abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69598882
HALLO
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69598947
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:21 schreef 3lmo het volgende:
Elitaire internet helden.

Leuk topic.
Niet.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 12:38:25 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69599114
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:32 schreef Emimich het volgende:

[..]

Niet.
Jawel
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 12:42:48 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69599226
Mja, de rek is er wel een beetje uit nu
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69599297
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Mja, de rek is er wel een beetje uit nu
Het is wachten op het slotje.
pi_69599449
Het levende lijk van FOK basht mij.
pi_69601330
Tvp.
pi_69601740
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
pi_69601828
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:30 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Natte droom.
Hoe was je droom?
pi_69601855
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef 3lmo het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
Ik mag niet stemmen, hihihihi.
pi_69601870
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef 3lmo het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
Baseer je je op stem volledig op de Europese standpunten van een partij of ook op de huidige gang van zaken in de vaderlandse politiek?
pi_69601882
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag niet stemmen, hihihihi.
Baby.
pi_69601955
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef Emimich het volgende:

[..]

Baby.
Tsja !
  maandag 1 juni 2009 @ 14:20:01 #89
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69602001
tvp
pi_69602030
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef Emimich het volgende:

[..]

Baseer je je op stem volledig op de Europese standpunten van een partij of ook op de huidige gang van zaken in de vaderlandse politiek?
Beide.
pi_69602142
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef 3lmo het volgende:
Beide.
Ik eigenlijk ook.

Daarom kies ik ook voor D'66 omdat ze een van de meest pro-Europese partijen zijn en omdat Pechtold de laatste tijd erg sterk uit de verf komt. Sowieso had ik eigenlijk als liberaal maar de keuze uit 3 partijen: GL, D'66 en de VVD. Groenlinks bestaat teveel uit idealistische geitensokken en de VVD is een stuurloos schip zonder visie noch leiderschap.
pi_69602179
hai
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69602183
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.

Daarom kies ik ook voor D'66 omdat ze een van de meest pro-Europese partijen zijn en omdat Pechtold de laatste tijd erg sterk uit de verf komt. Sowieso had ik eigenlijk als liberaal maar de keuze uit 3 partijen: GL, D'66 en de VVD. Groenlinks bestaat teveel uit idealistische geitensokken en de VVD is een stuurloos schip zonder visie noch leiderschap.
Mee eens
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 1 juni 2009 @ 14:26:04 #94
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69602194
VVD of D66 --> Waarschijnlijk D66, stem normaliter VVD
Primum non nocere
pi_69602208
sowieso pro europa.
Normaal vvd maar is het niet helemaal meer de laatste tijd

En mensen die wilders stemmen
pi_69602230
ik ga politiek in
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69602250
ik ga tuin in
pi_69602269
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga tuin in
ik ga kut in
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69602279
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef dagdag het volgende:

[..]

ik ga kut in
pi_69602299
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
Tsja !
De Stage-SC is trouwens een leuk topic geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')