je wel eens vertellen wat jij zoal doet in het dagelijks leven. Studeer je Lucht & Ruimtevaarttechniek in Delft? Prima, ik vind je dan nog steeds een lul, maar je hebt dan wel recht van spreken, aangezien je daadwerkelijk iets kunt. Bij jou blijkt dat helaas nergens uit.
Primum non nocere
  maandag 1 juni 2009 @ 17:38:15 #268
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69607634
Wat een discussie. _!
pi_69607668
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:23 schreef Emimich het volgende:

[..]

Het is erg gemakkelijk om al m'n posts als onzin te plaatsen terwijl je simpelweg de essentie ervan niet begrijpt. Het is een reflex waar je inschiet omdat ik je keer op keer terecht aanval op je pretentieuze gedrag.

De echt intelligente users van FOK begrijpen mijn beweegredenen en die waardering is me meer waard dan de mening van de unthinking majority.
Imposter Syndroom.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:39:44 #270
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69607678
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:38 schreef Marurk het volgende:
Wat een discussie. _!
SOG'en is faal.
Primum non nocere
pi_69607713
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:37 schreef Florian_ het volgende:
Neem jij jezelf nou echt serieus? Ik hoop oprecht voor je dat dit niet het geval is. Geen essentie in mijn post? Je weet wat een essentie neem ik aan? Je hebt vast het woordenboek nog naast je liggen, maar ik zal het even voor je neerpennen:

es·sen·tie de; v wezen, kern ve zaak

Kern van de zaak: Jij denkt slim te zijn, maar je posts bestaan eigenlijk uit lucht. Daarnaast vraag ik mij - nog steeds - oprecht af waarom je niet durft te vertellen welke studie je doet. Natuurlijk, je doet het zelf af alsof 'het niet nodig is om dat te vertellen', of dat je 'zelf al weet dat je intelligent bent'. Daar kom je mijns inziens echt goed mee weg. Als je zo stoer en elitair wilt doen en verbaal tegen Hbo'ers aan wilt schoppen dat ze 'minder zijn dan ik', mag je wel eens vertellen wat jij zoal doet in het dagelijks leven. Studeer je Lucht & Ruimtevaarttechniek in Delft? Prima, ik vind je dan nog steeds een lul, maar je hebt dan wel recht van spreken, aangezien je daadwerkelijk iets kunt. Bij jou blijkt dat helaas nergens uit.
Schijnbaar is er blijkbaar toch een essentie maar heb je nog een lap tekst nodig om deze uit te leggen. Hoogst opmerkelijk.

Mijn studie is irrelevant, ik blijf dezelfde poster ongeacht van het feit of mijn studie al dan niet bekend is. Ik heb er geen belang bij vanwege privacy-redenen om hier te vermelden welke studie ik doe, gelet op het aantal labiele users op FOK.

Als ik daadwerkelijk aan de universiteit zou studeren, of wellicht een HBO- c.q. MBO-studie zou doen dan doet dat niets af aan mijn posts. Het zou hooguit als een indicatie kunnen fungeren, niets meer en niets minder.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:41:39 #272
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69607735
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:38 schreef Marurk het volgende:
Wat een discussie. _!
Ik moet waarzegger worden
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:18 schreef onlogisch het volgende:
Oei, potentiele rellen.

* onlogisch popcorn pakt.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69607771
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:39 schreef 3lmo het volgende:
Imposter Syndroom.
Lol, dat is de omgekeerde wereld: tenminste van datgene waar ik van beschuldigd word.
quote:
The Impostor Syndrome, sometimes called Impostor Phenomenon or Fraud Syndrome, is a syndrome where sufferers are unable to internalize their accomplishments. It is not an officially recognized psychological disorder but has been the subject of numerous books and articles by psychologists and educators.

Regardless of what level of success they may have achieved in their chosen field of work or study or what external proof they may have of their competence, those with the syndrome remain convinced internally they do not deserve the success they have achieved and are actually frauds.
Proof of success is dismissed as luck, timing, or as a result of deceiving others into thinking they were more intelligent and competent than they believe themselves to be.
pi_69607776
Wat een heerlijke discussie dit.
pi_69607781
Een KLB-SC zonder meningsverschillen is geen KLB-SC.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:43:15 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69607783
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:

[..]

Schijnbaar is er blijkbaar Blijkbaar is er toch een essentie maar heb je nog een lap tekst nodig om deze uit te leggen. Hoogst opmerkelijk.

Mijn studie is irrelevant, ik blijf dezelfde poster ongeacht van het feit of mijn studie al dan niet bekend is. Ik heb er geen belang bij vanwege privacy-redenen om hier te vermelden welke studie ik doe, gelet op het aantal labiele users op FOK.

Als ik daadwerkelijk aan de universiteit zou studeren, of wellicht een HBO- c.q. MBO-studie zou doen dan doet dat niets af aan mijn posts. Het zou hooguit als een indicatie kunnen fungeren, niets meer en niets minder.
Je studie mag dan wel dikke 0wnage zijn, maar je zinsopbouw is niet zo denderend
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69607788
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijke discussie dit.
Dank U, dank U.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:43:35 #278
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69607797
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:39 schreef Florian_ het volgende:

[..]

SOG'en is faal.
Bwhehehe, true
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:

[..]

Schijnbaar is er blijkbaar toch een essentie maar heb je nog een lap tekst nodig om deze uit te leggen. Hoogst opmerkelijk.

Mijn studie is irrelevant, ik blijf dezelfde poster ongeacht van het feit of mijn studie al dan niet bekend is. Ik heb er geen belang bij vanwege privacy-redenen om hier te vermelden welke studie ik doe, gelet op het aantal labiele users op FOK.

Als ik daadwerkelijk aan de universiteit zou studeren, of wellicht een HBO- c.q. MBO-studie zou doen dan doet dat niets af aan mijn posts. Het zou hooguit als een indicatie kunnen fungeren, niets meer en niets minder.
Ja, maar als je dan MBO'ers/HBO'ers gaat bashen als je zelf een lager opleidingsniveau hebt, dan is dat wel
pi_69607810
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:34 schreef Emimich het volgende:

[..]

Kom nou, MBO'ers zijn ook gewoon mensen.
Klopt.
pi_69607812
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef onlogisch het volgende:
Je studie mag dan wel dikke 0wnage zijn, maar je zinsopbouw is niet zo denderend
Ik bouw de zinnen op zoals het me blieft, evenals dat ik ervoor kies om de taal te gebruiken die ik juist acht.
pi_69607826
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijke discussie dit.
Ik vind 'm echt ontzettend saai.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:45:07 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69607837
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:44 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik bouw de zinnen op zoals het me blieft, evenals dat ik ervoor kies om de taal te gebruiken die ik juist acht.
Ja maar dit soort vouten zie ik mbo'ers niet maken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69607839
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef Marurk het volgende:
Ja, maar als je dan MBO'ers/HBO'ers gaat bashen als je zelf een lager opleidingsniveau hebt, dan is dat wel
Het zou pas hypocriet zijn als dat alleen zou mogen wanneer je een hogere opleiding hebt voltooid of ermee bezig bent. Alsof dat je het recht zou geven om MBO'ers/HBO'ers te bekritiseren.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:45:28 #284
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69607843
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:

[..]

Schijnbaar is er blijkbaar toch een essentie maar heb je nog een lap tekst nodig om deze uit te leggen. Hoogst opmerkelijk.

Mijn studie is irrelevant, ik blijf dezelfde poster ongeacht van het feit of mijn studie al dan niet bekend is. Ik heb er geen belang bij vanwege privacy-redenen om hier te vermelden welke studie ik doe, gelet op het aantal labiele users op FOK.

Als ik daadwerkelijk aan de universiteit zou studeren, of wellicht een HBO- c.q. MBO-studie zou doen dan doet dat niets af aan mijn posts. Het zou hooguit als een indicatie kunnen fungeren, niets meer en niets minder.
ik vind het altijd wel mooi hoe jij ''totaal niet schuldig bent'' aan de stand van zaken .
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69607853
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:45 schreef onlogisch het volgende:
Ja maar dit soort vouten zie ik mbo'ers niet maken.
Die zullen inderdaad minder in dit soort situaties verzeild raken waarbij er daadwerkelijk een beroep wordt gedaan op hun vermogen tot het discussiëren op redelijk niveau.
pi_69607863
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het altijd wel mooi hoe jij ''totaal niet schuldig bent'' aan de stand van zaken .
Schuldig aan welke stand van zaken?
pi_69607876
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind 'm echt ontzettend saai.
Ander onderwerp?
  maandag 1 juni 2009 @ 17:47:45 #288
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69607896
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:46 schreef Emimich het volgende:

[..]

Schuldig aan welke stand van zaken?
je krijgt 2 dagdagpunten als je doorhebt op welke zin ik reageerde
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69607900
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik vind 'm echt ontzettend saai.
Das ook wel zo. Maargoed, het is in ieder geval íets.
pi_69607911
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:46 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ander onderwerp?
Heel graag noem eens iets?
pi_69607916
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:45 schreef Emimich het volgende:

[..]

Het zou pas hypocriet zijn als dat alleen zou mogen wanneer je een hogere opleiding hebt voltooid of ermee bezig bent. Alsof dat je het recht zou geven om MBO'ers/HBO'ers te bekritiseren.
Maar het zou raar zijn om te stellen dat je neerkijkt op MBO-ers als je zelf een MBO-er zou zijn, nietwaar?
pi_69607926
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:47 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Das ook wel zo. Maargoed, het is in ieder geval íets.
Ja maar dit gaat eigenlijk nergens meer over of wel dan?
pi_69607934
Spread the love around.
pi_69607937
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Maar het zou raar zijn om te stellen dat je neerkijkt op MBO-ers als je zelf een MBO-er zou zijn, nietwaar?
Ik kijk ook neer op sommige vwo'ers hoor
pi_69607948
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
Maar het zou raar zijn om te stellen dat je neerkijkt op MBO-ers als je zelf een MBO-er zou zijn, nietwaar?
Mwoah, op het eerste gezicht wel.
pi_69607952
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:42 schreef Emimich het volgende:

[..]

Lol, dat is de omgekeerde wereld: tenminste van datgene waar ik van beschuldigd word.
[..]


Het feit dat jij je eigen imago hebt geschept daar gelaten, ben jij diep van binnen onzeker om door de mand te vallen als iemand die eigenlijk ook maar 'gewoon' is. Je ontleent je identiteit aan (in jouw opzicht) fouten van anderen, waarmee jij jezelf boven hen kunt verheffen.
pi_69607957
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kijk ook neer op sommige vwo'ers hoor
En terecht.
pi_69607965
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
Heel graag noem eens iets?
De TT is al uitgemolken dus dat onderwerp valt af.
pi_69607975
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:50 schreef Emimich het volgende:

[..]

En terecht.
Nohh, wat is daar terecht aan?
  maandag 1 juni 2009 @ 17:51:06 #300
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69607985
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:

Mijn studie is irrelevant, ik blijf dezelfde poster ongeacht van het feit of mijn studie al dan niet bekend is. Ik heb er geen belang bij vanwege privacy-redenen om hier te vermelden welke studie ik doe, gelet op het aantal labiele users op FOK.
Wat een bullshitargument. Je hebt verder geen gegevens in je profiel staan, en in het dagelijks leven zul je vast niet zoveel 'elitaire bagger' produceren als op dit forum (hoop ik voor je omgeving). Daar kan men je dus ook niet door identificeren. Nonsens dat het vertellen van je studie (niet eens de stad) kan verraden wie je bent.
Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')