de ambassade van het land waar je heen wiltquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef Mirjam het volgende:
veel, ben ik bang, aangezien over het algemeen totaal niet duidelijk is waar je nou precies moet wezen
ik ga waarschijnlijk voor 1 maand of 3 maandenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:28 schreef Forcefuzz het volgende:
Voor hoelang ga je? Ik ben er vorig jaar namelijk ook geweest, en voor een jaar visum moest ik nog zo'n 125 euro betalen. Heb het gewoon via internet aangevraagd btw. Zal wel even site voor je opzoeken.
Edit-
Zie dat mensen denken dat het oplichting is, ik ben niet opgelicht hoor
Edit2-
http://www.immi.gov.au/
Via die site kun je visum aanvragen. Voor korte vakantie weet ik dus niet of je vantevoren visum moet aanvragen.
nee dat weet ik wel , maar dat mensen grof geld betalen voor iets dat gratis is , je betaal alleen 20 euro administratiekostenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
ts, wat is precies je discussiepunt/vraag nu? hoe je het zelf nu wél aan moet vragen?
Dan is het toch niet gratisquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee dat weet ik wel , maar dat mensen grof geld betalen voor iets dat gratis is , je betaal alleen 20 euro administratiekosten
nee maar ook niet 60 euro ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |