Je moet wel een beetje bruin wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben nog te lui om naar buiten te gaanmaar veel plezier in het zonnetje
!
Smerig accent.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
Cause maybeeeeeeeeee, you're gonna be the one that saves meeeeeeeeeeeeeeeeee.
Dan kan je toch beter een "bodempje" hebben. Anders ben je straks 2 dagen in Spanje en kan je een week de zon niet in omdat je zo verbrand bentquote:Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ikmaar daar ga ik naar Spanje voor over anderhalve maand.
I know, maar ik woon vlak bij het strand dus zodra al m'n examens af zijn en m'n vrienden leven in vrijheid zal ik daar genoeg tijd gaan doorbrengenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je toch beter een "bodempje" hebben. Anders ben je straks 2 dagen in Spanje en kan je een week de zon niet in omdat je zo verbrand bent
Het is een hele lieve meidquote:Op maandag 1 juni 2009 15:20 schreef Emimich het volgende:
BT ZORGT VOOR ASSOCIATIES OVER JAN SMIT!!!11!1!1!11111
is dat stemmen morgen nou al?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Hihi, ik zo die stemwijzer gedaan, komen er van die uberlinkse partijen uit.
Bazentopic.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
Bij de goden, dat internethelden topic
Sneu vs. sneu
Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.quote:
Al mijn 397 Nemesissen gaan op dezelfde partij als ik stemmen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga d66 stemmen kwam uit diverse stemwijzers
spquote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.
Je stemt SP want je bent conservatief én anti-Europa? Ik had toch wel verwacht dat jij wat ruimdenkender was.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nee donderdag toch. Over het algemeen ben ik nogal rechts, maar ik denk dat ik SP ga stemmen. Ook al vind ik Marijnissen niets.
Eigenlijk is het al het toppunt van een gebrek aan beschaving dat ik dat nummer überhaupt ken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |