Minimaal een raketjequote:
Gewoon in heel Europa een asielprocedure ala Zwitserland.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, dat ligt natuurlijk precair. Qua asielprocedure ben ik er wel voorstander van, ervan uitgaande dat er voor een niet al te gekke procedure gekozen wordt maar overal dezelfde belastingen zal er de komende tientallen jaren niet inzitten. Daar moet namelijk een echte superstaat voor zijn om zoiets af te spreken, dat zou echt revolutionair zijn.
Dan moet je je afvragen wat je gisteren hebt gegeten en die dag ervoor en die dag daarvoor.quote:
Festiniquote:Op maandag 1 juni 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hm.. oke. Dan neem ik een peer ijsje
Inderdaad, één groot hek om Europa heen. Een paar generaties later doorfokken en dan zijn we allemaal van die rednecks.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
Gewoon in heel Europa een asielprocedure ala Zwitserland.
Nog heul geen toffe.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nog heul geen lowlandsnamen bekend gemaakt he?
ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiepquote:
Nah das ook een beetje overdreven, maar het mag gerust wat minder.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, één groot hek om Europa heen. Een paar generaties later doorfokken en dan zijn we allemaal van die rednecks.
Dan laat ik me ombouwen en voer auto fellatio uitquote:Op maandag 1 juni 2009 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoop Radiohead op zaterdag. Niet dat het gaat gebeuren ofzo, maartoch.
hey wd, welke opties zitten er tegenwoordig bij de subscriber optie van last.fmquote:Op maandag 1 juni 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan laat ik me ombouwen en voer auto fellatio uit
Ik vind wel meer jammer.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiep
De derde wereldoorlog.quote:
Als hij nou nog met goeie argumenten en onderbouwingen zou komen, maar da's ook niet echt het geval.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het een beetje jammer dat je nu ook daar de boel gaat verkloten met je zelfzuchtige gemiep
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:41 schreef gers het volgende:
owja ik moet niet vergeten de pvv te stemmen
AUSLANDERS ERAUS!!! einzs
Laat het nadenken over argumenten en onderbouwingen nou maar niet aan HBO'ers zoals jij over.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
Als hij nou nog met goeie argumenten en onderbouwingen zou komen, maar da's ook niet echt het geval.
Radioquote:Op maandag 1 juni 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey wd, welke opties zitten er tegenwoordig bij de subscriber optie van last.fm
ik weet dat er een laatste bezoeker stat is, maar wat heb je nog meer?
Je hebt nog steeds niet vertelt wat jij nou doet. Kom maar terug als je daar eens antwoord op geeft.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Laat het nadenken over argumenten en onderbouwingen nou maar niet aan HBO'ers zoals jij over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |