abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69605070
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

schouderklopje
Minimaal een raketje
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69605078
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ja, dat ligt natuurlijk precair. Qua asielprocedure ben ik er wel voorstander van, ervan uitgaande dat er voor een niet al te gekke procedure gekozen wordt maar overal dezelfde belastingen zal er de komende tientallen jaren niet inzitten. Daar moet namelijk een echte superstaat voor zijn om zoiets af te spreken, dat zou echt revolutionair zijn.
Gewoon in heel Europa een asielprocedure ala Zwitserland.
pi_69605106
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Kanker, ik heb de hik
Dan moet je je afvragen wat je gisteren hebt gegeten en die dag ervoor en die dag daarvoor.

Dat helpt bij mij tenminste, maar ik spoor toch niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69605123
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Minimaal een raketje
hm.. oke. Dan neem ik een peer ijsje
pi_69605154
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

hm.. oke. Dan neem ik een peer ijsje
Festini
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69605178
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
Gewoon in heel Europa een asielprocedure ala Zwitserland.
Inderdaad, één groot hek om Europa heen. Een paar generaties later doorfokken en dan zijn we allemaal van die rednecks.
pi_69605183
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nog heul geen lowlandsnamen bekend gemaakt he?
Nog heul geen toffe.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:16:49 #183
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69605270
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Score.
ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiep
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69605324
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad, één groot hek om Europa heen. Een paar generaties later doorfokken en dan zijn we allemaal van die rednecks.
Nah das ook een beetje overdreven, maar het mag gerust wat minder.
pi_69605335
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:13 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nog heul geen toffe.
Ik hoop Radiohead op zaterdag. Niet dat het gaat gebeuren ofzo, maartoch.
pi_69605409
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:19 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik hoop Radiohead op zaterdag. Niet dat het gaat gebeuren ofzo, maartoch.
Dan laat ik me ombouwen en voer auto fellatio uit
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:24:28 #187
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69605470
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dan laat ik me ombouwen en voer auto fellatio uit
hey wd, welke opties zitten er tegenwoordig bij de subscriber optie van last.fm
ik weet dat er een laatste bezoeker stat is, maar wat heb je nog meer?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69605587
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiep
Ik vind wel meer jammer.
pi_69605848
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:28 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik vind wel meer jammer.
De derde wereldoorlog.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69605900
Pff nou ik ga maar eens douchen. !
pi_69605983
hallo sletjes
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69606000
owja ik moet niet vergeten de pvv te stemmen
AUSLANDERS ERAUS!!! einzs
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 1 juni 2009 @ 16:42:25 #193
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69606027
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiep
Als hij nou nog met goeie argumenten en onderbouwingen zou komen, maar da's ook niet echt het geval.
Primum non nocere
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:43:20 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606049
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef gers het volgende:
owja ik moet niet vergeten de pvv te stemmen
AUSLANDERS ERAUS!!! einzs
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69606141
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
Als hij nou nog met goeie argumenten en onderbouwingen zou komen, maar da's ook niet echt het geval.
Laat het nadenken over argumenten en onderbouwingen nou maar niet aan HBO'ers zoals jij over.
pi_69606160
maare even serieus wat moet ik stemmen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69606166
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

hey wd, welke opties zitten er tegenwoordig bij de subscriber optie van last.fm
ik weet dat er een laatste bezoeker stat is, maar wat heb je nog meer?
Radio
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_69606177
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:48 schreef gers het volgende:
maare even serieus wat moet ik stemmen
Niet.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 16:48:51 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69606185
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:48 schreef gers het volgende:
maare even serieus wat moet ik stemmen
VVD ofzo of D66
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 16:49:07 #200
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69606192
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:47 schreef Emimich het volgende:

[..]

Laat het nadenken over argumenten en onderbouwingen nou maar niet aan HBO'ers zoals jij over.
Je hebt nog steeds niet vertelt wat jij nou doet. Kom maar terug als je daar eens antwoord op geeft.
Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')