Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen makenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
Respectloos, beetje lachen om serieuze posts op dat aids forum
Ik vond het ook niet echt grappig.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
begin dan lekker een eigen sitequote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen maken
haha holocaust hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef Bredewout92 het volgende:
Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen maken
Waar slaat dat opquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijkquote:
Heeft geen reet met opvoeding te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijk
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijk
Het geleuter over muziek blijft maar door gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Zet dan gewoon een Topic Report voor de 1000ste keer
*kijkt. Zover was ik nog niet in dat topic.
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Bredewout92 het volgende:
Waarom zit er een slot op mijn topic ,,Nederlands die geen engels kunnen" het is toch een valide klacht?
t is dat jij t typt, ik was niet van plan er zo veel tekst aan te besteden, aangezien dat voor de hand liggend isquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.
Volgens mij ben jij geen mod.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.
Volgens de regels hebben mods de permissie om topics te sluiten op elk desbetreffend tijdstip. Maargoed echte kwaliteitseisen worden er niet gesteld. Maar men moet wel de indruk hebben dat het echt om een klacht gaat, en niet uit de lucht gevangen iets is. Daarbij moet er meer werk in de OP gestoken worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen mod.
En Swarmahoer:Ik zie nergens kwaliteitseisen waaraan een KLB topic aan moet voldoen dus volgens de regels is het gewoon een topic dat open mag blijven
Topic was slecht. Alles faalde eraan, zelfs de TS.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen mod.
En Swarmahoer:Ik zie nergens kwaliteitseisen waaraan een KLB topic aan moet voldoen dus volgens de regels is het gewoon een topic dat open mag blijven
Nogmaals...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het geleuter over muziek blijft maar door gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |