Succesquote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoer.
Beschouw al mijn PM's van deze nacht als niet verzonden.
Lach er maar om, je weet niet wat je mist.quote:
Dit schreeuwt gewoon om Rape me van Nirvana. In de toekomst zal je vol weemoed terugdenken aan alle gouden kansen die je op FOK hebt laten liggen en zal je eenzaam sterven terwijl alle witte internetridders op ieder gebied hun hoogtepunt hebben bereikt.quote:
Mijn tekst, wat doe je?quote:Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
Lach er maar om, je weet niet wat je mist.
Helaas niet neequote:Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lach er maar om, je weet niet wat je mist.
Jaaaa, dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit schreeuwt gewoon om Rape me van Nirvana. In de toekomst zal je vol weemoed terugdenken aan alle gouden kansen die je op FOK hebt laten liggen en zal je eenzaam sterven terwijl alle witte internetridders op ieder gebied hun hoogtepunt hebben bereikt.
Vleeschlijke lusten zijn toch inferieur aan de ratio.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:18 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaaa, dat denk ik ook ja.
Kom maar 'ns langs, dan zuig ik het levenslicht uit je ogen. Zoals SHE dat ooit zo mooi verwoordde.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vleeschlijke lusten zijn toch inferieur aan de ratio.
Je bent een hoer, je bent een hoer. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:20 schreef Breathtaking het volgende:
Kom maar 'ns langs, dan zuig ik het levenslicht uit je ogen. Zoals SHE dat ooit zo mooi verwoordde.
Ik zei toch niet dat je ervoor moest betalen?quote:Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent een hoer, je bent een hoer. Gefeliciteerd.
Dat hoefde je ook niet te zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei toch niet dat je ervoor moest betalen?
Natte droom.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welterusten liefjewel over mij dromen he!
Vrij vet voor zijn leeftijd jaquote:Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)aa60bba1b27ea452501a
Fotosynthese
+ Centraal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag niet stemmen, hihihihi.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef 3lmo het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
Baseer je je op stem volledig op de Europese standpunten van een partij of ook op de huidige gang van zaken in de vaderlandse politiek?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef 3lmo het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
Baby.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag niet stemmen, hihihihi.
Beide.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Baseer je je op stem volledig op de Europese standpunten van een partij of ook op de huidige gang van zaken in de vaderlandse politiek?
Ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef 3lmo het volgende:
Beide.
Mee eensquote:Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.![]()
Daarom kies ik ook voor D'66 omdat ze een van de meest pro-Europese partijen zijn en omdat Pechtold de laatste tijd erg sterk uit de verf komt. Sowieso had ik eigenlijk als liberaal maar de keuze uit 3 partijen: GL, D'66 en de VVD. Groenlinks bestaat teveel uit idealistische geitensokken en de VVD is een stuurloos schip zonder visie noch leiderschap.
ik ga kut inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |