Ik begin mijn keuze te heroverwegen.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:26 schreef Florian_ het volgende:
VVD of D66 --> Waarschijnlijk D66, stem normaliter VVD
Ooh die had ik nog niet bekeken vandaag, er staan zoveel SC's in m'n ATquote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
De Stage-SC is trouwens een leuk topic geworden.
Ik heb weer even voor de sfeer gezorgd.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh die had ik nog niet bekeken vandaag, er staan zoveel SC's in m'n AT!
Maar het was er vannacht zeker gezellig ja!
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan verbranden.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Marurk het volgende:
ik heb weer kenker gekweekt in de zon
Ja, maar vaak is het te laat voordat je er erg in hebt.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan verbranden.
Eens met klachtquote:Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, of je voetbalt met een haarband omdat je half-lange haren natuurlijk in model moeten blijven. Denk zelf de gevolgen maar in.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:35 schreef Marurk het volgende:
Ja, maar vaak is het te laat voordat je er erg in hebt.
Het is niet gemakkelijk te voorkomen met dit weer, of je moet binnen blijven (maar dat wil ik niet).
Dit schreeuwt om de zoekfunctie.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaadvorig jaar was de ene helft van m'n lichaam verbrand
echt hilarisch, heb ik zelfs nog een foto van gepost geloof ik.
Picsquote:Op maandag 1 juni 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaadvorig jaar was de ene helft van m'n lichaam verbrand
echt hilarisch, heb ik zelfs nog een foto van gepost geloof ik.
Post ze maar dan (PM kan ook)quote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had 'm binnen 5 minuten gevonden!
Zucht.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had 'm binnen 5 minuten gevonden!
Ja ik ben nog te lui om naar buiten te gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Topless Bikini op het balkon lig weer!![]()
Ik ga weer terug, nu met koel drankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |