Ik mag niet stemmen, hihihihi.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef 3lmo het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
Baseer je je op stem volledig op de Europese standpunten van een partij of ook op de huidige gang van zaken in de vaderlandse politiek?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef 3lmo het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik neig sterk naar GroenLinks, goede standpunten omtrent openbaar vervoer, Europese invloeden en defensie. Wel meer op zich, maar om hun hele lijst met standpunten op te gaan noemen...
Baby.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag niet stemmen, hihihihi.
Beide.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Baseer je je op stem volledig op de Europese standpunten van een partij of ook op de huidige gang van zaken in de vaderlandse politiek?
Ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef 3lmo het volgende:
Beide.
Mee eensquote:Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.![]()
Daarom kies ik ook voor D'66 omdat ze een van de meest pro-Europese partijen zijn en omdat Pechtold de laatste tijd erg sterk uit de verf komt. Sowieso had ik eigenlijk als liberaal maar de keuze uit 3 partijen: GL, D'66 en de VVD. Groenlinks bestaat teveel uit idealistische geitensokken en de VVD is een stuurloos schip zonder visie noch leiderschap.
ik ga kut inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |