abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69606231
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

VVD ofzo of D66
wou al vvd stemmen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:52:00 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606267
De EU moet zeer grote veebedrijven (megastallen) verbieden.

Eens/Oneens?

Ik vind dit een lastige, toch maar op eens geklikt
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 16:54:01 #203
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69606327
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:52 schreef onlogisch het volgende:
De EU moet zeer grote veebedrijven (megastallen) verbieden.

Eens/Oneens?

Ik vind dit een lastige, toch maar op eens geklikt
Eens? Net alsof ze zoiets kunnen realiseren zonder dat de prijs van het vlees omhoog gaat.
Primum non nocere
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:55:39 #204
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606373
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Eens? Net alsof ze zoiets kunnen realiseren zonder dat de prijs van het vlees omhoog gaat.
Ik zeg ook niet dat het te realiseren is

Het is alleen mijn mening, alhoewle ik het een lastige vind
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:56:02 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606383
Trouwens :

Boven aan met stip D66

En helemaal onderaan vriend Geert
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69606408
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Je hebt nog steeds niet vertelt wat jij nou doet. Kom maar terug als je daar eens antwoord op geeft.
Ik ken je niet.
pi_69606416
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens :

Boven aan met stip D66

En helemaal onderaan vriend Geert
dat kan niet
jij bent voor feyenoord
feyenoord fans zijn mongolen
mongolen stemmen pvv
feyenoorders stemmen dus pvv
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69606418
al het geld van de eu moet naar nederland, leuk punt, zeker eens, maar is niet haalbaar daarom staat het ook niet als speerpunt van een partij op het programma
ben benieuwd naar de onderbouwing van dat punt, die veestallen kleiner maken
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:57:41 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606434
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef gers het volgende:

[..]

dat kan niet
jij bent voor feyenoord
feyenoord fans zijn mongolen
mongolen stemmen pvv
feyenoorders stemmen dus pvv
Oh sorry

Ik stem dan maar D66 PVV
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69606442
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
al het geld van de eu moet naar nederland, leuk punt, zeker eens, maar is niet haalbaar daarom staat het ook niet als speerpunt van een partij op het programma
ben benieuwd naar de onderbouwing van dat punt, die veestallen kleiner maken
Dierenbelang, duh.
pi_69606444
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oh sorry

Ik stem dan maar D66 PVV
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 1 juni 2009 @ 16:58:20 #212
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69606458
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik ken je niet.
slecht antwoord, emimich durft gewoon niet
mietje
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:58:56 #213
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69606478
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik ken je niet.
Als puntje bij paaltje komt ben je gewoon een watje, zelfs op internet.
Primum non nocere
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:59:16 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606486
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:58 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

slecht antwoord, emimich durft gewoon niet
mietje
Hij heeft vmbo gedaan, dat weet je toch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:59:46 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606503
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Als puntje bij paaltje komt ben je gewoon een watje, zelfs op internet.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69606550
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dierenbelang, duh.
kunnen we ook alle dierproeven wel verbieden
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:02:35 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606581
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:01 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

kunnen we ook alle dierproeven wel verbieden
Dat zou opzich wel een goede zaak zijn ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 17:03:06 #218
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69606601
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij heeft vmbo gedaan, dat weet je toch
dat lijkt me sterk
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69606646
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zou opzich wel een goede zaak zijn ja.
hebben we ook gelijk een oplossing voor het overschot aan mensen op de wereld

we kunnen ook een regel instellen dat mensen die tegen dierproeven zijn geen medicijnen meer krijgen, zou ook schelen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:05:06 #220
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69606656
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

dat lijkt me sterk
Nee hoor. Volgens mij doet hij MBO4 Elekrotechniek ofzo
Primum non nocere
pi_69606660
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

dat lijkt me sterk
er bestaan synoniemenwoordenboeken hoor, die kan elke vmbo'er kopen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:08:15 #222
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69606745
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Nee hoor. Volgens mij doet hij MBO4 Elekrotechniek ofzo
bron?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69606753
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
Als puntje bij paaltje komt ben je gewoon een watje, zelfs op internet.
Je hebt ook domme watjes met faalangst en dyslexie die met alle moeite van de wereld hun VMBO halen. Het type dat 5x over hun rijexamen doet vanwege hun gebrek aan zelfvertrouwen. Ik geef eerlijk toe: op dat type mens kijk ik neer.
pi_69606771
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:01 schreef swarmahoer het volgende:
kunnen we ook alle dierproeven wel verbieden
Ik ben er ook geen voorstander van, maar dat lijkt me de achterliggende gedachte.
pi_69606790
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Emimich het volgende:
Je hebt ook domme watjes met faalangst en dyslexie die met alle moeite van de wereld hun VMBO halen. Het type dat 5x over hun rijexamen doet vanwege hun gebrek aan zelfvertrouwen. Ik geef eerlijk toe: op dat type mens kijk ik neer.
Het absolute gebrek aan wiskundig inzicht niet te vergeten. Zo'n zielig hoopje mens heeft niets op een universiteit te zoeken.
pi_69606807
zelfingenomen mensen kijken op iemand neer, ambitieuze mensen kijken tegen iemand op
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69606813
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
er bestaan synoniemenwoordenboeken hoor, die kan elke vmbo'er kopen
En toch type je als een 3-jarige. Dan lijkt het erop dat kennis van de grammatica niet bij iedereen er ingeslagen kan worden.
pi_69606825
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
zelfingenomen mensen kijken op iemand neer, ambitieuze mensen kijken tegen iemand op
Het is eenzaam aan de top.
pi_69606839
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je hebt ook domme watjes met faalangst en dyslexie die met alle moeite van de wereld hun VMBO halen. Het type dat 5x over hun rijexamen doet vanwege hun gebrek aan zelfvertrouwen. Ik geef eerlijk toe: op dat type mens kijk ik neer.
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:01 schreef Emimich het volgende:

[..]

Proleten zoals jij beseffen niet dat ik me niet verheven voel boven andere mensen.
pi_69606855
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen voorstander van, maar dat lijkt me de achterliggende gedachte.
ik ben wel voorstander van dierproeven, )mits het niet voor make up of dat soort secundaire middelen is) aangezien hierdoor geneesmiddelen getest kunnen worden die (nog) niet op mensen getest kunnen worden

denk aan aids, malaria, kanker etc
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:12:42 #231
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69606870
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je hebt ook domme watjes met faalangst en dyslexie die met alle moeite van de wereld hun VMBO halen. Het type dat 5x over hun rijexamen doet vanwege hun gebrek aan zelfvertrouwen. Ik geef eerlijk toe: op dat type mens kijk ik neer.
het is niet goed om op jezelf neer te kijken he!
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69606887
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:12 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

het is niet goed om op jezelf neer te kijken he!
ter zelfreflectie
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:13:50 #233
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69606897
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:11 schreef 3lmo het volgende:

[..]


[..]


emimich kijkt teveel rondom 10 ja
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69606908
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:12 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel voorstander van dierproeven, )mits het niet voor make up of dat soort secundaire middelen is) aangezien hierdoor geneesmiddelen getest kunnen worden die (nog) niet op mensen getest kunnen worden

denk aan aids, malaria, kanker etc
Zeker voor het testen van geneesmiddelen ben ik daar ook voorstander van.
pi_69606920
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef Syb-rund. het volgende:
emimich kijkt teveel rondom 10 ja
Lol.
pi_69606930
ik ga bbq'en

  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:14:57 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606931
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:10 schreef Emimich het volgende:

[..]

En toch type je als een 3-jarige. Dan lijkt het erop dat kennis van de grammatica niet bij iedereen er ingeslagen kan worden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69606935
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:11 schreef 3lmo het volgende:

[..]


[..]
Twee prachtige uitspraken op een rijtje, mijn dank is groot.
pi_69606943
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:14 schreef onlogisch het volgende:
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:15:47 #240
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606955
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef Emimich het volgende:

[..]



Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 17:15:57 #241
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69606962
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga bbq'en

[ afbeelding ]
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:16:33 #242
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69606979
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

bron?
Bron? Emimich doet zelf toch ook niet aan bronnen? Al zijn meningen zijn feiten, en hij is koning terwijl de rest van FOK slechts gepeupel is. Je kunt het prima afleiden aan zijn postgedrag. Hij adoreert verscheidene users (Chrz2k en beauregard bijv.) en loopt als een hondje achter ze aan in discussies. Grappig is dat hij zelf nooit iets nuttigs inbrengt. Zijn posts hangen aan elkaar van onzin verpakt in een mooi elitair papiertje. Jammer dat er zo gemakkelijk doorheen te prikken valt. Als hij echt zo verheven en tof zou zijn, zou dat wel blijken uit zijn posts. Zo hebben users als GlowMouse en Scaurus wel daadwerkelijk iets te vertellen (en helpen ze ook users in SES en WGR topics). In tegenstelling tot Emimich scheppen ze echter niet op over hun opleiding, en geven ze deze ook nog eens vrij. Emimich durft niet eens te vertellen welke studie hij doet, maar roept wel het hardste dat Mbo en Hbo bagger is. Slim zijn? Prima. Slim proberen te zijn zonder dat het ergens uit blijkt? Triest.
Primum non nocere
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 17:18:35 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69607036
Oei, potentiele rellen.

* onlogisch popcorn pakt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 17:19:02 #244
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69607056
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:16 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Bron? Emimich doet zelf toch ook niet aan bronnen? Al zijn meningen zijn feiten, en hij is koning terwijl de rest van FOK slechts gepeupel is. Je kunt het prima afleiden aan zijn postgedrag. Hij adoreert verscheidene users (Chrz2k en beauregard bijv.) en loopt als een hondje achter ze aan in discussies. Grappig is dat hij zelf nooit iets nuttigs inbrengt. Zijn posts hangen aan elkaar van onzin verpakt in een mooi elitair papiertje. Jammer dat er zo gemakkelijk doorheen te prikken valt. Als hij echt zo verheven en tof zou zijn, zou dat wel blijken aan zijn posts. Zo hebben users als GlowMouse en Scaurus wel daadwerkelijk iets te vertellen (en helpen ze ook users in SES en WGR topics). In tegenstelling tot Emimich scheppen ze echter niet op over hun opleiding, en geven ze deze ook nog eens vrij. Emimich durft niet eens te vertellen welke studie hij doet, maar roept wel het hardste dat Mbo en Hbo bagger is. Slim zijn? Prima. Slim proberen te zijn zonder dat het ergens uit blijkt? Triest.
dat weet ik en daar ben ik het mee eens, maar vind je het erg als ik het niet geloofwaardig vind dat hij mbo doet
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69607146
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:16 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Bron? Emimich doet zelf toch ook niet aan bronnen? Al zijn meningen zijn feiten, en hij is koning terwijl de rest van FOK slechts gepeupel is. Je kunt het prima afleiden aan zijn postgedrag. Hij adoreert verscheidene users (Chrz2k en beauregard bijv.) en loopt als een hondje achter ze aan in discussies. Grappig is dat hij zelf nooit iets nuttigs inbrengt. Zijn posts hangen aan elkaar van onzin verpakt in een mooi elitair papiertje. Jammer dat er zo gemakkelijk doorheen te prikken valt. Als hij echt zo verheven en tof zou zijn, zou dat wel blijken uit zijn posts. Zo hebben users als GlowMouse en Scaurus wel daadwerkelijk iets te vertellen (en helpen ze ook users in SES en WGR topics). In tegenstelling tot Emimich scheppen ze echter niet op over hun opleiding, en geven ze deze ook nog eens vrij. Emimich durft niet eens te vertellen welke studie hij doet, maar roept wel het hardste dat Mbo en Hbo bagger is. Slim zijn? Prima. Slim proberen te zijn zonder dat het ergens uit blijkt? Triest.
goede post
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69607198
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:16 schreef Florian_ het volgende:
Bron? Emimich doet zelf toch ook niet aan bronnen? Al zijn meningen zijn feiten, en hij is koning terwijl de rest van FOK slechts gepeupel is. Je kunt het prima afleiden aan zijn postgedrag. Hij adoreert verscheidene users (Chrz2k en beauregard bijv.) en loopt als een hondje achter ze aan in discussies. Grappig is dat hij zelf nooit iets nuttigs inbrengt. Zijn posts hangen aan elkaar van onzin verpakt in een mooi elitair papiertje. Jammer dat er zo gemakkelijk doorheen te prikken valt. Als hij echt zo verheven en tof zou zijn, zou dat wel blijken uit zijn posts. Zo hebben users als GlowMouse en Scaurus wel daadwerkelijk iets te vertellen (en helpen ze ook users in SES en WGR topics). In tegenstelling tot Emimich scheppen ze echter niet op over hun opleiding, en geven ze deze ook nog eens vrij. Emimich durft niet eens te vertellen welke studie hij doet, maar roept wel het hardste dat Mbo en Hbo bagger is. Slim zijn? Prima. Slim proberen te zijn zonder dat het ergens uit blijkt? Triest.
Het is erg gemakkelijk om al m'n posts als onzin te plaatsen terwijl je simpelweg de essentie ervan niet begrijpt. Het is een reflex waar je inschiet omdat ik je keer op keer terecht aanval op je pretentieuze gedrag.

De echt intelligente users van FOK begrijpen mijn beweegredenen en die waardering is me meer waard dan de mening van de unthinking majority.
pi_69607212
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:19 schreef Syb-rund. het volgende:
dat weet ik en daar ben ik het mee eens, maar vind je het erg als ik het niet geloofwaardig vind dat hij mbo doet
Zou je het geloofwaardig vinden als ik zou zeggen dat Florian VMBO gedaan heeft?
  maandag 1 juni 2009 @ 17:25:04 #248
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69607247
Volgens mij begrijp je de essentie van mijn post niet, grapjurk.

Oh, en ik ben ook benieuwd welke 'echt intelligente users' dat zijn volgens jou.
Primum non nocere
pi_69607293
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:25 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

de OP nog maar eens, is hij te moeilijk vraag ik me af
Pannenkoek.
pi_69607324
vertaling in jip en janneketaal
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:23 schreef Emimich het volgende:

[..]

Het is erg gemakkelijk om al m'n posts als onzin te plaatsen terwijl je simpelweg de essentie ervan niet begrijpt. Het is een reflex waar je inschiet omdat ik je keer op keer terecht aanval op je pretentieuze gedrag.
je zeikt mn posts af omdat je ze niet snapt
quote:
De echt intelligente users van FOK begrijpen mijn beweegredenen en die waardering is me meer waard dan de mening van de unthinking majority.
de slimme fokkers begrijpen mij teminste
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')