quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor mijn slechte paint skills.
Emi, onze eloquente intellectueel zorgde weer eens voor verbazing met een bijzonder scherpzinnige analyse.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb teveel mensen op FOK gebasht om mijn privacy op te geven. Sowieso gaan mensen op fora als deze, sowieso op het internet in het algemeen, te los om met hun privé-gegevens.
quote:
lol.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
Idem.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
Hij heeft mij ook in kaste 1 gezetquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen, Emimich heeft zijn gehele fok-carrière mijn kont gekust
quote:
Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
De überkaste baas blijkt een puistige schaaknerd te zijn
Ik geloof dat die draad gedeleted isquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Linkje/verhaaltje etc waar dat allemaal boven water kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |