abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69594309
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Op jou na natuurlijk !
pi_69594313
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef Emimich het volgende:

[..]

Die scalp bemacht ik nog wel. Ooit.
Succes
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bummer.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef Emimich het volgende:

[..]

Hoer.

Beschouw al mijn PM's van deze nacht als niet verzonden.
!
pi_69594319
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:14 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Succes
[..]


[..]

!
Lach er maar om, je weet niet wat je mist.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69594322
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:14 schreef Breathtaking het volgende:
!
Dit schreeuwt gewoon om Rape me van Nirvana. In de toekomst zal je vol weemoed terugdenken aan alle gouden kansen die je op FOK hebt laten liggen en zal je eenzaam sterven terwijl alle witte internetridders op ieder gebied hun hoogtepunt hebben bereikt.
pi_69594324
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
Lach er maar om, je weet niet wat je mist.
Mijn tekst, wat doe je?
pi_69594331
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef Emimich het volgende:

[..]

Mijn tekst, wat doe je?
Ik vat het ff samen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69594335
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Lach er maar om, je weet niet wat je mist.
Helaas niet nee !
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:16 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dit schreeuwt gewoon om Rape me van Nirvana. In de toekomst zal je vol weemoed terugdenken aan alle gouden kansen die je op FOK hebt laten liggen en zal je eenzaam sterven terwijl alle witte internetridders op ieder gebied hun hoogtepunt hebben bereikt.
Jaaaa, dat denk ik ook ja.
pi_69594341
En nu ga is slapen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69594349
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:18 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaaa, dat denk ik ook ja.
Vleeschlijke lusten zijn toch inferieur aan de ratio.
pi_69594354
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:18 schreef LudoSanders het volgende:
En nu ga is slapen.
Is ook ja.

Welterusten allemaal !
pi_69594356
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:19 schreef Emimich het volgende:

[..]

Vleeschlijke lusten zijn toch inferieur aan de ratio.
Kom maar 'ns langs, dan zuig ik het levenslicht uit je ogen. Zoals SHE dat ooit zo mooi verwoordde.
pi_69594362
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:20 schreef Breathtaking het volgende:
Kom maar 'ns langs, dan zuig ik het levenslicht uit je ogen. Zoals SHE dat ooit zo mooi verwoordde.
Je bent een hoer, je bent een hoer. Gefeliciteerd.
  maandag 1 juni 2009 @ 03:21:33 #63
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69594371
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:19 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Is ook ja.

Welterusten allemaal !
Slaap lekker lekker ding!
pi_69594373
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je bent een hoer, je bent een hoer. Gefeliciteerd.
Ik zei toch niet dat je ervoor moest betalen?
pi_69594376
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Slaap lekker lekker ding!
Welterusten liefje wel over mij dromen he!
pi_69594410
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei toch niet dat je ervoor moest betalen?
Dat hoefde je ook niet te zeggen.
pi_69594416
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:26 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dat hoefde je ook niet te zeggen.
Touché! Nou, nu ben ik echt weg !
  maandag 1 juni 2009 @ 03:30:52 #68
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_69594436
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Welterusten liefje wel over mij dromen he!
Natte droom.
pi_69596454
Oeh seks
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69596484
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)aa60bba1b27ea452501a

Fotosynthese

+ Centraal
Vrij vet voor zijn leeftijd ja
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69597895
brrrr

lijkt wel alsof ik nu nog een kater heb
pi_69598420
Wat een enerverende posts, zeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69598443
Goed topic gisteravond.
pi_69598882
HALLO
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69598947
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:21 schreef 3lmo het volgende:
Elitaire internet helden.

Leuk topic.
Niet.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 12:38:25 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69599114
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:32 schreef Emimich het volgende:

[..]

Niet.
Jawel
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 12:42:48 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69599226
Mja, de rek is er wel een beetje uit nu
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69599297
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Mja, de rek is er wel een beetje uit nu
Het is wachten op het slotje.
pi_69599449
Het levende lijk van FOK basht mij.
pi_69601330
Tvp.
pi_69601740
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
pi_69601828
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:30 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Natte droom.
Hoe was je droom?
pi_69601855
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef 3lmo het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
Ik mag niet stemmen, hihihihi.
pi_69601870
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef 3lmo het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
Baseer je je op stem volledig op de Europese standpunten van een partij of ook op de huidige gang van zaken in de vaderlandse politiek?
pi_69601882
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag niet stemmen, hihihihi.
Baby.
pi_69601955
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef Emimich het volgende:

[..]

Baby.
Tsja !
  maandag 1 juni 2009 @ 14:20:01 #89
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69602001
tvp
pi_69602030
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef Emimich het volgende:

[..]

Baseer je je op stem volledig op de Europese standpunten van een partij of ook op de huidige gang van zaken in de vaderlandse politiek?
Beide.
pi_69602142
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef 3lmo het volgende:
Beide.
Ik eigenlijk ook.

Daarom kies ik ook voor D'66 omdat ze een van de meest pro-Europese partijen zijn en omdat Pechtold de laatste tijd erg sterk uit de verf komt. Sowieso had ik eigenlijk als liberaal maar de keuze uit 3 partijen: GL, D'66 en de VVD. Groenlinks bestaat teveel uit idealistische geitensokken en de VVD is een stuurloos schip zonder visie noch leiderschap.
pi_69602179
hai
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69602183
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.

Daarom kies ik ook voor D'66 omdat ze een van de meest pro-Europese partijen zijn en omdat Pechtold de laatste tijd erg sterk uit de verf komt. Sowieso had ik eigenlijk als liberaal maar de keuze uit 3 partijen: GL, D'66 en de VVD. Groenlinks bestaat teveel uit idealistische geitensokken en de VVD is een stuurloos schip zonder visie noch leiderschap.
Mee eens
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 1 juni 2009 @ 14:26:04 #94
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69602194
VVD of D66 --> Waarschijnlijk D66, stem normaliter VVD
Primum non nocere
pi_69602208
sowieso pro europa.
Normaal vvd maar is het niet helemaal meer de laatste tijd

En mensen die wilders stemmen
pi_69602230
ik ga politiek in
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69602250
ik ga tuin in
pi_69602269
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga tuin in
ik ga kut in
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69602279
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef dagdag het volgende:

[..]

ik ga kut in
pi_69602299
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
Tsja !
De Stage-SC is trouwens een leuk topic geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')