abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69604229
quote:
Nou, vooruit. Maar ja, dat gebeurde ondermeer met een trommel. Zij wel? Ja, zij wel! En onder het ‘genot’ van een sloot bier uit blikjes. Zij wel? Ja, zij wel!
quote:
Dat was geen slechte keus, want bij het eindsignaal werden rokende en stinkende fakkels ontstoken. Wat? Vuurwerk? Zij wel? Ja, zij wel! Het is te hopen dat de FEB of de NBB een forse boete uitdeelt voor dit ‘fangedrag’ en de club tevens vraagt, waarom er zo belachelijk werd gecontroleerd onder echte fans en gewone basketballliefhebbers.
Boehoeee
pi_69604332
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je stemt SP want je bent conservatief én anti-Europa? Ik had toch wel verwacht dat jij wat ruimdenkender was.
Liever niet teveel bemoeienis van Europa nee. Frankrijk en Duitsland hoeven niet te beslissen wat er in Nederland gebeurt. Ben verder niet conservatief nee. SP toch ook niet?
pi_69604372
Mensen die niks van Europa moeten
AJAX AMSTERDAM!
  maandag 1 juni 2009 @ 15:43:49 #154
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69604418
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe lief.
die met die krullen zou zo mijn mattie kunnen zijn
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:44:54 #155
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69604447
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef bloodysunday het volgende:
Mensen die niks van Europa moeten
regeringleiders die steeds meer onze privacy inperken onder het mom terrorismebestrijding
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69604522
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

die met die krullen zou zo mijn mattie kunnen zijn
Het is mijn mattie al nohh.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_69604530
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:44 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

regeringleiders die steeds meer onze privacy inperken onder het mom terrorismebestrijding

Ja maar dat gebeurd nationaal ook..
AJAX AMSTERDAM!
pi_69604613
wie wil mijn kamer opruimen?
pi_69604665
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Liever niet teveel bemoeienis van Europa nee. Frankrijk en Duitsland hoeven niet te beslissen wat er in Nederland gebeurt. Ben verder niet conservatief nee. SP toch ook niet?
Jawel, want de SP is een partij bij uitstek die ervoor kiest om tegen de meeste veranderingen te zijn. Niet voor niets hebben ze een reputatie als "nee-partij" opgebouwd, dat noem ik dan conservatief.

Ik ben een voorstander van verder gaande Europese samenwerking op basis van de vele voordelen die het met zich meebrengt. In een wereld waar supermachten als Amerika, India, China etc. aan het ontstaan zijn kan Europa het zich niet meer veroorloven om met 30 landen individueel beleid te voeren.
pi_69604701
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
wie wil mijn kamer opruimen?
Wat krijg ik ervoor?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69604709
Studielink is een stinkprogramma
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69604723
Waarom hebben ze ooit de IB-groep en studielink bedacht?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69604744
Ik deed de stemwijzer, en ik heb met alle partijen bijna evenveel overeenkomsten !
Maar bovenaan de Partij voor de Europese politiek, a-ha.
pi_69604791
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef Emimich het volgende:

[..]

Jawel, want de SP is een partij bij uitstek die ervoor kiest om tegen de meeste veranderingen te zijn. Niet voor niets hebben ze een reputatie als "nee-partij" opgebouwd, dat noem ik dan conservatief.

Ik ben een voorstander van verder gaande Europese samenwerking op basis van de vele voordelen die het met zich meebrengt. In een wereld waar supermachten als Amerika, India, China etc. aan het ontstaan zijn kan Europa het zich niet meer veroorloven om met 30 landen individueel beleid te voeren.
Ja oke, op die manier. Ik dacht meer bepaalde standpunten, homohuwelijk en abortus enzo. Wat dat betreft zijn ze niet conservatief.

Heb je gelijk in, maar Nederland is een klein land. Wanneer Europese samenwerking erg ver gaat heeft Nederland steeds minder te zeggen, en zullen vooral de grotere landen beslissen wat er in Nederland, en in de andere landen, gaat gebeuren.

Overigens ben ik helemaal geen SP fan hoor, verre van eigenlijk. Toevallig komen mijn standpunten en die van de SP voor de Europese verkiezingen toevallig overeen.
pi_69604793
Partij voor de Europese Politiek..
Klinkt interessant.
Nog nooit van gehoord.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69604814
Politiek
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 1 juni 2009 @ 16:00:56 #167
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69604851
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:47 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Het is mijn mattie al nohh.
hey psst, afro exchange?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69604880
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja oke, op die manier. Ik dacht meer bepaalde standpunten, homohuwelijk en abortus enzo. Wat dat betreft zijn ze niet conservatief.

Heb je gelijk in, maar Nederland is een klein land. Wanneer Europese samenwerking erg ver gaat heeft Nederland steeds minder te zeggen, en zullen vooral de grotere landen beslissen wat er in Nederland, en in de andere landen, gaat gebeuren.

Overigens ben ik helemaal geen SP fan hoor, verre van eigenlijk. Toevallig komen mijn standpunten en die van de SP voor de Europese verkiezingen toevallig overeen.
Ik denk dat de eenwording van Europa een niet te stoppen proces is. Dan kan je beter ervoor zorgen dat zo'n proces het meest op jouw manier gaat dan proberen de hakken in het zand te zatten. De Nederlandse economie is nu al volledig afhankelijk van het buitenland, in dat opzicht bestaat de grens eigenlijk niet meer.
pi_69604952
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:01 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik denk dat de eenwording van Europa een niet te stoppen proces is. Dan kan je beter ervoor zorgen dat zo'n proces het meest op jouw manier gaat dan proberen de hakken in het zand te zatten. De Nederlandse economie is nu al volledig afhankelijk van het buitenland, in dat opzicht bestaat de grens eigenlijk niet meer.
Europese samenwerking wat economie betreft heb ik ook niets tegen hoor. Nederland is sowieso inderdaad al afhankelijk van veel landen, voor de grote export enzo. Alleen dingen als bijvoorbeeld in elk land dezelfde regels m.b.t asielprocedure, dezelfde belastingen, etc. zie ik niet zo zitten.
pi_69604986
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat krijg ik ervoor?
schouderklopje
pi_69604987
Kanker, ik heb de hik
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69605013
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
Dan is dit de laatste reactie op jou van mij. Ik heb een vreselijke hekel aan kortzichtige mensen die denken dat ze mensen kénnen op basis van een paar posts. Ik spuug op je. Ik hoop je ook niet meer in het volgende topic tegen te komen..
Score.
pi_69605034
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

hey psst, afro exchange?
No way
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_69605052
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:05 schreef Smart_ass het volgende:
Europese samenwerking wat economie betreft heb ik ook niets tegen hoor. Nederland is sowieso inderdaad al afhankelijk van veel landen, voor de grote export enzo. Alleen dingen als bijvoorbeeld in elk land dezelfde regels m.b.t asielprocedure, dezelfde belastingen, etc. zie ik niet zo zitten.
Ja, dat ligt natuurlijk precair. Qua asielprocedure ben ik er wel voorstander van, ervan uitgaande dat er voor een niet al te gekke procedure gekozen wordt maar overal dezelfde belastingen zal er de komende tientallen jaren niet inzitten. Daar moet namelijk een echte superstaat voor zijn om zoiets af te spreken, dat zou echt revolutionair zijn.
pi_69605057
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

No way
Nog heul geen lowlandsnamen bekend gemaakt he?
pi_69605070
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

schouderklopje
Minimaal een raketje
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69605078
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ja, dat ligt natuurlijk precair. Qua asielprocedure ben ik er wel voorstander van, ervan uitgaande dat er voor een niet al te gekke procedure gekozen wordt maar overal dezelfde belastingen zal er de komende tientallen jaren niet inzitten. Daar moet namelijk een echte superstaat voor zijn om zoiets af te spreken, dat zou echt revolutionair zijn.
Gewoon in heel Europa een asielprocedure ala Zwitserland.
pi_69605106
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker, ik heb de hik
Dan moet je je afvragen wat je gisteren hebt gegeten en die dag ervoor en die dag daarvoor.

Dat helpt bij mij tenminste, maar ik spoor toch niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69605123
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Minimaal een raketje
hm.. oke. Dan neem ik een peer ijsje
pi_69605154
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

hm.. oke. Dan neem ik een peer ijsje
Festini
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69605178
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
Gewoon in heel Europa een asielprocedure ala Zwitserland.
Inderdaad, één groot hek om Europa heen. Een paar generaties later doorfokken en dan zijn we allemaal van die rednecks.
pi_69605183
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nog heul geen lowlandsnamen bekend gemaakt he?
Nog heul geen toffe.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:16:49 #183
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69605270
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Score.
ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiep
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69605324
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad, één groot hek om Europa heen. Een paar generaties later doorfokken en dan zijn we allemaal van die rednecks.
Nah das ook een beetje overdreven, maar het mag gerust wat minder.
pi_69605335
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:13 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nog heul geen toffe.
Ik hoop Radiohead op zaterdag. Niet dat het gaat gebeuren ofzo, maartoch.
pi_69605409
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:19 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik hoop Radiohead op zaterdag. Niet dat het gaat gebeuren ofzo, maartoch.
Dan laat ik me ombouwen en voer auto fellatio uit
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:24:28 #187
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69605470
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dan laat ik me ombouwen en voer auto fellatio uit
hey wd, welke opties zitten er tegenwoordig bij de subscriber optie van last.fm
ik weet dat er een laatste bezoeker stat is, maar wat heb je nog meer?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69605587
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiep
Ik vind wel meer jammer.
pi_69605848
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:28 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik vind wel meer jammer.
De derde wereldoorlog.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69605900
Pff nou ik ga maar eens douchen. !
pi_69605983
hallo sletjes
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69606000
owja ik moet niet vergeten de pvv te stemmen
AUSLANDERS ERAUS!!! einzs
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 1 juni 2009 @ 16:42:25 #193
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69606027
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiep
Als hij nou nog met goeie argumenten en onderbouwingen zou komen, maar da's ook niet echt het geval.
Primum non nocere
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:43:20 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606049
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef gers het volgende:
owja ik moet niet vergeten de pvv te stemmen
AUSLANDERS ERAUS!!! einzs
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69606141
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
Als hij nou nog met goeie argumenten en onderbouwingen zou komen, maar da's ook niet echt het geval.
Laat het nadenken over argumenten en onderbouwingen nou maar niet aan HBO'ers zoals jij over.
pi_69606160
maare even serieus wat moet ik stemmen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69606166
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

hey wd, welke opties zitten er tegenwoordig bij de subscriber optie van last.fm
ik weet dat er een laatste bezoeker stat is, maar wat heb je nog meer?
Radio
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_69606177
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:48 schreef gers het volgende:
maare even serieus wat moet ik stemmen
Niet.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:48:51 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606185
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:48 schreef gers het volgende:
maare even serieus wat moet ik stemmen
VVD ofzo of D66
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 16:49:07 #200
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69606192
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:47 schreef Emimich het volgende:

[..]

Laat het nadenken over argumenten en onderbouwingen nou maar niet aan HBO'ers zoals jij over.
Je hebt nog steeds niet vertelt wat jij nou doet. Kom maar terug als je daar eens antwoord op geeft.
Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')