abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69602308
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:26 schreef Florian_ het volgende:
VVD of D66 --> Waarschijnlijk D66, stem normaliter VVD
Ik begin mijn keuze te heroverwegen.
pi_69602321
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Emimich het volgende:

[..]

De Stage-SC is trouwens een leuk topic geworden.
Ooh die had ik nog niet bekeken vandaag, er staan zoveel SC's in m'n AT !
Maar het was er vannacht zeker gezellig ja !
  maandag 1 juni 2009 @ 14:30:36 #103
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69602326
ik heb weer kenker gekweekt in de zon
pi_69602346
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh die had ik nog niet bekeken vandaag, er staan zoveel SC's in m'n AT !
Maar het was er vannacht zeker gezellig ja !
Ik heb weer even voor de sfeer gezorgd.
pi_69602356
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Marurk het volgende:
ik heb weer kenker gekweekt in de zon
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan verbranden.
  maandag 1 juni 2009 @ 14:35:39 #106
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69602457
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Emimich het volgende:

[..]

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan verbranden.
Ja, maar vaak is het te laat voordat je er erg in hebt.
Het is niet gemakkelijk te voorkomen met dit weer, of je moet binnen blijven (maar dat wil ik niet).
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 14:39:52 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69602565
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Emimich het volgende:

[..]

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan verbranden.
Eens met klacht
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 14:40:16 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69602575
Oh en ik stem trouwens PVV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69602621
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Emimich het volgende:

[..]

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan verbranden.
Inderdaad vorig jaar was de ene helft van m'n lichaam verbrand echt hilarisch, heb ik zelfs nog een foto van gepost geloof ik.
pi_69602641
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:35 schreef Marurk het volgende:
Ja, maar vaak is het te laat voordat je er erg in hebt.
Het is niet gemakkelijk te voorkomen met dit weer, of je moet binnen blijven (maar dat wil ik niet).
Inderdaad, of je voetbalt met een haarband omdat je half-lange haren natuurlijk in model moeten blijven. Denk zelf de gevolgen maar in.
pi_69602650
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaad vorig jaar was de ene helft van m'n lichaam verbrand echt hilarisch, heb ik zelfs nog een foto van gepost geloof ik.
Dit schreeuwt om de zoekfunctie.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 14:45:38 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69602699
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:43 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dit schreeuwt om de zoekfunctie.
Ik ben ook wel benieuwd naar die pics ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 14:46:40 #113
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69602726
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Inderdaad vorig jaar was de ene helft van m'n lichaam verbrand echt hilarisch, heb ik zelfs nog een foto van gepost geloof ik.
Pics
pi_69602812
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:43 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dit schreeuwt om de zoekfunctie.
Ik had 'm binnen 5 minuten gevonden !
  maandag 1 juni 2009 @ 14:51:04 #115
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69602849
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik had 'm binnen 5 minuten gevonden !
Post ze maar dan (PM kan ook)
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 14:54:03 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69602938
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef Marurk het volgende:

[..]

Post ze maar dan (PM kan ook)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69602978
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef Marurk het volgende:

[..]

Post ze maar dan (PM kan ook)
Of je doet zelf even moeite
  maandag 1 juni 2009 @ 14:58:51 #118
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69603065
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Of je doet zelf even moeite
Topless Bikini op het balkon lig weer!
Ik ga weer terug, nu met koel drankje.
pi_69603076
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had 'm binnen 5 minuten gevonden !
Zucht.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:01:20 #120
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69603121
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Of je doet zelf even moeite
Kan het niet vinden.
Anyway, ik ga weer even naar buiten.
pi_69603169
Ik luister Oasis. Wie schiet me af?
  maandag 1 juni 2009 @ 15:04:12 #122
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69603198
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:03 schreef Emimich het volgende:
Ik luister Oasis. Wie schiet me af?
Wonderwall
  maandag 1 juni 2009 @ 15:04:28 #123
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69603204
Ben weg nu.
pi_69603215
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Topless Bikini op het balkon lig weer!
Ik ga weer terug, nu met koel drankje.
Ja ik ben nog te lui om naar buiten te gaan maar veel plezier in het zonnetje !
pi_69603228
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef Marurk het volgende:
Wonderwall
Inderdaad.
pi_69603254
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:03 schreef Emimich het volgende:
Ik luister Oasis. Wie schiet me af?
Cause maybeeeeeeeeee, you're gonna be the one that saves meeeeeeeeeeeeeeeeee.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:06:10 #127
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69603257
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik ben nog te lui om naar buiten te gaan maar veel plezier in het zonnetje !
Je moet wel een beetje bruin worden
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 15:08:34 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69603330
Als mn poker klaar is ga ik ook maar even in de tuin liggen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69603401
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
Cause maybeeeeeeeeee, you're gonna be the one that saves meeeeeeeeeeeeeeeeee.
Smerig accent.
pi_69603452
Ik ben een soort magneet voor minderjarige meisjes.

Onze bebrilde, puisterige fopneger.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 15:14:46 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69603528
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69603558
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Marurk het volgende:

[..]

Je moet wel een beetje bruin worden
Weet ik maar daar ga ik naar Spanje voor over anderhalve maand.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 15:16:22 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69603581
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Weet ik maar daar ga ik naar Spanje voor over anderhalve maand.
Dan kan je toch beter een "bodempje" hebben. Anders ben je straks 2 dagen in Spanje en kan je een week de zon niet in omdat je zo verbrand bent
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69603692
BT ZORGT VOOR ASSOCIATIES OVER JAN SMIT!!!11!1!1!11111
pi_69603726
ik ga d66 stemmen kwam uit diverse stemwijzers
en een goede search vind je hier

http://www.thuisserver.net/foksearch/
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69603733
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan kan je toch beter een "bodempje" hebben. Anders ben je straks 2 dagen in Spanje en kan je een week de zon niet in omdat je zo verbrand bent
I know, maar ik woon vlak bij het strand dus zodra al m'n examens af zijn en m'n vrienden leven in vrijheid zal ik daar genoeg tijd gaan doorbrengen !
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:20 schreef Emimich het volgende:
BT ZORGT VOOR ASSOCIATIES OVER JAN SMIT!!!11!1!1!11111
Het is een hele lieve meid !
pi_69603740
nergens zin in vandaag.
pi_69603776


Hoe lief.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_69603814
Sekstopic
AJAX AMSTERDAM!
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 15:25:25 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69603854
Even in de tuin liggen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69603973
Hihi, ik zo die stemwijzer gedaan, komen er van die uberlinkse partijen uit.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:33:15 #142
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69604055
Bij de goden, dat internethelden topic
Sneu vs. sneu
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69604098
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi, ik zo die stemwijzer gedaan, komen er van die uberlinkse partijen uit.
is dat stemmen morgen nou al?
pi_69604103
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
Bij de goden, dat internethelden topic
Sneu vs. sneu
Bazentopic.
pi_69604134
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

is dat stemmen morgen nou al?
Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.
pi_69604138
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga d66 stemmen kwam uit diverse stemwijzers
Al mijn 397 Nemesissen gaan op dezelfde partij als ik stemmen.
pi_69604164
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.
sp
pi_69604170
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.
Je stemt SP want je bent conservatief én anti-Europa? Ik had toch wel verwacht dat jij wat ruimdenkender was.
pi_69604192
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Het is een hele lieve meid !
Eigenlijk is het al het toppunt van een gebrek aan beschaving dat ik dat nummer überhaupt ken.
pi_69604208
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe lief.
Het heeft wel iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')