abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69603254
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:03 schreef Emimich het volgende:
Ik luister Oasis. Wie schiet me af?
Cause maybeeeeeeeeee, you're gonna be the one that saves meeeeeeeeeeeeeeeeee.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:06:10 #127
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69603257
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik ben nog te lui om naar buiten te gaan maar veel plezier in het zonnetje !
Je moet wel een beetje bruin worden
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 15:08:34 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69603330
Als mn poker klaar is ga ik ook maar even in de tuin liggen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69603401
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
Cause maybeeeeeeeeee, you're gonna be the one that saves meeeeeeeeeeeeeeeeee.
Smerig accent.
pi_69603452
Ik ben een soort magneet voor minderjarige meisjes.

Onze bebrilde, puisterige fopneger.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 15:14:46 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69603528
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69603558
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Marurk het volgende:

[..]

Je moet wel een beetje bruin worden
Weet ik maar daar ga ik naar Spanje voor over anderhalve maand.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 15:16:22 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69603581
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Weet ik maar daar ga ik naar Spanje voor over anderhalve maand.
Dan kan je toch beter een "bodempje" hebben. Anders ben je straks 2 dagen in Spanje en kan je een week de zon niet in omdat je zo verbrand bent
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69603692
BT ZORGT VOOR ASSOCIATIES OVER JAN SMIT!!!11!1!1!11111
pi_69603726
ik ga d66 stemmen kwam uit diverse stemwijzers
en een goede search vind je hier

http://www.thuisserver.net/foksearch/
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69603733
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan kan je toch beter een "bodempje" hebben. Anders ben je straks 2 dagen in Spanje en kan je een week de zon niet in omdat je zo verbrand bent
I know, maar ik woon vlak bij het strand dus zodra al m'n examens af zijn en m'n vrienden leven in vrijheid zal ik daar genoeg tijd gaan doorbrengen !
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:20 schreef Emimich het volgende:
BT ZORGT VOOR ASSOCIATIES OVER JAN SMIT!!!11!1!1!11111
Het is een hele lieve meid !
pi_69603740
nergens zin in vandaag.
pi_69603776


Hoe lief.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_69603814
Sekstopic
AJAX AMSTERDAM!
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 15:25:25 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69603854
Even in de tuin liggen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69603973
Hihi, ik zo die stemwijzer gedaan, komen er van die uberlinkse partijen uit.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:33:15 #142
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69604055
Bij de goden, dat internethelden topic
Sneu vs. sneu
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69604098
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi, ik zo die stemwijzer gedaan, komen er van die uberlinkse partijen uit.
is dat stemmen morgen nou al?
pi_69604103
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
Bij de goden, dat internethelden topic
Sneu vs. sneu
Bazentopic.
pi_69604134
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

is dat stemmen morgen nou al?
Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.
pi_69604138
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga d66 stemmen kwam uit diverse stemwijzers
Al mijn 397 Nemesissen gaan op dezelfde partij als ik stemmen.
pi_69604164
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.
sp
pi_69604170
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.
Je stemt SP want je bent conservatief én anti-Europa? Ik had toch wel verwacht dat jij wat ruimdenkender was.
pi_69604192
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Het is een hele lieve meid !
Eigenlijk is het al het toppunt van een gebrek aan beschaving dat ik dat nummer überhaupt ken.
pi_69604208
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe lief.
Het heeft wel iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')